ma
door manon2410 Jan 15, 2013 om 15:05
Geldzaken & recht

Klachten Post Nl

Inmiddels heb ik zo'n 8 klachten verzonden naar Post Nl. Al maanden wordt post onbehoorlijk bezorgd op mijn adres. Zo heb ik nu al tweemaal een eerste, tweede en zelf eenmaal een derde aanmaning gemist van rekeningen. Eenmaal betrof het mijn hypotheek, die mij zeker per post op de hoogte zou stellen. Van mijn Feenstra abonnement heb ik echter bewijzen, dat zij mij tot drie keer toe de kans hebben gegeven te betalen, maar het na die drie keer bij de deurwaarde hebben gelegd. Ik heb al de brieven NIET ontvangen.
Dit zijn de belangrijke stukken die ik mis, maar ik mis ook geboortekaartjes, verjaardagskaartjes, een huwelijkskaart, kerstkaarten.
Het enige wat Post Nl kan doen is excuses aanbieden, maar zij kunnen niet achterhalen wat er mis is gegaan, dus houden het daarbij. De schade die het bij mij veroorzaakt loopt inmiddels flink op. Voor de deurwaarde mocht ik ineens 70 euro betalen. Ik heb inmiddels per PDF de verzonden brieven Feenstra ontvangen, dus zodoende weet ik zéker dat ik 3 poststukken volledig mis. Ik heb Feenstra verzocht om een klacht bij Post NL in te dienen, maar dit doen zij niet. Post NL geeft mij namelijk aan dat ik als ontvanger geen klacht kan indienen bij de geschillen commissie, dat kan alleen de verzender.

Ik heb contact gehad met het juridisch loket om mijn mogelijkheden hierin te bespreken. Er kan echter weinig, omdat PostNl zich verschuilt achter het beleid waarin zij stellen dat een bepaald percentage post inderdaad niet aankomt.
Een overkoepelende geschillencommissie zou ik kunnen inschakelen. Na heel veel getouwtrek met PostNl heb ik hier gegevens van gekregen. Het aangaan van een klacht bij de geschillencommissie gaat mij echter ruim 25 euro kosten!

Wat kan ik doen zodat Post NL mijn klachten serieus gaat nemen én zodat PostNL eens goed het traject van verzending tot aankomst langsgaat, om helder te krijgen welke postbode de post in de struiken gooit? (een andere verklaring kan ik écht niet meer verzinnen)

4518 31 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 15, 2013 om 15:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Is dit niet allemaal een beetje overdreven? Drie aanmaningen? En de nota voor de hypotheek gemist?

Ik zou maar eens wat machtigingen tot automatische incasso afgeven.

En ja, ik werk bij de post, ben de directeur en heb aandelen.

alexishoop
door alexishoop - Jan 15, 2013 om 15:25
562 Antwoorden / 6 Vragen

elk poststuk is voorzien van een een oranje TRIX code (vaak lastig zichtbaar) en grijze tekens met je postcode en huisnummer. bewaar die goed als het regelmatig mis gaat, indien de brief alsnog opduikt.

je klacht melden helpt wel degelijk, hier gaat het ook soms fout, de post wordt wel bezorgd op het juiste huis nummer maar in de verkeerde straat en vice versa. na een melding gaat het dan weer een tijdje goed. je moet echt postnl verzoeken om de postbode aan te spreken en dat doen ze ook.

ma
door manon2410 - Jan 15, 2013 om 15:31
11 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 15 jan 2013, 15:21]Is dit niet allemaal een beetje overdreven? Drie aanmaningen? En de nota voor de hypotheek gemist?

Ik zou maar eens wat machtigingen tot automatische incasso afgeven.

En ja, ik werk bij de post, ben de directeur en heb aandelen.

Volgens mij staat in mijn vraag niet ter discussie hoe ik mijn betalingen voldoe, maar of post wel of niet aankomt. Prettig dat u directeur bent, ik woon op Arnhem Zuid, wellicht kunt u wat met mijn probleem? Verder hoef ik van u geen advies of uitleg over werking van een automatische incasso.

