ro
door ronald53 May 20, 2016 om 16:35
Geldzaken & recht

Mijn meerderjarig kind wil zich bij ons adres inschrijven heeft dat conseqentie0

Mijn meerderjarige dochter wil zich bij ons inschrijven op ons adres heeftdat conseqenties voor ons(belasting)

4680 5 Rapporteer

Cookies
door Cookies - May 20, 2016 om 16:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Voor huurtoeslag en eventuele kwijtscheldingen die je ontvangt, heeft dat consequenties.

getty
door getty - May 20, 2016 om 16:38
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Voor de inkomstenbelasting niet. Mogelijk wel voor de huurtoeslag als u die ontvangt.
En uw gemeentelijke lasten kunnen mogelijk gaan stijgen.

tijger1
door tijger1 - May 20, 2016 om 16:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U schrijft over "ons", dus u bent al met zijn tweeën, dan heeft het voor gemeentelijke lasten en waterschapslasten geen invloed.

Shmalmelo.wim
door Shmalmelo.wim - May 23, 2016 om 12:06
34 Antwoorden / 3 Vragen

Dit is een prima eerste stap in de orientatie op de gevolgen van inwoning. Overleg ook met uw gemeente inzake de gemeentelijke belastingen. Carola en Getty hebben u al op weg geholpen. Op de site van Juridisch loket en de Belastingdienst vind u nog meer informatie. Reageer niet op onderbuikreacties maar informeer u via de instanties.

tijger1
door tijger1 - May 23, 2016 om 12:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@shalmelowim

Heel verstandig advies:-(( over welke onderbuikreacties hebt u het? Die van u?

De Ts weet nu al wat hij weten moet.