va
door vat123 May 12, 2007 om 09:56
Geldzaken & recht

Postbank actie Toyota Aygo

Vanaf 10 april biedt postbank een Toyota Aygo aan via de winkel rentepunten. Wie heeft al een auto kunnen bestellen? De website is rond 09.00 uur zo traag dat je nog geen eens het bestelformulier kan openen. Als je geluk hebt, dan komt het uiteindelijk wel, maar dan nog versturen. Daar dezelfde problemen, erg traag. Telefonisch bestellen is ook een crime. Er wordt wel opgenomen maar als je wilt bestellen, word je in de wachtstand gezet. Heb al een paar keer 15 tot 20 min gewacht en nog steeds niemand van de winkel aan de lijn. Ben benieuwd of er inderdaad 42 auto's besteld en afgeleverd gaan worden.

384 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 12, 2007 om 10:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ach, die 42 zullen best wel afgeleverd worden. Opzich is het gewoon een loterij voor publiciteit. Die rentepunten kosten de postbank gegarandeerd  helemaal NIETS! De meeste zgn. adviesprijzen zijn opgeklopt (soms speciaal voor de rentepunten) De prijs die je betaalt voor de artikelen na aftrek van de rentepunten zijn gewoon commerciele prijzen. Wat betreft de Toyota is die winstmarge niet zo groot, vandaar maar een paar stuks en maar 1 per dag om iedereen gek te maken.

Het is voor de Postbank een leuke manier om de spaarrente extra LAAG te houden en toch geen klanten te verliezen. Kassa..Ping!

Postbank Internetspaarrekening 2,5%, de Demir-Halk bank biedt 3,5%.

Postbank Kapitaalrekening 1,00%, de Demir-Halk 3,25%. de YKB 3,00%, de ATB zelfs 3,65%.

Je bent dus een dief van je eigen portemonee als je bij de postbank spaart. Bij alle Nederlandse banken is je spaargeld 100% veilig gesteld tot een bedrag van €20.000,00 per rekeninghouder en 90% van het geld tussen 20 en 40 duizend euro. Bij een en/of rekening verdubbelen deze bedragen.

Groeten Harrie

ve
door verwijderd - May 12, 2007 om 23:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je eerder inlog dus 8.30 want iedereen komt om 9.00 uur en dan ben je telaat, er zou er maar 1 per dag uitgaan, dus je staat in de File van Virtuele AYGO's, ik niet meer, dus ik had eerst hetzelfde, en nu wel gelukt, dus eerder online gaan!

ve
door verwijderd - May 12, 2007 om 23:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor jou welgemeende felicitaties, maar je kan het bestelformulier niet eerder ontvangen dan wanneer de auto in menu zichtbaar is toch? Hoe krijg ik dat formulier dan om 08.30 al? Heb nog 8 dagen de tijd, dus nog paar keertjes proberen.

ve
door verwijderd - May 12, 2007 om 23:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hartelijk dank voor beste antwoord, maar ik had het liever gehad met foto van deze auto als het gelukt was!

Succes, maar geen garantie, ik moest ook nog 4 dagen vroeg op, en niet uitslapen!

ve
door verwijderd - May 12, 2007 om 23:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je moet dus wel een half uur aktief blijven en niet pas om 8.55 inloggen en een goede verbinding hebben helaas...