ja
door jajodiro May 10, 2021 om 13:47
Geldzaken & recht

Kadokaart fit for free

Bij het afsluiten van een abonnement bij fit fot free, in 2020, heb ik een kadokaart ontvangen van Perry sport. Op de kadokaart zelf staat "onbeperkt geldig". Op het kartonnetje waar de kaart in verpakt zat staat "Geldig t/m 31 januari 2021". Kadokaart is alleen in te wisselen in de winkels, niet online. De winkels zijn de afgelopen periode, coronatijd, veel gesloten geweest dus minder tijd gekregen om deze kadokaart in televeren. Wat zijn mijn rechten???

2241 8 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - May 10, 2021 om 13:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom niet in 2020 besteed?

ja
door jajodiro May 10, 2021 om 14:41
2 Antwoorden / 2 Vragen

Omdat ik gezien de corona situatie zoveel mogelijk weg blijf uit winkels waar ik niet perse hoef te zijn. Online niet inwisselbaar!

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 10, 2021 om 13:50
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Naar mijn mening hetgeen op de kaart zelf staat. Meld dit ook bij https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer

mahadma
door mahadma - May 10, 2021 om 13:52
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Als er echt "onbeperkt geldig" op staat dan heeft u gelijk.

sjjoppy
door sjjoppy - May 10, 2021 om 13:54
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Het kartonnetjes was doorslaggevend.
Uit de link:

De Perry Fit For Free cadeaukaart welke in januari 2020 is uitgegeven had een geldigheid tot 31-01-2021 en is automatisch vervallen.

https://www.perrysport.nl/customer-service/cadeaukaart/

ne
door neodutchio - May 10, 2021 om 13:55
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Als de kaart geldig was tot 31 januari, dan had u lang de tijd om deze in te wisselen. De winkels zijn iets voor Kerst gesloten, dus tot die tijd had u kunnen kopen.

Edit: in januari 2020 uitgegeven wil zeggen zeker 10 maanden de tijd om in te wisselen.

Donuts
door Donuts - May 10, 2021 om 14:58
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Dat je liever zoveel mogelijk de winkels mijdt, is een eigen keuze. Je had dus wel de mogelijkheid de kadobon in te wisselen.

aurora1
door aurora1 - May 10, 2021 om 18:27
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U heeft er zelf voor gekozen om in al die mogelijke maanden de kaart niet in te leveren. Dan moet u naderhand niet klagen. U heeft dus uw rechten inmiddels verspeeld.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - May 10, 2021 om 18:32
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Omdat ze in Januari 2021  gesloten waren en je had toen  mogen winkelen....kan dus niet opmaken in laatste maand!

Online niet dus nu opmaken,  moeten ze niet moeilijk overdoen,   alle bonnen moeten ze ruimer nemen wegens Covid 19.
Nu ze  eindelijk weer normaal open zijn  snel opmaken, en als ze weigeren loop je weg zonder iets te kopen.

Dat is Anti reclame  en  hoop dat ze niet zo dom zijn.
Niet nog langer wachten want  dan word het lastiger.