ba
door bardje Oct 11, 2015 om 20:45
Geldzaken & recht

Hoe zo zakken vullers .

onlangs wilde ik geld pinnen zoals voorheen bij ING , wat bleek het kantoor/ pinautomaat was opgeheven, met een vermelding dat er een service punt was gekomen bij een Drogisterij welke is gevestigd in een achterstands winkelgebied ( totaal slecht bereikbaar , veel leegstaande panden , parkeren op grote afstand , voor een groot gedeelte enkel via gebruiksonvriendelijke trappen te bereiken ) zeker voor ons, gehandicapt en met gezondheidsproblemen niet bereikbaar ..
hierover een klacht proberen in te dienen, 3 x ..
1 via email : na klacht te hebben ingevuld , en door geklikt te hebben kreeg ik een vermelding : sessie time out , en verder niets meer tot op heden ..
2 telefonisch een klacht : na alles te hebben uitgelegd, kreeg ik het antwoord , maar er is géén service punt bij de Drogisterij . dit heeft men drie keer herhaald, na uitdrukkelijke vragen van mij hierover .. ik heb toen de betreffende Drogisterij gebeld over informatie hierover , wat bleek, er was Wél een service punt van ING in de Drogisterij . maar nog steeds voor ons onbereikbaar !!
3 weer via email : weer de inmiddels Klachten ingevuld en beschreven te hebben , en weer te hebben door geklikt zoals gevraagd , kreeg ik wéér de vermelding : sessie time out , en verder ook weer niets tot op heden ..

het wekt op zijn minst de schijn en twijfel dat ING geen klachten wil ontvangen, en deze mogelijkheid op deze wijze blokkeert .
inmiddels krijg ik wel een schrijven per post dat ik wel meer moet gaan betalen voor mijn Betaalrekening / passen ..
waar is ING mee bezig vraag ik mij af , minder service verlenen en Wél de kosten verhogen ..
is men bezig een Potje te reserveren om de Bonussen voor de Directie / Bestuurders te betalen wegens ernstige nalatigheid en falen ..

1491 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 11, 2015 om 21:10
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Dit lijk mij meer voor een discussie te gaan, daar is een aparte vak voor zie boven in.

ba
door bardje - Oct 11, 2015 om 22:13
14 Antwoorden / 3 Vragen
0

is het mogelijk om dit te copiëren naar discussies , en hoe moet dat dan gebeuren ?

mahadma
door mahadma - Oct 11, 2015 om 22:31
11544 Antwoorden / 51 Vragen
0

Ga naar discussies, start een discussie, kopieer de tekst bij vraag/antwoord, ga naar discussie en plak het daar.

aurora1
door aurora1 - Oct 12, 2015 om 05:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Als het alleen om geld pinnen gaat kunt u terecht bij de pinautomaten van de Ing die bij filialen van AH staan, daarvoor hoeft u niet naar een servicepunt van de Ing.
Daarnaast kunt u geld pinnen bij pinautomaten van andere banken.
Verder zijn er supermarkten waar u extra geld kunt pinnen als u daar boodschappen doet en die afrekent. U moet dan bij de Kassa vragen of u wat extra mag pinnen voordat u het bedrag van de boodschappen pint.
Als u een klachtenformulier via de website van de Ing invult en u krijgt de melding Sessie time out, dan heeft het tikken van de klacht mogelijk te lang geduurd en wordt dat bericht automatisch door de computer gegeven.
U kunt eventueel ook een brief met uw klacht sturen naar de Klantenservice van de Ing met een Antwoordnummer, u hoeft dan geen postzegel te plakken.

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 12, 2015 om 13:28
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het is ook niet de bedoeling dat u contant blijft betalen, u moet door de overheid wel gevolgd kunnen worden waar u uw geld allemaal aan uitgeeft. Dat is overigens puur in eigenbelang; allemaal voor uw eigen veiligheid.

Daarnaast zijn die 'sessie time out's' vrij gebruikelijk in de hoop de u de klacht niet opnieuw indient. Schrijf daarop vooraf de tekst elders (kladblok bijvoorbeeld) en kopieer en plak deze dan pas in het invoerveld bij ING.

ba
door bardje - Oct 15, 2015 om 00:00
14 Antwoorden / 3 Vragen
0

hoewel dit niet op de juiste plaats staat , wil ik toch reageren op de reacties hiervoor ..

ik heb een ING rekening, !!! ik moet betalen voor mijn rekening / passen , inmiddels moet ik ook meer gaan betalen hiervoor . waarom zou ik dan bij Albert Hein moeten gaan pinnen, ik kom hier nooit !! . bij een andere bank kan ik minder opnemen ..
het is van de zotte om te stellen dat ik in deze situatie mijn winkel gedrag zou moeten aanpassen om hier eventueel geld / meer geld op te kunnen nemen ..
t.a.v. sessie time out, ik heb Niet te langzaam getypt, ( ik heb duidelijk vermeld hoe en wanneer dit voorkomt ) , het geeft sterk het gevoel dat dit een bewuste progamma instelling is van ING om geen klachten te behoeven ontvangen, en te behoeven behandelen, ( Winst Winst ) en ook nog de kosten verhogen ..
het is mijn eigen geld ! , Ik maak zelf uit wat ik hiermede doe, en of ik wel of niet contant betaal, ik doe aangifte bij de Belastingen, en deze hebben geen bezwaar hier over , en verder heeft de overheid hier niets mee te maken, dat kan nooit in mijn eigen belang zijn !! , en mijn eigen veiligheid daar zorg ik zelf wel voor, dat is Véél Veiliger .

19
door 1953 - Oct 15, 2015 om 03:02
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Kan kort door de bocht zeggen: zoekt u toch een andere bank? Enfin dat is ook één, twee, drie niet zo gauw de ideale oplossing, er moet ook wel een ander bank in gebied ook met een geldautomaat aanwezig zijn.

U kunt toch, als het aanwezig is, bij een geldautomaat van een andere bank uw geld pinnen.

reflecs
door reflecs - Oct 15, 2015 om 10:26
1859 Antwoorden / 4 Vragen
0

U kunt hier de dichtstbijzijnde geldautomaten opzoeken:
Klik https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/bankzaken-beginnen-of-beeindigen/geldautomaat-of-kantoor-zoeken/index.html

Aurora1 bedoelt uiteraard niet dat u moet winkelen bij AH; de geldautomaten staan buiten het supermarktgedeelte.

U logt toch niet in bij ING als u dat klachtenformulier invult? Dat hoeft niet.
Wat akkerdistel schrijft over het eerst in een tekstprogramma de klacht formuleren en dan kopieren en plakken is een goede tip.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Wi
Wintertje0 - Apr 24, 2024 om 21:27
Geldzaken & recht

Zakelijk energiecontract consument

Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.

nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze ... Lees meer

lo
lo25 - Apr 30, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Opzoek naar betrouwbare huurwoning website DH

Ik ben op zoek naar een huurwoning in Den Haag, nu heb ik er een aantal gevonden die interessant zouden kunnen zijn, echter allemaal op websites waar je een betaald account dient aan te maken alvorens je kunt reageren op een woning of een bezichtiging kunt plannen.
Zitten hier ook betrouwbare websites tussen en zo ja welke zijn dit?


Lees meer

Peteri
Peteri - Apr 24, 2024 om 11:24
Geldzaken & recht

Overschrijvingsfomulier fraude

Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer