we
door west3365 Oct 20, 2012 om 12:43
Geldzaken & recht

Interbank

In 2006 zijn wij door Green horizon overgehaald om onze leningen over te doen in een lach maar boomplantage. Wegens mij psychologisch gestel ben ik erin getrapt met alle gevolgen van dien. Nu zit ik vervolgens met twee leningen opgescheept om dat men deze nooit heeft overgenomen van green horizon. Of wel interbank. Interbank had die lening bij abn moeten stopzetten daar is voor getekend destijds. Nu zitten wij wel zo in de penairi waar we zelf nooit uit kunnen komen. Ik vind het geld wij vooraf hadden geleend bi abn hebbe wi ook gebruikt/genuttigd en behoren wij netjes en tidig te betalen, dit samen met huishoudelijke kosten. Huur en verzekeringen en wat brood op de plank. Wij zijn geen luxe leven gewend en dat hoeft ook niet, maar doordat interbank zin fouten niet wil terugdraaien..... Ik kan vanwege mijn werk slecht in de schuldsanering dan krig ik namelijk van mijn baas een sanctie of mogelijk ontslag aan mijn broek en ben ik verder van huis. Ik heb contact gehad met een advocaat en die zijn bezig een zaak aan te gaan tegen interbank en hun gang van zaken. Echter ik kan hen niet betalen. Ik heb wel een rechtsbijstandsverzekering maar dan moet je er weer een aparte bij hebben als het om vermogenszaken gaat als deze. Zijn er meer mensen als ons zo gedupeerd. Wie o wie heeft er nog tips en trucks. Interbank moet stoppen. Green horizon is failliet maar sleept al jaren nog altijd door.

3157 2 Rapporteer

freya
door freya - Oct 20, 2012 om 12:54
10999 Antwoorden / 1 Vragen

*** Dubbelpost ***

zie: *[u]klik[/u]*

fl
door fleurtje de lys - Nov 5, 2012 om 10:35
2 Antwoorden / 1 Vragen

InterBank heeft op de site www. mijn interbank ook een klachtenlink. Misschien helpt het klacht te melden.
Er is ook een stichting Geschillencommissie Consumentenzaken Postbus 90600 2509 LP Den Haag waar je ook een klacht tegen de Bank kan indienen.
Verder kun je jouw probleem ook melden bij Radar, daar helpen ze in eerste instantie niet verder maar wanneer er meer klachten over een Bank komen kunnen ze daar een uitzending over maken.
Mocht jouw advocaat een voet tussen de deur krijgen dan heb ik interesse in naam en telefoonnummer aangezien ik zelf ook appeltje heb te schillen met de InterBank

Sterkte, Fleurtje