ri
door rietman Oct 24, 2011 om 12:02
Geldzaken & recht

Pinpas gestolen

Mijn schoonmoeder van 84 is bestolen van haar pinpas waarschijnlijk door toedoen van een persoon die heeft gekeken bij het pinnen in de winkel en daarna op een of andere manier bij het pinnen bij een betaalapparaat haar pinpas gestolen.De RABO bank heeft nu haar klacht afgewezen door te zeggen dat ze onzorgvuldig heeft gehandeld. Hoe te doen nu verder? Hier is geen sprake geweest van onzorgvuldig handelen maar gewoon van diefstal.

914 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - Oct 24, 2011 om 12:18
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Met onzorgvuldig handelen doelen ze niet op `laten` stelen pas maar op laten meekijken/niet goed afschermen bij ingeven pincode........

ri
door rietman - Oct 24, 2011 om 12:24
4 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=stacey schreef op maandag 24 okt 2011, 12:18]Met onzorgvuldig handelen doelen ze niet op `laten` stelen pas maar op laten meekijken/niet goed afschermen bij ingeven pincode........

Je kunt je pincode niet afschermen als de winkel vol met spiegels hangt boven de kassa

stacey
door stacey - Oct 24, 2011 om 12:30
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

[quote=rietman schreef op maandag 24 okt 2011, 12:24][quote=stacey schreef op maandag 24 okt 2011, 12:18]Met onzorgvuldig handelen doelen ze niet op `laten` stelen pas maar op laten meekijken/niet goed afschermen bij ingeven pincode........

Je kunt je pincode niet afschermen als de winkel vol met spiegels hangt boven de kassa

Ja hoor, ik hou mijn hand er geheel over............

Maar probleem is dat ze pincode hadden en dat er niet gescimd (dat is bewijsbaar veelal) was, dus kan nu ook zo geweest zijn dat ze pincode bij pas had zal de bank aanvoeren verwacht ik en dat valt onder nalatigheid en vergoeden ze niet.
Wellicht als er meer klachten uit die winkel zijn onder klanten of beelden van `gluurders` kun je er misschien nog wat mee...........
Vrees dat de bank nu niet echt zal meewerken.

birdies
door birdies - Oct 24, 2011 om 12:30
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

[quote=rietman schreef op maandag 24 okt 2011, 12:24][quote=stacey schreef op maandag 24 okt 2011, 12:18]Met onzorgvuldig handelen doelen ze niet op `laten` stelen pas maar op laten meekijken/niet goed afschermen bij ingeven pincode........

Je kunt je pincode niet afschermen als de winkel vol met spiegels hangt boven de kassa

Die staan niet gericht op het pinapparaat. Bovendien door je hand er boven te houden, kan er niemand mee kijken.

getty
door getty - Oct 24, 2011 om 18:04
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

Klachtprocedure starten!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer