gr
door grijsbaard Jan 2, 2008 om 18:19
Geldzaken & recht

Postcodeloterijreclame

Beste mensen,

Allereerst de beste wensen voor 2008.Ik heb de volgende vraag. Nu ruim 1 jaar geleden ben ik gestopt met de postcodeloterij. Elke keer blijf ik maar post krijgen of ik loten kopen wil. Wie weet een manier of waar ik een brief naar toe moet sturen om uit hun bestand gehaald te worden. Vandaag kreeg ik weer zo'n brief. Dit irriteerd mij heel erg.Ik hoop op een goede tip. Alvast bedankt voor de moeite.

Vriendelijke groet. Grijsbaard

1489 59 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 2, 2008 om 18:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geen antwoord, maar even aangevinkt om item te volgen...

Ik word namelijk ook knettergek van de Postcodeloterij met hun lijmpogingen na opzegging!

ve
door verwijderd - Jan 2, 2008 om 18:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja ik ook, met naam en postcode in grote letters.

willen geloof ik de indruk wekken, dat je een dief van eigen portemonne bent als je geen loten koopt.

Eneveloppe ongöpend terugsturen, met verzoek je uit het bestand te halen lijk me een mogelijkheid of niet ?

ve
door verwijderd - Jan 2, 2008 om 20:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag grijsbaard,

Om van je frustratie af te komen, kun je natuurlijk bij elk bericht dat je krijgt, dit bericht samen met een baksteen gratis retourneren via hun antwoordnummer. Dit steeds samen met een briefje waarin je hen vriendelijk verzoekt om jouw NAW-gegevens uit hun administratie te schrappen.

Sukses en met vriendelijke groet, Read3.

ve
door verwijderd - Jan 2, 2008 om 21:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Chaya

Sinds ik me bij infofilter.nl heb aangemeld zijn de postcodeloterij reclames uitgebleven.
Het helpt dus echt ;-)

Vrgr. AF

ve
door verwijderd - Jan 3, 2008 om 08:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor de volledigheid:

Nationale postcodeloterij
Antwoordnummer 19503
1100 VM Amsterdam

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Jan 3, 2008 om 09:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

het is alleen wel droevig dat je zelf weer actie dient te ondernemen. ze kunnen het toch ook op de folder vermelden, zoals meeste goede doelen.
Ik heb ook even infofilter ingegven, ga kijken of het effect heeft.

Bouke

ve
door verwijderd - Jan 3, 2008 om 15:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aansluitend vraagje: kun je dit alleen op je eigen naam doen, of ook op naam van iemand anders? de vorige bewoners hebben nl bij nogal wat bedrijven vertikt om hun adres door te geven (wij hebben het niet) en daar wil ik ook van af! Postcodeloterij is er een van (wel het vaakst trouwens), en ik heb het onderhand al tien keer geretourneerd, met iedere keer minder vriendelijke bewoordingen :S

Helpt niks...

ve
door verwijderd - Jan 3, 2008 om 15:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://portal.knowledgebase.net/display/2/_index1.asp?tab=atr&r=0.3290151

Wellicht hebben zij dé oplossing voor je.

Groet, Chaya.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 12:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben ook zo´n slachtoffer GEWEEST en dan leg ik de nadruk op GEWEEST, het enige dat je kan doen is.............. maak de envelop heel voorzichtig open zodat je hem daarna weer kunt dichtplakken, schrijf vervolgens op hun bijgesloten brief dat je die rotzooi niet meer wenst te ontvangen enz enz, ik heb hetzelfde gedaan en dan wel op mijn eigen manier met duidelijke NEDERLANDSE taal die bij hun doordringt want als je zoiets vriendelijk doet schijnt het bij hun niet te werken, schrijf al je ergernissen maar op hun papier overal waar plaats is en stuur dezelfde envelop dan retour met daarop "ADRES ONBEKEND-RETOUR AFZENDER"

Ik heb dit maar 2x hoeven te doen en ik was dan ook gelijk uit hun bestand, eind goed al goed!! Doe het maar, dit werkt voor 100%

Succes gr O

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 12:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het kan ook heel simpel. Simpelweg een brief schrijven dat je geen enkele post meer wenst te ontvangen, waarbij je aangeeft dat je een beroep doet op het gestelde in de wet bescherming persoonsgegevens en dat je bij niet nakoming je op grond van deze wetgeving (gerechtelijke) stappen te ondernemen.

