aukje1973
door aukje1973 Aug 2, 2005 om 14:42
Geldzaken & recht

Puzzelparty

is er niks aan te doen die prijswinnaars en lidmaatschap brieven

het moest strafbaar zijn

662 18 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 2, 2005 om 14:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is dit je probleemPuzzelParty abonnement
aanvragen
heb je zo iets en je wil er vanaf ?? fred

ve
door verwijderd - Aug 2, 2005 om 14:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad een beetje vage vraag, maar wellicht vind je hier al wat antwoorden:

puzzelparty betrouwbaar ???????

Brynnar

ve
door verwijderd - Aug 2, 2005 om 15:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sticker NEE/NEE op de deur

Aanmelden bij http://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/do_home.php

ve
door verwijderd - Aug 2, 2005 om 15:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de gemeente een stikker halen met nee nee of een stikker met ja nee.Met de stikker ja nee krijgt u geen reklaame maar wel kranten. Met nee nee krijgt u niets.Maar wel van de overhijd.

Groeten Niertje

ve
door verwijderd - Aug 2, 2005 om 15:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Aukje,Wat is de vraag ? iets duidelijker indien mogelijk fred

ve
door verwijderd - Aug 2, 2005 om 15:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Criminaliteit is strafbaar!

Allen ze vinden weer nieuwe wegen, het is net onkruid, daar is ook geen middel tegen.

Je kan aan de gang blijven, helaas de keerzijde van de medaille;

Hoe meer wetten er zijn , des te meer dieven.

ve
door verwijderd - Aug 2, 2005 om 15:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik zal duidelijker zijn ik heb vandaag post gekergen met u bent de winnaar van 5000 euro maar je moet ook direct lid worden

dit is geadreseerd dus dat word altijd in de bus gegooit ookal wil je dit niet ontvangen

ve
door verwijderd - Aug 2, 2005 om 15:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laat me raden..... je moet de winnende code opsturen en je bankrekening vermelden voor machtiging automatische incasso.

Loop nu naar de keuken met de brief in je hand. Open nu de vuilnisbak. Verscheur de brief. Deponeer de snippers in de geopende vuilnisbak. Gooi er snel koffieprut of etensrestjes overheen voor het beste resultaat.

Brynnar

ve
door verwijderd - Aug 2, 2005 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Aukje ,Hier In het appartementen complex zijn o.a. een aantal alleenstaande en ook oudere bewoners die vinden het toch leuk ,ondanks dat ik ze wel eens waarschuw voor die reclamezooi , om het te ontvangen.Een sticker is inderdaad een manier(ook verkrijgbaar op hetPostkantoor) maar als je geen sticker wilt en er is iets wat je vreemd vind bij de post /reclame doe dan wat je nu hebt gedaan ,even bij Kassa aankloppen ,afgesproken?? Vr.groet Fred

ve
door verwijderd - Aug 2, 2005 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

strooi ze zout in de oogen dat helpt ook tegen onkruid(keukenzout)

ve
door verwijderd - Aug 2, 2005 om 16:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

volgens mij zegt aukje dat het hier om geadresseerde post gaat. dan kun je stickers over de hele lengte en breedte van je deur plakken maar die post blijft toch echt komen. Of je moet ook de brievenbus dichtplakken. Lijkt me lastig voor de overige post die je wèl wilt ontvangen. E.

ve
door verwijderd - Aug 2, 2005 om 17:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

@E.    [d]    Big Smile [:D]

ve
door verwijderd - Aug 2, 2005 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

heer van stand,Heel veel oudere mensen ( en dat is niet bedoeld als belediging) zijn eenzaam horen /zien de kinderen TE weinig. Een aantal van deze Echt oude mensen wonen hier zelfstandig en dat gaat prima!! Maar er komt een moment dat ze het verschil tussen Post en reclame zooi niet meer zien/begrijpen,dus kunnen de boeven daar gebruik van maken . En wij moeten allemaal  deze mensen verzoeken /vragen om de raad van Kassa.fred

ve
door verwijderd - Aug 2, 2005 om 19:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bovenstaand antwoord is zeker wel
met oprecht beloond met 'beste antwoord'.

Mijn complimenten voor dit fantastische
antwoord.

ve
door verwijderd - Aug 2, 2005 om 20:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ dag fred - ik begrijp je verhaal dat ouderen soms het verschil niet meer zien tussen reklame en echte post en dat sommige schurken daar gebruik van maken. er wordt hier echter gesuggereerd dat als je maar een sticker op de deur plakt deze als post vermomde reklame dan niet meer in de bus komt. los van het feit dat sommige bezorgers maling hebben aan stickers en alles in je bus flikkeren wat ze maar bij zich hebben voorkom je niet dat deze dubieuze post in de bus komt want de bezorgers van onze vroegere nationale trots PTT en thans gehuld in een kostuum van TNT hebben de heilige plicht deze zooi in je bus te stoppen. dus daar helpt een sticker al helemaal niet tegen. gelukkig zijn jij en ik (en wij verschillen ruim 10 jaar in mijn voordeel maar niet verder vertellen) zo alert en is ons dankraam nog zo goedwerkend dat we het verschil tussen 'kunst en kitsch' kunnen onderscheiden maar er zou inderdaad een soort van wet moeten komen die ouderen die in de val getrapt zijn de mogelijkheid biedt zich van dit soort onvrijwillig aangegane verplichtingen te ontdoen. Groeten uit Rommeldam

ve
door verwijderd - Aug 2, 2005 om 20:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

dankraam zou wel een denkraam kunnen zijn...

ve
door verwijderd - Aug 2, 2005 om 21:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Don't Worry, -10   is not available. ;-))))))))))))))))))))

ve
door verwijderd - Aug 3, 2005 om 16:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee hoor gewoon onder de deur door.