ERHoltrop
door ERHoltrop Feb 7, 2018 om 19:28
Geldzaken & recht
Postcode Loterij

Ik speelde mee met de Postcode Loterij maar niet meer. Reden nog nooit iets gewonnen qua geld prijs, daarom speel je tenslotte mee toch?! Maar wat mij opviel is dat ze de prijs van de loten hadden verhoogt met 0,25cent vanaf November 2017 op mijn bank-afschriften te zien (auto-incasso). Mijn vraag is, mogen ze dat zomaar doen zonder mensen op de hoogte te stellen?
En zijn er mensen die het ook is opgevallen?

2457 8 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 7, 2018 om 19:38
7225 Antwoorden / 3 Vragen
ERHoltrop
door ERHoltrop - Feb 7, 2018 om 19:44
2 Antwoorden / 1 Vragen

@Sjoppie Ja klopt (speel met 2loten idd) maar dat doe ik al vanaf het begin en nooit iets gewijzigd.

sjjoppy
door sjjoppy Feb 7, 2018 om 20:53
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Als u bij de link naar beneden scrolt krijgt u uitleg over de prijsverhoging: Vanaf de trekking van december 2017 is de lotprijs € 13,25 voor een lot met StraatprijsVerdubbelaar en € 12,- voor een lot zonder StraatprijsVerdubbelaar. Dankzij deze lotprijsaanpassing kunnen wij de goede doelen een jaarlijkse bijdrage blijven garanderen en kunnen wij de deelnemer een onderscheidend prijzenpot bieden. Alle deelnemers van de Nationale Postcode Loterij sturen wij een brief of e-mail over de lotprijsaanpassing.

getty
door getty - Feb 7, 2018 om 19:49
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Masr je hebt toch al opgezegd ,dus wat maakt het uit?

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Feb 7, 2018 om 19:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

....... dat doe ik al vanaf het begin en nooit iets gewijzigd.......

Je maakt mij niet wijs dat die loten 30 (???) jaar geleden ook al €13,25 kostten.

getty
door getty - Feb 7, 2018 om 19:53
4179 Antwoorden / 10 Vragen

De lotprijzen zijn de afgelopen jaren regelmatig gestegen. Zal vast wel wat over in de algemene voorwaarden staan.

Cookies
door Cookies - Feb 7, 2018 om 19:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Even vluchtig gekeken: in 2005 kostte 1 lot €8,25 en dat is niet eens in het begin van de pcl, dus hoezo nooit gewijzigd
 https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=31151

ERHoltrop
door ERHoltrop - Feb 7, 2018 om 21:02
2 Antwoorden / 1 Vragen

@ carola.83 haha misschien (dat doe ik al vanaf het begin en nooit iets gewijzigd)
niet juist verwoord. sorry niet boos worden. Vanaf het moment dat ik meespeel en de prijs van de loten op dat moment
 zo beter...ppfff

Cookies
door Cookies Feb 7, 2018 om 21:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Stukken beter. ;-))

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 7, 2018 om 21:26
7225 Antwoorden / 3 Vragen

@erholtrop,
als u bij de link naar beneden scrolt krijgt u uitleg over de prijsverhoging:
Vanaf de trekking van december 2017 is de lotprijs € 13,25 voor een lot met StraatprijsVerdubbelaar en € 12,- voor een lot zonder StraatprijsVerdubbelaar.
Dankzij deze lotprijsaanpassing kunnen wij de goede doelen een jaarlijkse bijdrage blijven garanderen en kunnen wij de deelnemer een onderscheidend prijzenpot bieden. Alle deelnemers van de Nationale Postcode Loterij sturen wij een brief of e-mail over de lotprijsaanpassing.
Misschien is de verklarende mail bij ongewenste post terecht gekomen.