Fv
door FvdH May 2, 2020 om 19:50
Geldzaken & recht

Rabo certificaten

Wie was degene die namens de benadeelden actie onderneemt inzake rabocertificaten

3014 9 Rapporteer

re
door regien - May 2, 2020 om 19:56
1 Antwoorden / 0 Vragen

Waar kunnen we ons opgeven als benadeelde van rabocertificaten?

marita5
door marita5 May 2, 2020 om 20:26
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@regien ,  hier kunt u zich aanmelden , klik op de rode regel https://www.iex.nl/marktplaats/601/gedupeerde-rabobelegger/default.aspx

tijger1
door tijger1 - May 2, 2020 om 20:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kijk het programma nog een keer.

En lees ook de voorwaarden nog eens door, want de Rabo kan volgens die voorwaarden doen en laten wat ze willen.

Ja
door Jan Daggenvoorde - May 2, 2020 om 20:02
1 Antwoorden / Vragen

Hoe vind ik de schriftelijke reactie van de Rabobank op de vragen in de uitzending van zojuist?

marita5
door marita5 May 2, 2020 om 20:19
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Jan Daggenvonk , klik op de rode regel , scroll naar beneden , daar vind u de schriftelijke reactie van de Rabo Bank ( pdf bestand)  https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/vertrouwen-in-rabobank-krijgt-knauw-door-schrappen-vergoeding-certificaathouders

Ge
door GeaJan - May 2, 2020 om 20:03
1 Antwoorden / Vragen

Ook wij willen ons graag aanmelden als benadeelden van de rabobankcertificaten.

marita5
door marita5 May 2, 2020 om 20:15
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@geajan , hier kunt u zich aanmelden , klik op de rode regel https://www.iex.nl/marktplaats/601/gedupeerde-rabobelegger/default.aspx

He
door Henny HE - May 2, 2020 om 20:05
1 Antwoorden / Vragen

Waar kunnen we ons opgeven als benadeelde van rabocertificaten?

marita5
door marita5 May 2, 2020 om 20:15
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Henny He , hier kunt u zich aanmelden , klik op de rode regel https://www.iex.nl/marktplaats/601/gedupeerde-rabobelegger/default.aspx

marita5
door marita5 - May 2, 2020 om 20:13
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Fvdh ,

IEX.nl is daarom een actie begonnen om Rabobank te bewegen het besluit terug te draaien zodat certificaathouders alsnog de vergoeding krijgen. Mensen kunnen zich gratis bij het beleggersplatform aanmelden voor de actie. Dat hebben inmiddels zo’n 5000 certificaathouders gedaan volgens Inberg.
IEX.nl laat op dit moment juristen kijken naar de procedure die Rabobank heeft gevolgd. Het liefst komt het beleggersplatform er zonder rechtszaak uit met de bank. Maar juridische stappen worden niet uitgesloten. Als het zover komt wordt certificaathouders die zich hebben aangemeld gevraagd om een financiële bijdrage. Maar mensen die zich nu aanmelden zitten daar niet aan vast.

https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/vertrouwen-in-rabobank-krijgt-knauw-door-schrappen-vergoeding-certificaathouders

tijger1
door tijger1 - May 2, 2020 om 20:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uit het participatiereglement.

Vergoedingen Artikel 3
1. Het al dan niet betalen van Vergoedingen op de Participaties (en via Stichting AK op de
Rabobank Certificaten), de hoogte daarvan en de betaaldatum daarvan zijn volledig ter discretie van de raad van bestuur van Rabobank. De houders van de Participaties (en de houders van Rabobank Certificaten) kunnen aan het in lid 2 genoemde vergoedingenbeleid dat Rabobank met betrekking tot Vergoedingen op de Participaties beoogt te voeren, of afwijkingen daarvan, geen aanspraken ontlenen.
2. Onverminderd de in lid 1 genoemde discretie, beoogt Rabobank ten aanzien van een Participatie (en via Stichting AK ten aanzien van een Rabobank Certificaat) een vergoedingenbeleid te voeren. Rabobank zal het actuele vergoedingenbeleid publiceren en beschikbaar houden op www.rabobank.nl en www.rabobank.com. Het vergoedingenbeleid wordt vastgesteld en gewijzigd krachtens besluit van de raad van bestuur van Rabobank onder goedkeuring van de raad van commissarissen van Rabobank. Het vergoedingenbeleid vormt niet meer dan een indicatie. Rabobank is op geen enkele manier gebonden aan dit vergoedingenbeleid en heeft volledige discretie om een hogere, lagere of geen enkele Vergoeding

Redacteur
door Redacteur - May 3, 2020 om 10:10
1057 Antwoorden / 62 Vragen

Terugkijken en alle informatie nalezen kan op deze pagina: https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/vertrouwen-in-rabobank-krijgt-knauw-door-schrappen-vergoeding-certificaathouders
De redactie

marita5
door marita5 May 3, 2020 om 11:33
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@redacteur , de link stond er al .

Ja
door Jannekekost - May 3, 2020 om 11:43
1 Antwoorden / Vragen

Graag informatie over aanmelden benadeelden RABOcertificaten

diumenge
door diumenge May 3, 2020 om 11:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Bij deze.

marita5
door marita5 May 3, 2020 om 12:22
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@jannekekost , zie de reactie boven u , klik op de rode regel .