Mocht het zover komen, dat win je altijd, maar men laat het er meestal niet op aankomen, bij veroordeling moeten zij de proceskosten betalen en daar hebben ze weinig trek in, temeer omdat ze ook wel weten dat ze dergelijke zaken altijd verliezen.

Op dezelfde manier ben ik ook afgekomen van post van de Scientology Kerk.

Succes toegewenst

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog even aanvullend, wel afschriften maken van de verzonden correspondentie, maar dat lijkt mij eigenlijk wel logisch.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

een aantal keren retour afzender gedaan, post niet weer gezien.

Ze kunnen de pot op daar.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 13:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

google even ongewenste reclame en je krijgt deze post niet meer op de mat. dit werkt! krijg zelf al jaren deze post niet meer op de mat! uit ervaring als postbode weet ik dat retour sturen geen zin heeft daar doen ze niets mee.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 13:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is niet alleen de postcodeloterij die je blijft vervelen. Er zijn er meerdere. Mijn oplossing is (en die werkt al is het soms niet meteen) alle post ongeopend terugsturen met doorstrepen van het adres en op de buitenkant er duidelijk erop zetten: "GEWEIGERD - RETOUR AFZENDER" Ik zei al Het werkt al was het bij de postcodeloterij pas na drie keer. Ben hierdoor al twee jaar verschoond van hun rommel. Doe dit inmiddels consequent bij alle aan mij geadresseerde ongevraagde reclame, maakt niet uit waarvan de reclame is. Staat er mijn naam op dan krijgt het standaard die behandeling. Ook schooibrieven en acceptgiro's van andere zgn goede doelen. Wat ik niet wil gaat op deze manier retour. Een enkeling probeert het nog een keer maar daar blijft het dan wel bij. Hij krijgt dan weer dezelfde behandeling en daarna houdt het op.

Grijsbaard, sukses.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 13:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is nog erger dan alleen ongewenste post. Wij hebben vorig jaar een gratis lot gekregen (kerstpakket). Dit lot kun je activeren waarna je automatisch ook voor de volgende trekkingen meespeelt. We hebben natuurlijk gelijktijdig met het activeren dit abonnement opgezegd, want we wilden alleen met het gratis lot meespelen. Nou, het bericht dat je meespeelt kunnen ze goed lezen, maar een opzegging: dat duurt maanden. en ondertussen wordt er steeds weer geld van je rekening geplukt. Terugboeken op je bankrekening gaat niet (kan niet bij kansspelen). Een stuk of drie trekkingen en vele telefoontjes en brieven later werd eindelijk de zaak gestopt. Nu heb ik weer een gratis lot gekregen in een kerstpakket. Dit lot ligt nu bij het oud papier.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 13:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte heer,

Diverse bedrijven houden ronduit irritante naverzending erop na, zelf had ik last van de ECI/NBC, 4x per jaar lagen de aanbiedingen met versleten knieën van hun op de deurmat, wat bij mij perfect geholpen heeft is je 'complete' oud papierdoos naar het antwoordnummer sturen met je spambericht bovenin de doos met de mededeling; 'jullie mij spammen ik jullie spammen' en ze stoppen direct.

Ze moeten namelijk behoorlijk geld betalen aan TNT voor een antwoordnummer waarop ze 'oud papier dozen' ontvangen van 5-10kg.

Groet,
phubert

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 13:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik wordt gek van ongevraagde post van de Postcodeloterij. Mijn tactiek?? Open de enveloppe en verscheur de inhoud, stop de verscheurde inhoud in de retourenveloppe en gooi daarbij 1 of 2 asbakken leeg en doe de retourenveloppe weer op de bus. Na verloop van tijd heb je geen last meer van de postcodeloterij.
p/s zorg wel dat bij de inhoud je naam en adres te lezen zijn.

Succes en groetjes.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik, naar alle bedrijven die me blijven spammen bakstenen of grindtegels ga versturen hou ik geen tuin meer over, en mn oud papierbak moet ik toch kwijt, maar ik zie dat er steeds meer creatieve reacties geplaatst worden...

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 14:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben nog nooit bij de postcodeloterij geweest en krijg  geregelt ook post van ze.

maar ik gooi het ongeopent  weg dat is ook een oplossing

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 14:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wet bescherming peroonsgegevens werkt niet bij de postcodeloterij. Heb al div mails naar hen gestuurd om mij uit het klanten bestand te verwijderen. Ook staatsloterij kan er wat van. Nu stuur ik elke keer een halve toilettegel in hun antwoordenveloppe op met de vraag waarom ze niet voldoen aan mijn verzoek. Maar deze gewichtige brief maakt ook geen indruk want ze blijven gaan. Ook bellen heeft geen zin. Ik heb nog 375 oude tegels en dat zijn hele tegels. Kan nog vooruit.

Wil

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 14:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen,

Iedereen hartelijk bedankt voor het reageren en alle tips. Ik hop dat ik er nu wel van af zal komen.

Groetjes Grijsbaard

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 14:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

helemaal eens met deze ergernis; schandelijke methode, en verspillend

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 14:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

De titel spreekt voor zichzelf.
IK WIL GEEN POST MEER VAN DE POSTCODELOTERIJ>
Wanneer maakt er iemand een einde aan?

Groetjes uit Nijmegen
G. Meier

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 15:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt ze ook gewoon bij het oud papier mippen, dit gaat meestal naar een goed doel en het kost de postcodeloterij alleen maar geld.

Papier eet geen brood en je hoeft ze niet eerst te openen, de telefoon reclame`s zijn veel erger en die kun je wegfilteren bij www.infofilter.nl, als de postcodeloterij zich er wat van aantrekt natuurlijk, maar waarschijnlijk wordt dit in de nabije toekomst verplicht.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 15:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hi,een stoeptegel of baksteen,papiertje eromheen en de antwoordenvelop er op plakken en terug sturen!!

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 16:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Grijsbaard,

Heb zelf retour afz met de tekst niet gewenst er op gestuurd (wel even volhouden). Krijg zelf nu geen post meer.

Met vriendelijke groet,

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 16:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is heel eenvoudig, schrijf even een briefje aan de postcodeloterij dat zij jouw naam en adres uit hun bestand moeten halen. dit zijn ze namelijk verplicht. Ik heb dit zelf ook gedaan en heb nog een keer post ontvangen met de bevestiging. ik krijg dus helemaal geen post meer van zowel de postcode loterij als de lotto en de sponserloterij.

groetjes en succes. Joop

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 16:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nog een andere vraag of kwestie?

Vorig jaar en nu weer heeft de Postcodeloterij me mail gestuurd waarbij je z.g. deel mag nemen aan een 'gratis' loterij waarbij een mini-cooper of iets anders te winnen valt. Als ik echter de gevraagde gegevens invul, komt er opeens de vraag om je postrekening in te vullen. Als ik op dat punt kom, word ik wantrouwig. Ik sta al geregistreerd als deelnemer ( 1 lot maar hoor) waarom moeten ze dan dat nummer weer hebben? Is de deelname dan toch NIET gratis en trap je erin voor nog een ander lot te kopen? Daar breek ik het spelletje af, want ik denk dat het nep is. Wat moet ik daarvan denken?

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 17:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik was het ook spuugzat om altijd maar weer post te ontvangen en heb het volgende gedaan.
Allereerst een klacht rechtstreeks naar de postcodeloterij gestuurd waarna ik keurig een retour mail heb ontvangen waarin mij werd vertelt dat ik in het vervolg geen post meer zou ontvangen.
Tot mijn verbazing heb ik inderdaad nooit meer iets gezien in mijn brievenbus van de postcodeloterij.
Om eventuele andere ongewenste post te blokkeren ben ik naar infofilter gegaan.
bij infofilter kunt je heel veel zaken en ook ongewenste post laten blokkeren.
www.infofilter.nl

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 17:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

zet "retour afzender"op de enveloppe en gooi die weer in de TNT-bus. ik ben er zo uiteindelijk ook afgekomen.

c brand

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 17:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Terug sturen , schrijven enz helpt nu ook niet meer , want ze sturen het nu " naar de bewoners van dit huisnummer".

