hille
door hille Sep 8, 2005 om 13:23
Geldzaken & recht

Postcode loterij BMW..

Ik kreeg net een brief thuis dat ik was geselecteerd voor de BMW actie
ofzo. Ik naar die site toegaan om het persoonlijke nummer in te
voeren.. Ik ging toch nog maar even de achterkant lezen.. En volgens
mij wordt er, als ik alle gegevens invul, straks een lot op mijn naam
gezet.. Terwijl ik heel veel gratis loten heb gekregen bij de Super de
Boer.. Dus ik denk dat dit een insteker is. Er staat namelijk dat
hiermee wordt gemachtigd tot overschrijving... Ik ga hier dan toch maar
niet aan mee doen.. Hebben meer van jullie deze brief gekregen?

Groeten,

Hille Morel van Mourik

1582 9 Rapporteer

freya
door freya - Sep 8, 2005 om 13:34
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Hille,

Volgens mij ligt die brief bij half nederland in de bus. De mijne ligt inmiddels al bij het oud papier. Als iedereen zo oplettend was kregen we hier minder vragen van mensen die 'opeens' ergens aan vast zitten.

m.vr.gr. Freya

ro
door robedwindia - Sep 8, 2005 om 14:38
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ja heb ook net de brief gekregen en meteen een mail gestuurt dat ik weer  ga opzeggen en ik denk deze keer voorgoed. Ik baal van die postcode loterij. Altijd wel weer wat in de brievenbus en winnen ho maar. Hermie

hille
door hille - Sep 8, 2005 om 15:06
3 Antwoorden / 3 Vragen

Ja inderdaad, ik baal er ook goed van. Ga er ook nooit voor betalen..
Gelukkig ben ik op tijd gestopt met gegevens in vullen, trapte er bijna
in.. dacht echt dat het een unieke brief was, maar goed, das dus niet
zo. Hopelijk hebben nog meer mensen hier wataan, dan kunenn ze nog net
op tijd niet reageren.. Als je geen loten hebt bij hun, ist niet zo
moeilijk, maar als je wel lid bent (ook al ben je gratis lid) dan kan
je zomaar denken dat het geluk is.. Niet dus.. Stomme postcode loterij,
kan Kassa hier ook niet eens aandacht aan besteden (hebben ze vast al
eens gedaan..)

Bedankt voor de antwoorden!

kr
door kraantje_1 - Sep 8, 2005 om 15:49
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, ik heb vanmorgen direkt die brief bij het oude papier gedaan.Ik trap er ook niet in om in een BMW van de postcode loterij te rijden, allemaal lokkertjes. Moet verboden worden.

Joliena

ri
door ringel24 - Sep 8, 2005 om 15:57
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb de brief dus ook gekregen, maar volgens mij is het niet van de postcode loterij. Op hun site is niets over de 'actie' te vinden. Ik denk zelf dat het weer van die oplichters zijn die alleen hun naam gebruiken. En op de site van de postcode loterij staat ook vermeld dat er al mailtjes gestuurd worden die niet van hun afkomstig zijn. Jammer dat er nog steeds mensen intrappen!

Groetjes S

wi
door wippie - Sep 8, 2005 om 16:26
260 Antwoorden / 0 Vragen

Geteisem mag onder dit kabinet dedijen.

ro
door ronny530 - Sep 8, 2005 om 17:50
2883 Antwoorden / 41 Vragen

Hallo ik heb er ook een gekregen. Wat mij direct opviel was de blanco envelop normaal doet de postcode loterij dit met veel bombarie en joekels van folders. Ik geloof er dus ook niets van.

ro
door ronny530 - Sep 8, 2005 om 17:55
2883 Antwoorden / 41 Vragen

Ter aanvulling de site is geregistreert in 2004 en de eigenaar is novamedia.

ro
door ronny530 - Sep 8, 2005 om 18:03
2883 Antwoorden / 41 Vragen

Heb even op de site van de kamer van koophandel gekeken het is een wirwar van bv`s