Mvg,
Manon2410

tijger1
door tijger1 - Jan 15, 2013 om 15:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het voorkomt wel kosten wegens niet-tijdige betalingen.

ma
door manon2410 - Jan 15, 2013 om 15:43
11 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 15 jan 2013, 15:42]Het voorkomt wel kosten wegens niet-tijdige betalingen.

Dank je voor je advies.

Kan je nog iets zinnigs zeggen over de inhoud van mijn vraag?

Cookies
door Cookies - Jan 15, 2013 om 15:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=manon2410 schreef op dinsdag 15 jan 2013, 15:43] Kan je nog iets zinnigs zeggen over de inhoud van mijn vraag?

Meer dan een klacht indienen, kun je niet doen. Post maakt er de laatste jaren nou eenmaal een zooitje van.

jo
door jorisw - Jan 15, 2013 om 16:03
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Volgens mij is de beste oplossing om zo snel mogelijk te stoppen met zo'n archaisch systeem dat ooit bedacht is in de 16e of 17e eeuw. Papieren post is een best effort systeem zonder end-to-end controle (je gooit een poststuk in een rode brievenbus en als verzender heb je er geen controle meer over, en de ontvanger weet in veel gevallen niet dat er wat komt en kan dus ook geen feedback geven).

Gewoon gebruik gaan maken van moderne communicatiemiddelen is het meest betrouwbare. Als je papieren post een vergelijkbare betrouwbaarheid wilt geven als elektronische post dan gaat dat een veelvoud kosten en niemand kan checken of de keten echt 100% waterdicht is (dit is overigens niet iets van de laatste jaren, want het komt nog regelmatig voor dat er opeens post van tientallen jaren geleden boven water komt).

Kortom: gewoon afschaffen en normale systemen gaan gebruiken.

tenormin
door tenormin - Jan 15, 2013 om 16:22
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Kortom: gewoon afschaffen en normale systemen gaan gebruiken. Legt u eens nader uit wat u hiermee bedoelt. Een normaal systeem is (nog steeds) iets per post verzenden. Zelfs banken, zorgverzekeraars e.a. schrijven een brief per post. Dat e.e.a. automatisch afgeschreven kan worden weet de T.S. ook wel (reactie tijger1). Maar hoe verwacht u in de nabije toekomst de geboorte, overlijdens- en andere berichten dan? "Gezellig" elektronisch? Dat zal naar ik hoop nog lang duren. Rekeningen moeten "originele" rekeningen zijn die men doorstuurt aan b.v. de Zorgverzekering.

tijger1
door tijger1 - Jan 15, 2013 om 17:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=manon2410 schreef op dinsdag 15 jan 2013, 15:43][quote=tijger1 schreef op dinsdag 15 jan 2013, 15:42]Het voorkomt wel kosten wegens niet-tijdige betalingen.

Dank je voor je advies.

Kan je nog iets zinnigs zeggen over de inhoud van mijn vraag?

Als voorbeeld geeft U aan, dat u van Uw abonnement van Feenstra kunt bewijzen, dat zij u drie keer een kans hebben gegeven te betalen. Dus er is al een hele lange tijd over heen gegaan voordat het bij de deurwaarder is gelegd.

U weet toch dat u dat elke maand moet betalen, dus waarom daar steeds een factuur voor laten sturen. Uw hypotheek zal ook wel elke maand komen. Dus niet ontvangen? Trek even aan de bel. Vandaar mijn advies. En inderdaad de post is tegenwoordig een puinhoop, maar men kan wel voorzorgsmaatregelen nemen, zodat men niet op kosten gejaagd wordt.

ma
door manon2410 - Jan 15, 2013 om 17:48
11 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 15 jan 2013, 17:38][quote=manon2410 schreef op dinsdag 15 jan 2013, 15:43][quote=tijger1 schreef op dinsdag 15 jan 2013, 15:42]Het voorkomt wel kosten wegens niet-tijdige betalingen.

Dank je voor je advies.

Kan je nog iets zinnigs zeggen over de inhoud van mijn vraag?

Als voorbeeld geeft U aan, dat u van Uw abonnement van Feenstra kunt bewijzen, dat zij u drie keer een kans hebben gegeven te betalen. Dus er is al een hele lange tijd over heen gegaan voordat het bij de deurwaarder is gelegd.