De postcode is gelijk aan een gezwel, heel moeilijk te bestrijden , en komt steeds weer terug.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 17:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste 15042005

Dat eerste lot is gratis voor die maand. Daarna halen ze gewoon geld van je rekening voor de volgende maand en speel je in jouw geval dus verder met twee loten.

Een mogelijkheid is: als je het lot activeert direct een schriftelijke opzegging doen voor dat laatste lot en zeggen dat je met 1 lot verder wilt spelen ( nummer noemen) anders laten ze beide loten vervallen en ben je ook je kanjerpunten kwijt.

succes

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 18:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik stuur het in een enveloppe "ongefrankeerd"terug"

Houden ze misschien vanzelf op.

WEEW

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 18:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen,

Sinds twee maanden ben ik van de correspondentie af. Ik heb op de ontvangen post met een dikke stift "retour afzender , svp gegevens verwijderen uit uw administratie" vermeld. Dit werkt goed.

Dit werkt ook voor overige "irritante mailings". Meestal in één of twee keer. Wil je er perse direct vanaf begin dan met "derde verzoek!!".

Groeten,

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 18:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nog nooit aan de postcodelotterij mee gedaan en zou het ook nooit doen! Toch krijg ik regelmatig reklame van hun om mij over te halen om toch mee te doen. Deze postzendingen gaan bij mij alltijd ongeopend de papierbak in. Verder maak ik me er niet druk om.

Groetjes, Vuurvlinder

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 19:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Met een baksteen erbij terug sturen naar het antwoordnummer van de PC loterij. Is gratis op kosten PC loterij, LEREN ZE HET MISSCHIEN AF.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 19:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon even een briefje sturen met de info dat u uit hun bestand wil.

Heb ik ook gedaan werkt echt krijg nu al ruim een jaar geen post meer van hun.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 20:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Na het lezen van de reaktie van Jeromeke :Ëen (historische!?!)anekdote. Vriend stuurt ongefrankeerd,aangetekend schrijven,met als inhoud:"Hoe gaat het met je?Met mij is alles goed."  Na enige tijd ontvangt hij (uiteraard ongefrankeerd en zonder vermelding afzender, een loodzwaar pakket. Inhoud grote steen met als bijschrift:"Toen ik je brief kreeg viel er een steen van mijn hart.Hier is hij"!!!!!

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

als we nu eens met het heleland afspreken dat  WE ALLE ongevraagde
reclame terugsturen naar de afzender in de meestal bijgevoegde antwoordenveloppe,waarmee de portokosten weer betaald moeten worden
ik sloot briefje bij met de tekst
de brievenbusvervuilerbetaald
het duurde 2 jaar,maar ik krijg nooit meer geadresseerde en ongevraagde post.ik doe het ook met huis aan huis mail waarin een antwoordenveloppe zit het is de enige manier om de kosten zo hoog te maken dat het niet meer loond

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 21:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kreeg in begin dec. een bombardament aan brieven, emails en telefoontjes dat er nog 3 loten voor mij gereserveerd waren, waaronder een lot met kanjerpunten van een deelname van 2 jaar geleden.Dacht nou vooruit dat ene lot met kanjerpunten activeer ik maar. Nou dat ging dus mis, had er gelijk 3 aan mijn broek.gelijk gebeld naar het nr van de loterij en kon deze dus annuleren.Maar wat kreeg ik gisteren te zien op mijn afschrift v.d. bank? 2 afschrijvingen van de niet geactiveerde nummers over de maand dec, terwijl de trekking al geweest was.En weer 3 afschrijvingen van de mnd januari,   kassa ! bellen helpt dus niet, de telefoniste zegt steeds maar het klopt, dus maar gestopt na 20 min a 20 cent.

Heb nu 4 brieven met opzegging gestuurd en een brief naar de metro onder reakties en die is nog geplaatst ook. vandaag.Hoop dat er tenminste een brief aankomt.   gr    wr

ve
door verwijderd - Jan 4, 2008 om 23:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

het is niet alleen die vervelende psot van ze, erger vind i de vaak misleidende manier waarop ze proberen extra loten aan je te slijten. Via brieven maar op op het internet, ze doen net of je iets gratis krijgt, maar als je even niet oplet, eindig je op een pagina die heel verborgen aangeeft dat je een extra lot koopt als je zus of zo doet. Die praktijken beginnen me echt te vervelen. Goede doelen? Het lijkt  meer op oplichterspraktijken. En niet alleen deze loterij maakt zich schuldig aan zulke zaken.

