br
door brasto Nov 28, 2005 om 19:16
Geldzaken & recht

(on)bekende bemiddellaar

Is iemand bekend met de kwaliteiten/antecedenten van een hyptheek/verzekering adviesburo dat zich presenteert als sngassurantien.nl en ook wel hypotheekcentrum.org. Vele van zijn links lopen dood en de bijbehorende websites getuigen m.i. van weinig professionaliteit. Maar ja het kan natuurlijk een veelbelovende starter zijn en dan wil ik ze eigenlijk wel een kans geven of trap ik in de slangenkuil van de zoveelste doorstartende failliete BV ?

336 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 28, 2005 om 19:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

U geeft het antwoord zelf al een beetje. Als er al links zijn die doodlopen zou ik het niet vertrouwen. Een hypotheek of een lening afsluiten bij iets dat niet bekend is nooit doen. Shop eens rond bij uw bank of zo iets het gaat vaak maar om procenten. Vaak komt er bij deze internet aanbieder koppel verkoop voor waardoor u uiteindelijk duurder uit bent.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2005 om 22:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Brasto,

ik kan mij ergens wel voorstellen dat u iemand een faire kans wil geven als (mogelijk) beginnende starter.

Maar of u daarvoor mogelijk tig-jaren moet betalen (extra), is aan u zelf. Zoals u zelf al aangeeft, u vertrouwt het eigenlijk ook niet of woorden van gelijke strekking. Vertrouw op uw eigen "instinct".

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Dec 16, 2005 om 00:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik tref ook nog eens achterhaalde fiscale informatie op de site aan. Als dat het kennisniveau is, dan zou ik (starter of niet) niet met ze in zee gaan.

Ik heb uitstekende ervaringen met www.fa-groep.nl

Ook als je niet in omgeving Arnhem woont. Ze komen gewoon bij je langs en de advisering is eerlijk en afgestemd op jouw wensen en behoeften. Geen provisiejagers zoals er al zo veel zijn.

ve
door verwijderd - Dec 16, 2005 om 00:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

En nog dit:

Rente 1 jaar vast vanaf 1%?????

Leugenaars! Dat is in het beste geval de nettorente bij 52% inkomstenbelasting voordeel. En we weten allemaal dat die vorm van adverteren verboden is!