U weet toch dat u dat elke maand moet betalen, dus waarom daar steeds een factuur voor laten sturen. Uw hypotheek zal ook wel elke maand komen. Dus niet ontvangen? Trek even aan de bel. Vandaar mijn advies. En inderdaad de post is tegenwoordig een puinhoop, maar men kan wel voorzorgsmaatregelen nemen, zodat men niet op kosten gejaagd wordt.

Feenstra betaal ik per kwartaal. Ik woon inmiddels net samen en we zijn wat aan het jokeren met de rekeningen, waardoor er een en ander fout is gegaan. Nogmaals, ik ben niet op zoek naar budget advies. Het gaat mij om de post. Wat ik daarbij ook kan vermelden, ik heb mijzelf als test vanaf mijn werk een week lang post verzonden. Daar komen 7 van de 8 brieven gewoon helemaal niet aan.
Ik vind het wel heel bijzonder dat u als zg. directeur bij post Nl aangeeft dat het er een puinhoop is. Ik zou uw aandelen verkopen!

dearagain
door dearagain - Jan 15, 2013 om 17:57
2462 Antwoorden / 7 Vragen

@tijger1

*je sleept er allerlei zaken bij, die niets met het openingsbericht van de TS te maken hebben

Cookies
door Cookies - Jan 15, 2013 om 19:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tenormin schreef op dinsdag 15 jan 2013, 16:22] Rekeningen moeten "originele" rekeningen zijn die men doorstuurt aan b.v. de Zorgverzekering.

Nee hoor, rekeningen kun je gewoon inscannen en via digitale weg indienen bij zorgverzekeraar. Origineel moet wel een paar jaar bewaard blijven voor eventuele controle. Ook bij banken kan (bijna) alles via electronische snelweg.

zoekster
door zoekster - Jan 15, 2013 om 19:51
10965 Antwoorden / 34 Vragen

@manon2410, het advies van alexishoop is zo gek nog niet. Dus een klacht indienen over de postbezorging in de buurt in het algemeen.
Bij mij in de straat is het ook een tijdje een puinhoop geweest. Toen er genoeg klachten binnenkwamen is men op de postbode gaan letten, die is na een paar weken verdwenen, waarschijnlijk ontslagen. De postbezorging verloopt sinds zijn vertrek weer goed.

ma
door manon2410 - Jan 15, 2013 om 19:53
11 Antwoorden / 1 Vragen

@zoekster: bedankt voor de reactie, ik ga eens kijken of ik buren kan mobiliseren. Helaas ondervind je pas last van 'niet-bezorgde-post' wanneer je het mist. En je mist het pas wanneer er consequenties aanhangen. Directe buren lijken er nog niet veel last van te hebben. Maar ik zal een flyeren, wie weet!

Bedankt!

tenormin
door tenormin - Jan 15, 2013 om 20:59
16860 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 15 jan 2013, 19:17][quote=tenormin schreef op dinsdag 15 jan 2013, 16:22] Rekeningen moeten "originele" rekeningen zijn die men doorstuurt aan b.v. de Zorgverzekering.

Nee hoor, rekeningen kun je gewoon inscannen en via digitale weg indienen bij zorgverzekeraar. Origineel moet wel een paar jaar bewaard blijven voor eventuele controle. Ook bij banken kan (bijna) alles via electronische snelweg.

Ik, en nog velen met mij, scannen niet en gaan niet via de digitale weg iets bij Zorgverzekeraar indienen. Heeft met een bepaalde leeftijd te maken of het totaal ontbreken van "digitale wegen". En geloof me, dat komt meer voor dan je zou denken. Gelukkig kan dit voor ons nog op de "ouderwetse manier".

postnl webcare
door postnl webcare - Jan 16, 2013 om 09:40
25 Antwoorden / 0 Vragen

Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag hierover met u in contact komen. U kunt hiervoor het beste reageren via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

ma
door manon2410 - Jan 16, 2013 om 12:12
11 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=postnl webcare schreef op woensdag 16 jan 2013, 09:40]Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag hierover met u in contact komen. U kunt hiervoor het beste reageren via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Inmiddels heb ik zoveel klachten ingediend, dat het me niet passend lijkt om met u contact op te nemen, eerder andersom. De mailwisseling bij PostNl klachtenservice heeft de volgende code: RE: Vervolgvra?ag Call ID 931142. Mocht u echt een oplossing weten, dan kunt u contact met mij op nemen.