Ik denk dat de politiek maar ens in moet grijpen en van mij mag de politiek de postcodeloterij stop zetten. Geen loten verbonden aan ee postcode, dat zorgt juist dat je je lot moelijker opgeeft. Want dan heb je zo altijd een verliezend lot, als je niet meedoet, die vrouw die daar een rechtzaak over begon had groot gelijk. En die rechter die haar in het ongelijk stelde is een dom stuk onbenul. Da is mijn mening.

ve
door verwijderd - Jan 5, 2008 om 00:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon een paar bladen met stickers printen "Retour Afzender" en dan consequent een sticker er op plakken met retour afzender en bij je uitgaande postzetten dan houdt het een keer vanzelf op. Blokkeren bij Infofilter helpt niet afdoende.

succes

ve
door verwijderd - Jan 5, 2008 om 02:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat wel eens wil helpen en wat ik in het verleden wel eens gedaan heb bij hinderlijke zgn. loterijenpost ("U heeft een prijs gewonnen, meneer ftm!") is het verzenden van een ingepakte baksteen naar het antwoordnummer van (in dit geval) de Postcodeloterij. Ongefrankeerd dus.
Voeg daar een aardig briefje bij (met je naam en adres) dat je hun elke keer als ze jou ongevraagde post sturen, "gratis" een "bouwsteen" voor hun nieuwe pand zal sturen. En dat je, als ze zo vriendelijk zijn je ongevraagde post te blijven sturen, je jouw vrienden zal vragen mee te doen aan deze actie.
Kost ze handen vol geld aan portokosten. Bij mij was het ongevraagde drukwerk binnen de kortste keren opgehouden.
De antwoordnummers van dit soort instellingen kun je o. a. vinden op http://www.antwoordnummer.nl/.
Succes!

ve
door verwijderd - Jan 5, 2008 om 12:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb op de site gekeken van de postcode loterij. www.postcodeloterij.nl en zij vermelden dat je dit inderdaad kunt opzeggen via ijn info filter, maar dat gaat dus nog niet zo gemakkelijk en je hebt de kans dat je dan helemaal geen reclame meer ontvangt. Wil je alleen de post van de postcodeloterij niet meer ontvangen dan kun je een belletje plegen naar 0900 3001500 van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 21 uur. Dit is ook van info filter.

ve
door verwijderd - Jan 5, 2008 om 14:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

iedereen krijgt geadresseerde reclame van de postcode loterij of dat je wel of geen lid bent geweest.ik ben nl postbezorger en moet ze bij bijna alle adressen in de bus stoppen.maar je kunt je wel aanmelden bij iets wat lastige telefoontjes en/of post tegen gaat

ve
door verwijderd - Jan 5, 2008 om 15:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ontvang deze troep altijd geadresseerd en wel volledig miet juiste naam, juiste postcode enz. Dit is mij antwoord op Basje

ve
door verwijderd - Jan 6, 2008 om 10:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Na de methodes in de eerste reacties op uw vraag heb ik écht een partij oud ijzer naar het antwoordnummer gestuurd. (boos) Toch kwam er weer post. Let men bij de Postcodeloterij wel op de kosten? (verdrietig) Toen heb ik mij via de internet site van de PCLoterij afgemeld. Sindsdien geen ongewenste post meer gekregen.

ve
door verwijderd - Jan 6, 2008 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het adres is Nationale Postcodeloterij
                  T.a.v. Klantenservice,
                  van Eeghenstraat 70,
                  1071GK Amsterdam

Het heeft bij mij gewerkt wel met een dreiging dat ik ze zou aanklagen waarschijnlijk heeft dat de doorslag gegeven.

Hopenlijk dat het bij U ook werkt.
Succes.

ve
door verwijderd - Jan 6, 2008 om 15:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Uit de eindoze reacties blijkt hoeveel ergenis hierover bestaat.

