su
door suzukialto May 23, 2014 om 15:29
Geldzaken & recht

Internetbankieren

Ik heb een betaalpakket bij de Regiobank internetbankieren, tevens heb ik hierbij bonus sparen, deze geeft momenteel rente van 1.25%. Nu wil ik van bank overstappen, kunt u mij advies geven naar welke bank ik het beste kan overstappen voor een en/of internet betaalpakket, incl tweede wereldpas en sparen. Betaal nu voor het pakket bij de Regiobank € 2,58 per maand

879 9 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - May 23, 2014 om 15:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt op vergelijkingssites de kosten vergelijken.
Verder valt te overwegen om voor sparen een aparte spaarrekening bij een andere bank te openen, lees eens klik hier.
Overigens is de rente overal laag.

jantje7
door jantje7 - May 23, 2014 om 17:03
1459 Antwoorden / 23 Vragen

De reden dat u wilt overstappen is vermeld. Mocht u dit doen om goedkoper uit te zijn of een hogere rente te krijgen op uw spaarrekening heeft u pech. Regio banken is een van de goedkoopste. Ook de ING rekent voor een betaalrekening met extra pas al gauw € 2,44 per maand.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 23, 2014 om 17:18
4299 Antwoorden / 5 Vragen

@aurora1 is toch niet jouw eigen site hè? Met al die 'verborgen' referentie-linkjes :-).

diumenge
door diumenge - May 23, 2014 om 17:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

ASN bank. € 1,25 per maand en je ontvangt zelfs een beetje rente op je betaalrekening. Rente op spaarrekening is 1,6%. Tweede wereldpas moet je even navragen.

Één nadeel, voor sommige mensen althans, ze hebben geen filialen, alles gaat via internet of telefoon.

ro
door ron530 - May 23, 2014 om 18:28
4084 Antwoorden / 17 Vragen

U zou dan bij de ASN bank een en/of rekening moeten nemen a 2,5 euro per maand, de winst is 8 eurocent. Staar u niet blind op 0,75% rente op uw betaalrekening want die loopt gaande de maand leeg door betalingen van vaste lasten en andere noodzakelijke uitgaven. Voor de maandelijkse kosten hoeft u dus geen andere bank te kiezen, Wat uw spaargeld betreft die kunt u bij elke bank tegen een hogere rente wegzetten. Om het beste rendement uit uw spaargeld te halen blijft u shoppen zodat het bijna een dagtaak wordt om een paar euro's winst te halen.

ru
door rudolf_s - May 24, 2014 om 14:17
15 Antwoorden / 2 Vragen

Volgens mij ben je bij de ing met een betaalpakket voor 4,35 per kwartaal goedkoopst uit. Voor sparen zou ik bijvoorbeeld een moneyou spaarrekening nemen vanaf 1,7% rente. Deze kan je dan koppelen aan je ing rekening. En een pasje extra hiervoor dien je een klein bedragje per jaar te betalen. Volgens iets van 11 euro per jaar

aurora1
door aurora1 - May 24, 2014 om 14:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u een pasje van Moneyou bedoelt, die hebben ze niet en ik dacht bij geen enkele internet spaarrekening.

valerius-2
door valerius-2 - May 24, 2014 om 14:49
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=jantje7 schreef op vrijdag 23 mei 2014, 17:03]De reden dat u wilt overstappen is vermeld. Mocht u dit doen om goedkoper uit te zijn of een hogere rente te krijgen op uw spaarrekening heeft u pech. Regio banken is een van de goedkoopste. Ook de ING rekent voor een betaalrekening met extra pas al gauw € 2,44 per maand.
Zonder extra pas 1,45 per maand

ru
door rudolf_s - May 24, 2014 om 16:00
15 Antwoorden / 2 Vragen

Nee klopt met een extra pasje bedoel ik voor de ing privé rekening. Moneyou heeft inderdaad geen pasje alles gaat via internet.