dearagain
door dearagain - Jan 16, 2013 om 13:03
2462 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=postnl webcare schreef op woensdag 16 jan 2013, 09:40]Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag hierover met u in contact komen. U kunt hiervoor het beste reageren via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

*dat is dus dweilen met de kraan open!

tenormin
door tenormin - Jan 16, 2013 om 13:18
16860 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=postnl webcare schreef op woensdag 16 jan 2013, 09:40]Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag hierover met u in contact komen. U kunt hiervoor het beste reageren via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Is natuurlijk erg "klantvriendelijk" uw aanbod. Maar als ik onderstaand commentaar van de Topic Starter lee heeft heeft ze 200% gelijk dat het Uw beurt is om contact met haar te zoeken, zeker na alle moeite die zij er al in gestopt heeft. Dat zou PostNl pas echt sieren.

postnl webcare
door postnl webcare - Jan 22, 2013 om 15:58
25 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Manon2410,

Erg kwalijk om te lezen dat u problemen heeft ondervonden met het ontvangen van uw post en dat uw klachten nog steeds niet zijn opgelost.
Ik heb gezien dat mijn collega inmiddels telefonisch contact met u heeft gehad en dat zij opnieuw actie heeft ondernomen om de bezorging aan uw adres te verbeteren. Er zal binnen 7 werkdagen opnieuw contact met u worden opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Henny
PostNL Webcare

lo
door lonneke2 - Feb 5, 2013 om 14:47
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=manon2410 schreef op dinsdag 15 jan 2013, 15:05]Inmiddels heb ik zo'n 8 klachten verzonden naar Post Nl. Al maanden wordt post onbehoorlijk bezorgd op mijn adres. Zo heb ik nu al tweemaal een eerste, tweede en zelf eenmaal een derde aanmaning gemist van rekeningen. Eenmaal betrof het mijn hypotheek, die mij zeker per post op de hoogte zou stellen. Van mijn Feenstra abonnement heb ik echter bewijzen, dat zij mij tot drie keer toe de kans hebben gegeven te betalen, maar het na die drie keer bij de deurwaarde hebben gelegd. Ik heb al de brieven NIET ontvangen.
Dit zijn de belangrijke stukken die ik mis, maar ik mis ook geboortekaartjes, verjaardagskaartjes, een huwelijkskaart, kerstkaarten.
Het enige wat Post Nl kan doen is excuses aanbieden, maar zij kunnen niet achterhalen wat er mis is gegaan, dus houden het daarbij. De schade die het bij mij veroorzaakt loopt inmiddels flink op. Voor de deurwaarde mocht ik ineens 70 euro betalen. Ik heb inmiddels per PDF de verzonden brieven Feenstra ontvangen, dus zodoende weet ik zéker dat ik 3 poststukken volledig mis. Ik heb Feenstra verzocht om een klacht bij Post NL in te dienen, maar dit doen zij niet. Post NL geeft mij namelijk aan dat ik als ontvanger geen klacht kan indienen bij de geschillen commissie, dat kan alleen de verzender.

Ik heb contact gehad met het juridisch loket om mijn mogelijkheden hierin te bespreken. Er kan echter weinig, omdat PostNl zich verschuilt achter het beleid waarin zij stellen dat een bepaald percentage post inderdaad niet aankomt.
Een overkoepelende geschillencommissie zou ik kunnen inschakelen. Na heel veel getouwtrek met PostNl heb ik hier gegevens van gekregen. Het aangaan van een klacht bij de geschillencommissie gaat mij echter ruim 25 euro kosten!

Wat kan ik doen zodat Post NL mijn klachten serieus gaat nemen én zodat PostNL eens goed het traject van verzending tot aankomst langsgaat, om helder te krijgen welke postbode de post in de struiken gooit? (een andere verklaring kan ik écht niet meer verzinnen)

Wat vervelend manon2410! Ik herken je verhaal. Is er inmiddels wat opgelost met Postnl? En zo ja, hoe is dat gegaan? Ik heb geen idee wat ik nog moet. En ondanks dat ik voor alles een automatisch incasso heb (JA TIGER1) kost Postnl mij nu ook al 100euro…

ma
door manon2410 - Feb 5, 2013 om 17:43
11 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=lonneke2 schreef op dinsdag 5 feb 2013, 14:47][quote=manon2410 schreef op dinsdag 15 jan 2013, 15:05]Inmiddels heb ik zo'n 8 klachten verzonden naar Post Nl. Al maanden wordt post onbehoorlijk bezorgd op mijn adres. Zo heb ik nu al tweemaal een eerste, tweede en zelf eenmaal een derde aanmaning gemist van rekeningen. Eenmaal betrof het mijn hypotheek, die mij zeker per post op de hoogte zou stellen. Van mijn Feenstra abonnement heb ik echter bewijzen, dat zij mij tot drie keer toe de kans hebben gegeven te betalen, maar het na die drie keer bij de deurwaarde hebben gelegd. Ik heb al de brieven NIET ontvangen.
Dit zijn de belangrijke stukken die ik mis, maar ik mis ook geboortekaartjes, verjaardagskaartjes, een huwelijkskaart, kerstkaarten.
Het enige wat Post Nl kan doen is excuses aanbieden, maar zij kunnen niet achterhalen wat er mis is gegaan, dus houden het daarbij. De schade die het bij mij veroorzaakt loopt inmiddels flink op. Voor de deurwaarde mocht ik ineens 70 euro betalen. Ik heb inmiddels per PDF de verzonden brieven Feenstra ontvangen, dus zodoende weet ik zéker dat ik 3 poststukken volledig mis. Ik heb Feenstra verzocht om een klacht bij Post NL in te dienen, maar dit doen zij niet. Post NL geeft mij namelijk aan dat ik als ontvanger geen klacht kan indienen bij de geschillen commissie, dat kan alleen de verzender.

Ik heb contact gehad met het juridisch loket om mijn mogelijkheden hierin te bespreken. Er kan echter weinig, omdat PostNl zich verschuilt achter het beleid waarin zij stellen dat een bepaald percentage post inderdaad niet aankomt.
Een overkoepelende geschillencommissie zou ik kunnen inschakelen. Na heel veel getouwtrek met PostNl heb ik hier gegevens van gekregen. Het aangaan van een klacht bij de geschillencommissie gaat mij echter ruim 25 euro kosten!

Wat kan ik doen zodat Post NL mijn klachten serieus gaat nemen én zodat PostNL eens goed het traject van verzending tot aankomst langsgaat, om helder te krijgen welke postbode de post in de struiken gooit? (een andere verklaring kan ik écht niet meer verzinnen)

Wat vervelend manon2410! Ik herken je verhaal. Is er inmiddels wat opgelost met Postnl? En zo ja, hoe is dat gegaan? Ik heb geen idee wat ik nog moet. En ondanks dat ik voor alles een automatisch incasso heb (JA TIGER1) kost Postnl mij nu ook al 100euro…

Dag Lonneke,

Wat een drama he! Ik probeer het gewoon zo goed mogelijk in de gaten te houden en kijk iedere maand nu helemaal na of alles goed is afgeschreven. Het probleem is nog steeds niet helemaal voorbij want ik blijf stukken missen. Er is wel aandacht voor zegt PostNL, maar ja, wat dat inhoud is nog onduidelijk. Iemand op het hoofdkantoor houd de situatie in de gaten en belt mij na 3 maanden of er verbetering is. Het distributie centrum zou berispt zijn en er zou aandacht zijn voor de postbodes. Die snappen niet wat er fout gaat.... tja... dus.. het gaat wel fout? ...

Goed in de gaten houden dus....

as
door asmodeus - Feb 9, 2014 om 07:00
1 Antwoorden / 0 Vragen

Manon ik snap je helemaal en je hoeft je zeker hierin niet alleen te voelen want hier in Beekbergen aan de dorpstraat gaat het niet anders. Na herhaaldelijk bellen met PostNL over de slechte bezorging van poststukken op dit adres ben ik nu zelf aan het uitzoeken of ik eventuele gerechtelijke stappen kan ondernemen.

ma
door manon2410 - Feb 9, 2014 om 14:47
11 Antwoorden / 1 Vragen

Dag asmodeus
Wat een drama! Ik heb een zaak aangespannen tegen het cjib en gewonnen afgelopen juli. Mijn boete is zonder mijn medeweten opgelopen tot juridische incasso en uiteindelijk een deurwaarder. Pas toen kwam er iemand aan de deur. ... alle poststukken daarvoor hebben wij nooit ontvangen. Maar dat gaat al inmiddels jaren zo. En post nl doet niets. .. Want ze kunnen niet achterhalen waar het fout gaat. Maar die zaak heb ik dus gewonnen. Mede dankzij alle klachten, inmiddels zo'n 40 die er lopen bij postnl. Ik houd Nog steeds alles goed in de gaten. Een maand of 3 is het goed gegaan, nu gaat het weer fout.
Asmodeus.. Als jij een plan hebt. .. laat je het me dan weten?
Groetjes
Manon

ma
door manon2410 - Mar 10, 2014 om 10:30
11 Antwoorden / 1 Vragen

Oké, daar gaan we weer!!!
Ik heb weer een bekeuring van oktober 2013 waarvan ik beschikking en eerste aanmaning niet heb ontvangen. Ik mis stukken van de belastingdienst, de DUO, rekening van de ANWB, Bol.com... you name it... het is werkelijk 2 volle maanden goed gegaan (hoop ik dan maar), maar we beginnen weer van voor af aan. Ik heb inmiddels 45 klachten bij Post NL lopen. Er kan niets worden gedaan, ik kan niet in beroep (volgens mij rechtsbijstand), kan niet mijn schade verhalen, kan niet naar de geschillencommissie (want die is alleen voor de verzender). Kortom... wat moet ik nog??
Iemand tips???

mahadma
door mahadma - Mar 10, 2014 om 10:50
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Iemand tips???

Laat je post op een ander adres bezorgen. Je hebt 2 opties. 1 = Poste Restante, d.w.z. achterlaten bij een TNT punt, moet je zelf wel je post eens per x tijd afhalen, 2= open een postbus. Maar je blijft in alle gevallen opgezadeld met post.nl. Je kan ook een bewakingskamera met opname voor je deur hangen en richten op je brievenbus. Dan kan je bewijzen of er wel of niet post bezorgd wordt. Maar als er zoveel post verdwijnt, kan het aan post.nl liggen, maar kàn het zijn dat je post door anderen voordat jij het uit de bus haalt, het achterover kan drukken? Dit kunnen medebewoners zijn, maar ook buren o.i.d.

mahadma
door mahadma - Mar 10, 2014 om 10:51
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Of je postbode heeft een groot grijs archief en spaart je post op om dit op 5 december als een verrassingspakket te bezorgen of totaal niet?

tijger1
door tijger1 - Mar 10, 2014 om 11:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@manon2410

U zou ook kunnen proberen minder verkeersovertredingen te maken. Komen er ook geen bekeuringen, die u niet bezorgd krijgt.

ma
door manon2410 - Mar 10, 2014 om 11:42
11 Antwoorden / 1 Vragen

Ik woon op een heel normaal adres, in een straat, mijn huis en huisnummer kan je niet missen en mijn brievenbus is volledig in mijn beheer. Het probleem bestaat al sinds eind 2011, dus ik kan zelf niet meer snappen wat er nu fout gaat waar ik zelf nog iets aan kan doen. maar ik vind het wel een heel goede om dat poste restante eens te proberen.

Dank voor de tip..
Nog anderen.. wellicht over de mogelijkheid om Post Nl eens aan te klagen?? Iemand ervaring??

tenormin
door tenormin - Mar 10, 2014 om 12:34
16860 Antwoorden / 108 Vragen

manon2410 schreef:Dank voor de tip..

[quote]Nog anderen.. wellicht over de mogelijkheid om Post Nl eens aan te klagen?? Iemand ervaring??

Ik zou zeggen: aansluiten in rijen van......KLIK. Hoewel ik ook daar een hard hoofd in heb. Beter iets dan niet (meer) doen.

ma
door manon2410 - Mar 10, 2014 om 14:45
11 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zou zeggen: aansluiten in rijen van......KLIK. Hoewel ik ook daar een hard hoofd in heb. Beter iets dan niet (meer) doen.

Toch erg bedankt voor je tip!! Ik heb me ingeschreven en mijn klacht gedaan.. :D