hgverwoerd
door hgverwoerd Apr 24, 2012 om 15:03
Geldzaken & recht

Onze regering ???

Waarom betalen wij KINDERBIJSLAG uit aan personen die hun kinderen in buitenland laten wonen,men moet kinderbijslag uit betalen voor de kinderen die in Nederland wonen of leven .

Waarom betalen wij KINDERBIJSLAG uit aan bepaalde GROEP die goed verdienen of rijk zijn.

Waarom betalen wij een studie geld uit aan bepaalde mensen die goed verdienen of rijk zijn.

Deze soort personen die zien deze bijdragen als zakgeld voor hun kinderen

Op tv gezien dat een student met haar ouders een woning wil kopen en die krijgt gewoon een studiebeurs

Alleen deze regering ziet dat niet want dan kom je ook aan hun geld.

Ze blijven gewoon de armen pakken omdat in ons land gewoon veel meer zijn dan de rijken.

841 11 Rapporteer

vladja
door vladja - Apr 24, 2012 om 15:06
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Dit is iets voor discussie, maar of politieke discussies hier op z'n plaats zijn in een consumentenrubriek?

Vladja

tenormin
door tenormin - Apr 24, 2012 om 15:08
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Waarom....tja, dat is nu eenmaal de wet. Waarom A.O.W. uitbetalen aan de Koningin of andere rijkaards? Dat is, bij al je waaroms nu eenmaal de wet. (om misverstanden te voorkomen: de Koningin geeft het (uiteraard) aan een goed doel.

hgverwoerd
door hgverwoerd - Apr 24, 2012 om 15:25
44 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=vladja schreef op dinsdag 24 apr 2012, 15:06]Dit is iets voor discussie, maar of politieke discussies hier op z'n plaats zijn in een consumentenrubriek?

Vladja

Bent u soms bang dat ze het over u hebben , elk discussie is voor de consumentenrubriek in belang voor mensen die dit onderwerp ook schandalig vinden

vladja
door vladja - Apr 24, 2012 om 15:31
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Bent u soms bang dat ze het over u hebben , elk discussie is voor de consumentenrubriek in belang voor mensen die dit onderwerp ook schandalig vinden

Vreemde vraag/conclusie.

Dit is een vraag en antwoordrubriek betreft consumentenproblemen, geen discussieforum. Daarom de verwijzing naar het discussieforum.

Verder is het aan de redactie om te beslissen of zij deze discussie passend vinden in de opzet van deze site. Maar eerdere politieke discussies werden al vaak afgesloten.

Vladja

tdehond
door tdehond - Apr 24, 2012 om 15:35
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Klopt. Maar het kabinet is gevallen en hopelijk blijft de schade voor de gewone man beperkt tot de rampen die tot nu toe over ons afgeroepen zijn.

th
door thea 2 - Apr 24, 2012 om 15:37
5 Antwoorden / 1 Vragen

De mensen met een wat groter inkomen betalen ook belasting en hebben dus ook recht op voorzieningen. De kinderen die een studie beurs krijgen hebben daar recht op want de basisbeurs is voor iedereen. Bij een aanvullendebeurs wordt het inkomen van de ouders berekent en daar hebben alleen mensen met een minder inkomen recht op. Maar laten we het hebben over kinderen die uit buitenland komen en ook hier een studiebeurs krijgen bijv engeland duitsland china

zw
door zwaardvis - Apr 24, 2012 om 15:41
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Waarom kost een pilsje van 1,70 voor de zwerver net zoveel als voor de miljonair?

hgverwoerd
door hgverwoerd - Apr 24, 2012 om 15:47
44 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=thea 2 schreef op dinsdag 24 apr 2012, 15:37]De mensen met een wat groter inkomen betalen ook belasting en hebben dus ook recht op voorzieningen. De kinderen die een studie beurs krijgen hebben daar recht op want de basisbeurs is voor iedereen. Bij een aanvullendebeurs wordt het inkomen van de ouders berekent en daar hebben alleen mensen met een minder inkomen recht op. Maar laten we het hebben over kinderen die uit buitenland komen en ook hier een studiebeurs krijgen bijv engeland duitsland china [quote=thea 2 schreef op dinsdag 24 apr 2012, 15:37]De mensen met een wat groter inkomen betalen ook belasting en hebben dus ook recht op voorzieningen. De kinderen die een studie beurs krijgen hebben daar recht op want de basisbeurs is voor iedereen. Bij een aanvullendebeurs wordt het inkomen van de ouders berekent en daar hebben alleen mensen met een minder inkomen recht op. Maar laten we het hebben over kinderen die uit buitenland komen en ook hier een studiebeurs krijgen bijv engeland duitsland china [quote=vladja schreef op dinsdag 24 apr 2012, 15:31]
Bent u soms bang dat ze het over u hebben , elk discussie is voor de consumentenrubriek in belang voor mensen die dit onderwerp ook schandalig vinden

Vreemde vraag/conclusie.

Dit is een vraag en antwoordrubriek betreft consumentenproblemen, geen discussieforum. Daarom de verwijzing naar het discussieforum.

Verder is het aan de redactie om te beslissen of zij deze discussie passend vinden in de opzet van deze site. Maar eerdere politieke discussies werden al vaak afgesloten.

Vladja

KLOPT men beschermt zich op van ik betaal ook belasting ,maar wel een verschil dat een rijk persoon zegt o, kinderbijslag is voor mij een uurloon of kinderbijslag naar buiten Nederland is een woning met zwembad in een arm land bvb!

hgverwoerd
door hgverwoerd - Apr 24, 2012 om 15:49
44 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=zwaardvis schreef op dinsdag 24 apr 2012, 15:41]Waarom kost een pilsje van 1,70 voor de zwerver net zoveel als voor de miljonair?

een miljonair drinkt campagne en een echte zwerver drinkt uit de sloot ,waar haalt deze het geld vandaan voor een pils

tenormin
door tenormin - Apr 24, 2012 om 15:55
16849 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=hgverwoerd schreef op dinsdag 24 apr 2012, 15:49][quote=zwaardvis schreef op dinsdag 24 apr 2012, 15:41]Waarom kost een pilsje van 1,70 voor de zwerver net zoveel als voor de miljonair?

een miljonair drinkt campagne en een echte zwerver drinkt uit de sloot ,waar haalt deze het geld vandaan voor een pils

Het rare is dat, als ik hier een zwerver tegenkom, die meestal een halve liter blik pils in zijn hand heeft.

Redacteur
door Redacteur - Apr 24, 2012 om 16:31
1057 Antwoorden / 62 Vragen

Dit topic is gesloten en verplaatst naar de rubriek 'discussies'. Hier kunt u erop reageren.

Redactie Kassa-online