aukje1973
door aukje1973 Jan 12, 2006 om 16:43
Geldzaken & recht

Lotery

Ik heb onbewust en gratis mee gedaan aan een lotery en gewonnen

nu willen ze eerst dat ik coerrier kosten betaal

dit doe ik niet en heb ze dat ook laten weten

toen kreeg ik een bericht dat ze het prijzen geld zouden brengen en na alles geregeld te hebben met de bank zou ik dan als nog de trancfair kosten betalen

met de verwachting dat ze elk moment voor de deur zouden staan kreeg ik een mail dat ik maar de helft hoef te betalen van de corier

terwijl ze langs zouden komen

wat moet ik hiermee

381 5 Rapporteer

binkie
door binkie - Jan 12, 2006 om 16:54
28 Antwoorden / 12 Vragen

Niet op reageren. Vooral geen geld overmaken en zo snel mogleijk vergeten.

gladdeharry
door gladdeharry - Jan 12, 2006 om 16:56
463 Antwoorden / 14 Vragen

Het is natuurlijk heel logisch dat je zomaar ergens een prijs wint
zonder dat je eigenlijk meedoet.Niet dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Allemaal
flauwekul.Zodra u heeft betaald voor die koerier hoort u er nnoit meer
iets van en naar uw geld en uw prijs kunt u fluiten.

Harry

brynnar
door brynnar - Jan 13, 2006 om 17:37
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Dag Aukje,

Was dit een buitenlandse loterij? Heb je een brief ontvangen of een e-mail waarin je een zeer groot bedrag had gewonnen? Heb je inleg betaald voor deelname en een lot ontvangen?

Was de loterij vergelijkbaar met euro millones lottery, loteria.com of in twee dagen drie prijzen: Engelse loterij en Ierse of ook de loterij gewonnen? of E-mail ontvangen WINNING NOTIFICATION of loterij of Loterij mail Dayzers of Loterij of Spaanse lotery of Dollar Lottery Mega Million International Oplichting of niet!? Als het hier op lijkt, dan kan ik je eenvoudig vertellen dat dit pure oplichterij is.

Niet meer op in gaan en zeker geen persoonlijke gegevens opsturen (telefoonnr, adres, bankrekening, etc). Stuur maar een berichtje terug dat je geen prijs meer stelt op de prijs, als je toch een antwoord wilt geven.

Brynnar

aukje1973
door aukje1973 - Jan 13, 2006 om 17:41
32 Antwoorden / 5 Vragen

het komt overheen wat ik zelf al had verwacht maar ja het is een hoop geld dat je kan winnen en dan ben je toch genijgt te reageren in ieder geval bedankt voor de info

tja ik had verwacht dat ze me toch de prijs zouden brengen dat hadden ze belooft toen ze er op terug kwamen wist ik genoeg

brynnar
door brynnar - Jan 13, 2006 om 17:51
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Tja, als ej een rpijs wint van een loterij die je niet kent en waar je ook niet loten voor hebt gekocht, dan is er al iets niet in de haak. Zeker niet als je nog moet betalen om je gewonnen geld te krijgen (Anders houden ze dat toch gewoon in van de prijs?). Zo zie je maar: voor niets gaat de zon op.

Fijn weekend,

Brynnar