Misschien reden voor VARA om al deze reacties door te spelen aan de postcodeloterijen en politiek

ve
door verwijderd - Jan 6, 2008 om 17:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen,

maak U zich maar geen illusie dat je daar binnenkort vanaf bent.iK heb zeker 10 jaar geleden mijn postcodegedoe opgezegd, maar ik krijg nog steeds tot mijn grote ergernis alle soorte post van postcodeloterij. Ze manipuleren gewoon de mensen. Ik maak het nog niet eens meer open al die rommel.

ve
door verwijderd - Jan 6, 2008 om 17:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

het is een grote volksverlakkerij met die postcode post. het is verschrikkelijk, ook ik heb mij zeker 10 jaar geleden afgemeld van de postcodeloten, waar ik me toen kortstondig lid van had gemaakt, maar het heeft vreselijk veel moeite gekost om hiervan af te komen, dus U leest het al. U blijft de post krijgen net als ik. Maar ik smijt het direct in de prullenmand.

ve
door verwijderd - Jan 6, 2008 om 22:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Halo wij hebben 1lot al jaren en die houden we ook maar ook niet meer. maar ook wij krijgen geregeld post van hun maar die maken we nooit open het gaat regelrecht naar het oud papier dat halen ze op voor aktiviteiten voor de kinderen in de buurt . Ook dat is een goed doel zo zie ik het, want wij gaan echt geen 2e lot kopen.

ve
door verwijderd - Jan 7, 2008 om 08:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hetzelfde heb ik aan de hand gehad maar ik ben er wel definitief vanaf. Ik heb namelijk een brief gestuurd naar het adres wat op hun post staat vermeld met de mededeling dat ik niets aan hun reclame had omdat ik toch niet mee kan doen met loterijen en dergelijke omdat ik in de schuldsanering zit. Daarbij kan je het natuurlijk wat triester maken door te schrijven dat ik het verschrikkelijk jammer vind dat ik niet meer mee kan doen. Je gebruikt gewoon het adres wat ze opgeven om loten te bestellen. Het is een antwoordnummer dus hoef je er ook geen postzegel op te doen. Veel succes ermee. Ik ben er in ieder geval vanaf.

ve
door verwijderd - Feb 6, 2008 om 10:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een oplossing die ik zelf vaak toepas is: Met een dikke zwarte Permanent Marker een groot kruis door uw adres en retoursturen en met grote letters erbij schrijven: GEEN INTERESSE, NIET MEER STUREN!! Heb ik met de BankGiroLoterij ook gedaan, die brutaliteit is echt ongelooflijk!

ve
door verwijderd - Feb 22, 2008 om 19:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij krijgen steeds post op naam van de vorige bewoner, die dus al meer dan een jaar weg is. Die heeft zijn adres niet veranderd, dus zijn wij de lul. Sterker nog, met alles waarvan die zijn nieuwe adres niet heeft doorgegeven vul ik met gemak een flinke doos oud papier per maand. Zo ook postcodeloterij... Na tien keer gewoon retour afzender (plus erbij dat geadresseerde verhuisd is) en  vijf keer versnipperd retour afzender in de antwoordenvelop met zulke bewoordingen dat ik er zelfs rode konen van kreeg toen ik de woorden opschreef, en een laatste keer retour afzender met de vraag of ze debiel zijn heb ik nu al twee weken niks meer gehad... tegenover twee keer per week! We gaan vooruit, maar ik durf nog niet te juichen...

ve
door verwijderd - Feb 22, 2008 om 19:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

calimer,

Dat doe ik al zo'n 20 jaar met ongevraagde/ongewenste post met antwoordnummerretourenveloppe (3x de woordwaarde). Zoveel mogelijk van die troep in de retourenveloppe en dan weer op de bus.

Als iedereen dat doet, zijn ze zo genezen, want via antwoordnummer is veel duurder voor hen dan normaal.

Hardware ERror MAN.

ve
door verwijderd - Feb 22, 2008 om 20:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

De reclame aan ex bewoners gewoon retour afz,  en Geadresseerde overleden!

Dit helpt meer dan alle rotzooi retour sturen met nette of minder nette, want hier hebben ze meestal wel respect voor!

Helaas kan de vorige bewoner ook niets doen tegen deze domme reclame  want hun systeem is gewoon zo slecht!

Maar Overleden helpt meestal wel!
Dus ook ik ga regelmatig dood en vanuit de hemel schreef ik ook een van de eerste reactie's...

ve
door verwijderd - Feb 22, 2008 om 22:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

@4711, off topic:

JIJ in de hemel?
H.