Ka
door KarelBuers Dec 19, 2016 om 15:52
Geldzaken & recht

Medio Augustus heb ik per internet een ANWB lidmaatschap met WW service afgeslo

Medio  Augustus heb ik per internet een ANWB lidmaatschap met WW service afgesloten. Op dat moment heb ik ook een machtiging afgegeven voor het afschrijven van het abonnementsgeld.


Hiervan heb ik nooit een bevestiging ontvangen, per mail noch per post.


Zodoende heb ik in september uw ANWB winkel bezocht om eea na te vragen ivm mijn lidmaatschap. De medewerker kon mijn gegevens echter niet in uw systeem vinden en vertelde mij dat ik geen lid ben. Ik besluit hierop verder geen actie te ondernemen op dat moment. Hierna blijft het stil.


 


Op 10 December  ontvang ik plots tot mijn verbazing een mail van een incassobureau dat ik in gebreken ben gebleven met mijn betaling van het abonnementsgeld.


Ik neem meteen contact op met de klantenservice waarop ik te  horen krijg dat ze mij niet verder kunnen helpen daar de vordering uit handen gegeven is. Wel wordt mij nu ineens verteld dat ik wel lid ben. Na enig zoeken blijkt dat niet de juiste adresgegevens in uw systeem staan. Er staat nl huisnummer 59 ipv 41 in uw systeem. Dit verklaart eea natuurlijk.


Uw medewerker past dit aan en tot mijn grote verbazing ontvang ik nu wel een bevestiging per mail van deze mutatie.

1971 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ti
door tilpend - Dec 19, 2016 om 15:58
139 Antwoorden / 0 Vragen
1

En uw vraag is?

tijger1
door tijger1 - Dec 19, 2016 om 16:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Wij hebben geen ANWB winkel.

ln
door lnoordermeer Dec 23, 2016 om 22:01
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wat bedoelt u met wij hebben geen ANWB winkel?

tijger1
door tijger1 Dec 23, 2016 om 22:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De Ts schrijft: "uw ANWB winkel bezocht". Wij hebben geen ANWB winkel.

Cookies
door Cookies - Dec 19, 2016 om 16:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Bedankt maar weer voor het dumpen van je verhaal.

aurora1
door aurora1 - Dec 19, 2016 om 19:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Ziezo, dat verhaal heeft u maar lekker even weer ergens gedumpt.
En u schijnt te denken dat we voor dergelijke verhalen hier zitten.
Enfin, ik hoop voor u dat het oplucht.

diumenge
door diumenge - Dec 19, 2016 om 21:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Misschien maar de naam veranderen naar Dumpen & Wegwezen én alle reactie mogelijkheden verder uitschakelen...

ha
door halex - Dec 19, 2016 om 21:54
1374 Antwoorden / 4 Vragen
0

En nu maar snel het incassobureau betalen voordat de schuld nog verder oploopt. En de volgende keer wat beter opletten als u uw gegevens op een site invult. Dat u een fout maakt, kunt u de ANWB niet verwijten. Zij zoeken op huisnummer en postcode, dus begrijpelijk dat ze u niet eerder konden vinden toen u in de winkel was.

ln
door lnoordermeer Dec 23, 2016 om 22:02
1 Antwoorden / 0 Vragen

Er is geschreven dat zijn huisnummer verkeerd in het systeem stond bij de ANWB wie zegt dat het zijn schuld is en niet die van de ANWB?

ha
door halex Dec 24, 2016 om 15:27
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Als je je via internet aanmeldt, ben je zelf degene die de gegevens voor het systeem aanlevert. Of dacht u dat het internetformulier door de ANWB uitgeprint wordt en dat vervolgens de stagiair het weer ergens invoert?

jo
door joerieve - Dec 19, 2016 om 22:35
31 Antwoorden / 7 Vragen
2

Jezus wat een reacties weer

je bent niet verplicht om te helpen en/of om overal op te reageren. 

Reageer gewoon niet dan verdwijnt vanzelf dit topic ergens achteraan.

Ma
door Mat Matheij - Dec 19, 2016 om 23:00
986 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hoe het mogelijk is dat u een onjuist adres zou hebben opgegeven danwel de ANWB dat onjuist zou hebben verwerkt is onduidelijk. Over elke mutatie zou schriftelijke correspondentie hebben moeten plaatsvinden. Deze zou te vinden moeten zijn op het andere huisnummer. Ook lijkt het onduidelijk waarom u geen e/mailberichten zou hebben ontvangen tenzij u dat niet heeft.

Ka
door KarelBuers Dec 23, 2016 om 21:42
Antwoorden / 1 Vragen

De ANWB zegt niet via mail of telefoon te reageren als iemand niet tijdig betaald.

gerbera
door gerbera - Dec 19, 2016 om 23:15
7382 Antwoorden / 14 Vragen
0

Het vreemde is dat u een machtiging heeft afgegeven maar er niet geïncasseerd is. Dat zou mogelijk met het foutieve huisnummer te maken kunnen hebben. Wel overdreven dat het incassobureau uw juiste nummer heeft kunnen achterhalen maar dat niet met de ANWB terugkoppeld. Maar ja die zien alleen maar € tekens. Zou daar zeker een klacht over indienen omdat de herinneringen blijkbaar op nr 41 zijn bezorgd. Van de (over)buren moet je het maar hebben. Blijkbaar weet men van elkaar niet wie waar woont.

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 19, 2016 om 23:54
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

U zou de ANWB een warme douche kunnen geven en het incassobureau een koude douche.
U niet dat wel ergens anders gaan douchen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer