Ma
door Maykel001 Apr 4, 2016 om 12:04
Geldzaken & recht

Praxis creditcard

Goedendag,

Op 10 maart j.l. heb ik een goederen gekocht bij de Praxis in Beverwijk,om deze goederen thuis te brengen kon ik een gratis aanhanger voor de komende 2 uur krijgen .
Dit tegen een borg van 175 euro,e.e.a. thuis gebracht en de aanhanger netjes ongeschonden terug gebracht.Verwacht de borg terug te krijgen maar helaas na div. antwoorden weet ik het niet meer.Zojuist wederom bij de Praxis in Beverwijk geweest maar helaas ze gaan het terug storten. 
Nu lijkt het mij niet zo moeilijk om na te zien of dit al onderweg is maar ook dat valt niet mee.Wedrerom niet verder gekomen.
Wat kan ik doen????????

4343 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

emcede
door emcede - Apr 4, 2016 om 12:14
960 Antwoorden / 4 Vragen
1

Stel hen schriftelijk in gebreke en laat hen weten dat je de borg binnen 5 werkdagen op de rekening wilt ontvangen. Natuurlijk is het wél moeilijk om dit na te zien: de mensen achter de balie hebben echt geen inzicht in betalingen.

Vreemd trouwens dat je de borg niet direct heb teruggekregen. Ik was de winkel niet uitgegaan zonder mijn geld!!

Wat heeft dit trouwens met "Praxis creditcard" te maken?!

pi
door pieterwolters Apr 4, 2016 om 18:42
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als de borg niet cash is betaald snap ik wel dat deze ook niet cash wordt terugbetaald. Praxis is geen cash machine.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Apr 4, 2016 om 12:22
11512 Antwoorden / 15 Vragen
11

Hallo Maykeloo1 

Waar kan ik terecht met mijn vragen, opmerkingen of klachten?
Als u vragen, klachten of andere opmerkingen heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u hiervan op elk moment bericht indienen via het contactformulier op onze website. U krijgt na het invullen van het contactformulier binnen uiterlijk 14 dagen een inhoudelijk antwoord van ons

Ma
door Maykel001 Apr 4, 2016 om 22:09
Antwoorden / 1 Vragen

Dit heb ik gedaan alleen daar weet ook niemand iets ,je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Weinig vertrouwen in dat dit goed komt.Laatste bericht:

Bedankt voor uw bericht. Momenteel wordt er hard gewerkt aan een oplossing voor u. Zodra wij meer weten nemen wij weer contact met u op.
 
Met vriendelijke groet,
 
Maarten Moeijes
Medewerker Praxis Klantenservice

En dat na 3 weken bijna 4

marita5
door marita5 Apr 4, 2016 om 22:42
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@maykeloo1 , plaats ook uw klacht op facebook .

di
door digioma - Apr 4, 2016 om 12:27
646 Antwoorden / 29 Vragen
0

Misschien heeft vraagsteller de borg ook via een pinautomaat betaald. Bij sommige bedrijven is het gebruikelijk dat je geld waarop je recht hebt terug krijgt op dezelfde wijze als de betaling is verricht. Ben het wel eens met vraagsteller dat deze transactie heel erg lang duurt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer