va
door vandermeijde Oct 26, 2004 om 14:53
Geldzaken & recht

Klachtenbureau Advocatuur

Wie kan mij vertellen of over de afhandeling van een advocaten kwestie een klacht ingediend kan worden en zo ja Waar ???
Alvast bedankt , Oja het gaat over de uitslag van een echtscheiding kwestie die zeer teleurstellend was t.a.v. de aanvankelijk te verwachten uitslag.

217 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 26, 2004 om 15:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag vandermeijde,

Kijk ook even op

http://www.sgc.nl/commissie.asp?commissie=12

Sukses, groeten Ton.

ve
door verwijderd - Oct 26, 2004 om 15:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijkt u eens op deze site

http://www.jurofoon.nl/jurofoonjournaal/200312/geschillencommissie_advocatuur.asp

ve
door verwijderd - Oct 26, 2004 om 15:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt klachten over uw advocaat indienen bij de plaatselijke deken van de nederlandse orde van advocaten. u vermeldt helaas uw woonplaats niet maar ik kan u verwijzen naar hun hoofdkantoor:

Nederlandse Orde van Advocaten, Postbus 30851, 2500 GW Den Haag, tel. 070-3353535 e-mail: info@advocatenorde.nl

Succes, PML