wi
door wilnel Apr 8, 2013 om 09:26
Geldzaken & recht

Opzeggen abonnement privilege

Wil abonnement privilege opzeggen. Hoe kan ik dit opzeggen, heb op dit moment geen opzegdatum wanneer het contact is ingegegaan, kan die gegevens ook niet opvragen bij privilege, doen behoorlijk moeilijk zodra ik mijn abonnement wil opzeggen. Ik betaal in oktober en krijg het tijdschrift pas in maart. Kunt u mij advies geven. (is uitgave 1x per jaar).

30312 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Apr 8, 2013 om 10:00
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Zeg uw abonnement per direct op per aangetekende brief, dateer uw brief, vraag uitdrukkelijk om een schriftelijke bevestiging binnen 2 weken.

Privilege
Amerikaweg 10
2035 RA HAARLEM

Als u moeilijkheden blijft ondervinden met Privilege, dien dan een klacht in bij de consumentenautoriteit
KLIK

jo
door jootje66 - Sep 2, 2013 om 15:10
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook problemen met opzeggen Privilege. Vandaag gebeld met privilege n.a.v ontvangen brief van hun. Waarom ik opzegde, maar ze hadden geen aangetekende brief van ons ontvangen??? Weer brief gestuurt naar adres Privilege Postbus 780 2003 RT Haarlem. 2 jaar terug ook al brief gestuurt zou ook nooit zijn aangekomen.

zoekster
door zoekster - Sep 2, 2013 om 15:38
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Een contract met een tijdschrift mag niet meer met 1 jaar stilzwijgend worden verlengd. U betaalt gewoon niets, of storneert het geld als u al reeds betaald hebt.

dearagain
door dearagain - Sep 2, 2013 om 18:21
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0

*bij dit adres/bedrijf komen blijkbaar standaard (ook aangetekende) brieven niet aan!

privilege
door privilege - Dec 18, 2013 om 10:59
11 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Wilnel en Jootje66,

Wat vervelend dat u problemen heeft (gehad) met het opzeggen van uw abonnement. Indien nodig helpen we u graag verder. U kunt dan het beste contact opnemen met de helpdesk via klacht.nl. We zoeken dan graag e.e.a. voor u uit.

Met vriendelijke groet,

Webcare team Privilege

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer