wt
door wtenvoorde Dec 9, 2004 om 08:25
Geldzaken & recht

Kleeze Nederland

Hallo, ik krijg een aanbod om te gaan werken voor Kleeze Nederland een uit Engeland overgekomen firma. Het is de bedoeling om catalogi rond te brengen en weer op te halen bij deze mensen met een eventuele bestelling. De catalogi moet je kopen. Je provisie is 16%. Wie kent dit bedrijf en wat is jullie ervaring of advies doen of niet

Graag spoedig antwoord

Groetjes

Will

277 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 9, 2004 om 09:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Will,

Het blijft natuurlijk jouw keuze of je op deze wijze geld wil verdienen. Veel mensen ervaren deze manier echter als zeer vervelend. Je krijgt ongevraagd een catalogus in de bus en die komen ze dan later ook nog eens ophalen. Bovendien ontstaan er vaak problemen als de catalogus zoek raakt of bij het oud papier belandt. Die problemen krijg je omdat jij die catalogus hebt moeten kopen. Lees bijvoorbeeld onderstaande vraag en reakties hier op de site.

http://kassa.vara.nl/portal?_li=y&_scr=cons_question&cat=690&qid=34566

(selekteren met de muis, knippen en plakken in de adresbalk)

suc6 met je beslissing, Freya

ve
door verwijderd - Dec 9, 2004 om 11:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het valt me op, dat u en voorliefde heeft om in contact te komen met, laten we zeggen , wat dubieuze zaken.
Vorige vragen gingen over Omega en herbalife .
Bij beide bedrijven kreeg u een vrij negatief advies.Ook hier zou ik dus maar niet op ingaan. Leest u via Google eens alle informatie.

ve
door verwijderd - Dec 9, 2004 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hi Will. In Engeland is deze manier van verkopen niet ongebruikelijk zij het dat daar duidelijk op de catalogus vermeld staat dat deze b.v. na een antal dagen weer wordt opgehaald samen met de mogelijke bestelling. De bereidheid van de mensen om de catalogus te bewaren, ook als er niets gekocht wordt, is dan ook volop aanwezig. Dit in tegenstelling tot Nederland waar deze verkoopmethode niet echt bekend is, de catalogus vaak bij het reklamedrukwerk wordt weggegooid of waar mensen geirriteerd raken dat men aan hun deur tracht te verkopen en de catalogus willens en wetens weggooien.. Realiseer je dus waar je eventueel aan begint want de weggegooide catalogus is niet goedkoop en betekent meteen een verliespost voor je want je moet ze zelf bekostigen. Groeten - PML

ve
door verwijderd - Dec 9, 2004 om 11:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Cats, helemaal gelijk. Dit soort bedrijven zijn alleen maar uit op gewin voor de 'topmensen' van hun bedrijf en proberen de argeloze man of vrouw die wat wil (bij)verdienen er in te luizen. Groet, PML

ve
door verwijderd - Dec 9, 2004 om 13:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag wtervoorde,

Als je op een makkelijke manier je geld wil kwijtraken moet je hier vooral instappen. Alleen de bedenkers van dit 'spel' verdienen hier veel aan en jij blijft met de brokken zitten. Zoek even op de diverse consumentensites onder Kleeze en trek dan je conclusie. Sukses, groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Dec 9, 2004 om 13:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nogmaals dag will,

Zoek niet onder Kleeze maar onder Kleeneze. Groetjes, Ton.

ve
door verwijderd - Dec 9, 2004 om 15:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag will,

Lees ook even het commentaar bij de vraag: Ongevraagde folder ...

Vladja

ve
door verwijderd - Dec 9, 2004 om 17:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Vladja, over die folder, dat was de link die Freya liet kopieëren en plakken!

ve
door verwijderd - Dec 9, 2004 om 17:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dom en niet blond, sorry, Vladja