bv
door bvdznagel Jan 15, 2005 om 14:31
Geldzaken & recht

Na eenmalige machtiging 2x geld afgeschreven giro 555

Afgelopen week een nette e-mail ontvangen afkomstig adminstr. Actie 555 dat er p.o. tweemaal het door mij toegezegde bedrag ( via  eenmalige internetmachtiging) van mijn rekening was afgeschreven,ze zouden het zo snel mogelijk rechtzetten. Hebben meer mensen hier ervaring mee en is het later positief afgehandeld?

495 2 Rapporteer

me
door meesje_1 - Jan 15, 2005 om 14:56
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ja. bij u niet dan ?

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jan 15, 2005 om 14:59
763 Antwoorden / 1 Vragen

hallo bvdznagel,

Er zal ongetwijfeld hard aan gewerkt worden om de dubbel afgeschreven bedragen terug te storten u bent niet de enige 64.000 andere delen deze ervaring zoals van de week in de media werdt gemeld mocht u het niet hebben gelezen dan kan dat alsnog kijk even op:
http://www.nos.nl/nieuws/artikelen/2005/1/12/nieuweopbrengst555.html

groet tuinfreak