ni
door nico van gijlswijk Mar 29, 2019 om 17:08
Geldzaken & recht

Rent doorloopend credit

ik heb van rabo bank bericht gehad dat ik geen recht heeft op euborg treug gaven hooge rent 10%

1385 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 29, 2019 om 17:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat is jammer voor u. En waarom dacht u daar recht op te hebben?

ma
door maarten heest Mar 29, 2019 om 17:39
463 Antwoorden / 0 Vragen

De bekende cynische afzeikmodus....

jo
door jorisw Mar 29, 2019 om 21:33
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Hoezo afzeiken? Ik vind het een logisch vraag op de mededeling van TS.

ni
door nico van gijlswijk - Mar 29, 2019 om 17:32
2 Antwoorden / 2 Vragen

ik bedoel daar mee de jaren 20 08 - 2018 her ueroborch rente In 2018 gezien bij cassa naar de bank geweest alle papieren jaar opgaven    waren zoek geraakt . maar mijn rente ging toen wel naar 5% . Mijn is toen wel meden gedeel dat de rabo niet was aan gesloten FM en  Kivifi .Wat kan ik nu nog doen om  me recht te halen... IN mijn contract staat duidel variabelenrente

tijger1
door tijger1 Mar 29, 2019 om 18:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik neem aan dat dat doorlopend krediet nu omgezet is naar een persoonlijke lening, waarbij u eindelijk verplicht aflost?

ma
door maarten heest - Mar 29, 2019 om 17:38
463 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Nico, u kunt beter even informeren bij www.geldbelangen.nl    Deze organisatie was te zien in Kassa in items over te hoge consumptieve kredieten.
Succes!

ni
door nico van gijlswijk - Apr 13, 2019 om 13:05
2 Antwoorden / 2 Vragen

kassa heeft uitzending gehad over teveel rente betalen ,(te hogen rente inde krisesjaren moest dit verplicht om laag)
Dat heete Euroborg  de bank kon voor niets leene en de cilente leningen gingen ook omlaag en dat heeft rabo vergeten bij mij.te doen.
En wat te veel geleend betreft toen ik 60 jaar werd  mei mede gedeelt oficeel dat ik niet kon leenen en in dat jaar zijn mijn afschrifen zoek geraakt. Tot mijn klacht sept 2018 na mijn klacht gezie het progama van kassa ,toen kon de rente op eens omlaag, en kreeg ik in janu dit jaar wel een afschrift.

ik vraag me af of de adfocaat toen in het progama had nog behandel dit nog steeds doed?

tijger1
door tijger1 Apr 13, 2019 om 15:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u de reactie boven u gelezen? Neem daar contact mee op. Klik op de rode letters.