allegonda
door allegonda Jul 17, 2009 om 19:29
Geldzaken & recht

Pay Pal-betalingen veilig ??

Hallo,

Via Marktplaats wil ik iets kopen, maar nu word ik gevraagd om een gratis Pay Pal rekening te openen. Is dit veilig ??

Vriendelijke dank en groet van Allegonda

325 6 Rapporteer

stacey
door stacey - Jul 17, 2009 om 20:28
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--maar nu word ik gevraagd om een gratis Pay Pal rekening te openen --

Door wie ?

Als het door de verkoper is zou ik het niet doen, dat bepaald hij niet voor je..........

allegonda
door allegonda - Jul 17, 2009 om 20:50
49 Antwoorden / 92 Vragen

De enige mogelijkheid om te betalen is via Pay Pal bij deze verkoper van Marktplaats. Inmiddels ben ik gaan googlen en heb ontdekt dat de meningen nogal uiteen lopen over al of niet veilig zijn van Pay Pal. Ik neem geen risico, dus ik zie van de koop af.

Vriendelijk dank en groet van Allegonda

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Jul 17, 2009 om 21:03
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Heeeeel verstandig.....

ba
door bachanaal - Jul 17, 2009 om 21:27
248 Antwoorden / 7 Vragen

ik werk al heel lang met pay pal en het bevalt uitstekend. de pay pal account is gekoppeld aan de credit card. steeds meer webwinkels werken ermee en biedt veel gemak en is heel veilig. ook ebay werkt ermee.

stacey
door stacey - Jul 17, 2009 om 21:47
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Niets wat je on line doet is 100% veilig ........

------Maar ik ben op verschijnende manieren aan paypal wachtwoorden gekomen: ---

Techzine - Serious Talk - Is paypal dan wel zo veilig? - List messages

En dit was nog niet eens een `proffesionele` hacker ;-)

pc
door pcneard - Jul 17, 2009 om 22:10
14 Antwoorden / 0 Vragen

puf wat een gezeur hier........

gooi dan je pc uit het raam.

Je bent nergens veilig op het internet. Zelfs niet op official websites, overheid, postbank, sns.enz....Das al lang bewezen :)