Inlogproblemen argenta
Wie kan er nog meer niet inloggen op internetbankieren van Argenta? Tip voor ontevreden klanten die geen gehoor vinden maar toch een daad willen stellen: de enige oplossing lijkt een mailtje naar Argenta te sturen met als titel: Stopzetten rekening. In dat geval wordt namelijk het geld automatisch teruggestort naar de hun bekende tegenrekening. Zo heb je in ieder geval weer de beschikking over je eigen geld. Sinds 12 september is Argenta Spaarbank overgegaan van de digipass naar een gebruikersnaam en wachtwoord. Dit blijkt niet goed te werken waardoor massal gemaild en gebeld wordt met Argenta. Resultaat: overvolle emailboxen bij Argenta waarbij geen tijd is om de consument te antwoorden en te helpen. De wachttijden zijn onacceptabel lang aan de telefoon en als je eenmaal contact hebt dan blijkt men niet te kunnen helpen. De medewerkster zei dat mijn account geblokkeerd was en dat ze de blokkade had opgeheven. Ik vroeg hoe opnieuw in te loggen: ze zei dat de account weer bereikbaar was maar dat ik met mijn oude wachtwoord weer moest inloggen (terwijl mijn account volgens haar zeggen geblokkeerd was doordat ik het verkeerde wachtwoord had gebruikt). Daarna kon ik nog steeds niet inloggen en het wachtwoord opvragen via de website werkt niet. Sowieso is dit echt een flauwekul antwoord omdat iedere website bij een blokkade of een vergeten wachtwoord een reset toepast waarna een nieuw wachtwoord kan worden gekozen.
Gevolg: de spaarrekening is al sinds 12 september gegijzeld. Dwz: ik kan niet bij mijn EIGEN geld. Diverse klachten gemaild maar deze hebben een normale beantwoordingstijd van 5 werkdagen en dat wordt ook al niet gehaald.
Ik heb geen enkel probleem met inloggen bij Argenta. Overstappen van digipass naar wachtwoord ging probleemloos en inloggen daarna ook, net nog gedaan. Misschien moet je het bij jezelf zoeken?
Prijs je gelukkig met je uitzonderingspositie. Argenta is echt niet de enige bank waar ik internetbankier. Wel de enige bank die het verprutst. En ik ben echt niet de enige anders was de bank niet zo onbereikbaar geweest:
De site was de eerste dag na omschakeling ook moeilijk bereikbaar. Daarna lukt het wel en kan ik gewoon met gebruikersnaam + wachtwoord inloggen.
Ik heb inderdaad een paar dagen gewacht alvorens om te schakelen, dat is meestal wel slim bij dat soort zaken.
Hallo Inlogproblemen Argenta ,
Er zijn meer mensen die hier problemen mee hebben , klik op de rode regels ..
http://allestoringen.nl/storing/argenta
Probeer eens contact via Twitter , plaats daar een klacht .
https://twitter.com/argenta_nl
Lees ook eens hier de veelgestelde vragen ,
https://www.argenta.nl/faq
Probeer het eens via een andere browser, mogelijk dat het dan ineen keer wel werkt. Zowel ik als de drie kennissen die op mijn aanrden ooit een spaarrekening bij Argenta hebben geopend, hebben geen van allen nu inlogproblemen. Alleen1 kennis had het mailtje met de code pas rond 18:30 ontvangen op 12 september.
Topantwoord
Dus uw geld is gegijzeld, u kunt geen geld overmaken naar uw regenrekening, Argenta heeft een tijdelijk probleem en daar struikelt u over.
U zegt boos uw rekening op zodat u weer over uw geld kan beschikken en roept vervolgens dat u meerdere rekeningen heeft.
Als u dan geld nodig had had u het toch van één van die andere rekeningen af kunnen halen. U was uw geld echt niet kwijtgeraakt bij Argenta hoor.
Hoop poeha op niks af als je het mij vraagt.
Wat hebben mensen tegenwoordig een ongezonf ongeduld!
Diewilik
Iedereen die een spaarrekening heeft bij Argenta heeft een tegenrekening dus meer rekeningen. Ik probeer hier alleen mee te zeggen dat ik bekend ben met internetbankieren en dat het niet mijn computerskills zijn die mij in de steek laten. Het is echt Argenta die dat doet. Een andere browser gebruiken is een goede tip maar deze werkt helaas niet.
Dat ik dit geld niet nodig heb is geheel jouw foutieve aanname. Of het geld bij Argenta veilig staat is maar de vraag. Als zij het op grote schaal dusdanig verprutsen dat een groot gedeelte van haar klanten het geld wegboekt dan is het geld bij Argenta niet meer zo veilig als jij aanneemt. Het is dan wel verzekerd tot 100k via het depositogarantiestelsel maar die keert ook niet onmiddellijk uit. Beter om er zelf maar op tijd bij te zijn dus in dat geval.
En geduld: iedereen heeft geduld maar je moet dat wel verdienen. Argenta moet open kaart spelen, melden op de website en per email welke rekeninghouders dit betreft zodat Argenta niet mt dusdanig veel telefoonverkeer en emailverkeer bestookt wodt dat tijdige en correcte beantwoording niet mogelijk is. Tenslotte moet Argenta een eerlijke uitspraak doen over de verwachte hersteltijd. Wat Argenta nu doet is een megastroom van gefrustreerde communicatie opstarten naar het bedrijf toe en onzekerheid creeren over de veiligheid en bereikbaarheid van de centen.
Dank voor de uitvoerige mededeling met een domme tip.
Probeer een andere browser zoals @jantje7 voorstelt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer