door wilnel Apr 8, 2013 om 09:26
Geldzaken & recht

Opzeggen abonnement privilege

Wil abonnement privilege opzeggen. Hoe kan ik dit opzeggen, heb op dit moment geen opzegdatum wanneer het contact is ingegegaan, kan die gegevens ook niet opvragen bij privilege, doen behoorlijk moeilijk zodra ik mijn abonnement wil opzeggen. Ik betaal in oktober en krijg het tijdschrift pas in maart. Kunt u mij advies geven. (is uitgave 1x per jaar).

30312 5 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Apr 8, 2013 om 10:00
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Zeg uw abonnement per direct op per aangetekende brief, dateer uw brief, vraag uitdrukkelijk om een schriftelijke bevestiging binnen 2 weken.

Privilege
Amerikaweg 10
2035 RA HAARLEM

Als u moeilijkheden blijft ondervinden met Privilege, dien dan een klacht in bij de consumentenautoriteit
KLIK

jo
door jootje66 - Sep 2, 2013 om 15:10
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook problemen met opzeggen Privilege. Vandaag gebeld met privilege n.a.v ontvangen brief van hun. Waarom ik opzegde, maar ze hadden geen aangetekende brief van ons ontvangen??? Weer brief gestuurt naar adres Privilege Postbus 780 2003 RT Haarlem. 2 jaar terug ook al brief gestuurt zou ook nooit zijn aangekomen.

zoekster
door zoekster - Sep 2, 2013 om 15:38
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Een contract met een tijdschrift mag niet meer met 1 jaar stilzwijgend worden verlengd. U betaalt gewoon niets, of storneert het geld als u al reeds betaald hebt.

dearagain
door dearagain - Sep 2, 2013 om 18:21
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*bij dit adres/bedrijf komen blijkbaar standaard (ook aangetekende) brieven niet aan!

privilege
door privilege - Dec 18, 2013 om 10:59
11 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Wilnel en Jootje66,

Wat vervelend dat u problemen heeft (gehad) met het opzeggen van uw abonnement. Indien nodig helpen we u graag verder. U kunt dan het beste contact opnemen met de helpdesk via klacht.nl. We zoeken dan graag e.e.a. voor u uit.

Met vriendelijke groet,

Webcare team Privilege