Service van wehkamp
Ik heb op 29 juni via ideal een product besteld bij wehkamp. Ik zou het de volgende dag krijgen. Maar er was een sorteerfout opgetreden. Na een aantal mailtjes naar wehkamp bleek dat er voor mij iemand was geweest die het laatst beschikbare exemplaar had besteld. Het product was dus eigenlijk uitverkocht, maar dit was nog niet verwerkt op de site. Na nog een paar mailtjes naar wehkamp, over de vraag wanneer ik mijn geld terug zou krijgen, kreeg ik te horen dat ik een formulier moest invullen en die naar hun op moest sturen. Terwijl op de site heel mooi staat dat als een product uitverkocht is en je vooruit hebt betaald je je geld meteen terug zou krijgen. Ik heb het formulier een tijd geleden opgestuurd, maar ik heb nu nog steeds mij geld niet terug. Wat moet ik nu gaan doen? want wehkamp lijkt niet echt veel te willen doen.
p.s. ik heb geen idee of dit in deze categorie hoort, maar ik kon geen passende categorie vinden.
Volslagen idioot dat je een formulier moest invullen om je geld terug te krijgen. Het product was uitverkocht en daarmee klaar! Gewoon geld terugstorten en niet meer moeilijk over doen.
Laten we hopen dat het webcare team van Wehkamp hier snel ingrijpt. Even afwachten.
Stuur een E mail met de link naar dit forum want ze willen graag hun naam houden.
Neckermann ging al kapot in Duitsland dus als ze slim zijn lossen ze het extra snel op!
Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: webcareteam@wehkamp.nl
Na 13 dagen eindelijk antwoord?
Bepaald geen goede service.
en nu maar afwachten hoe het gaat aflopen.
De service is echt heel erg slecht.
Ik heb ondertussen nog contact gehad met de klantenservice van wehkamp.
Volgens hun zou mijn geld teruggestort zijn maar er is nog steeds niks bij geschreven.
[quote=jctillie schreef op donderdag 16 aug 2012, 19:02]De service is echt heel erg slecht.
Ik heb ondertussen nog contact gehad met de klantenservice van wehkamp.
Volgens hun zou mijn geld teruggestort zijn maar er is nog steeds niks bij geschreven.
Ga dan maar met het webcare team aan de slag, dan lukt het meestal wel.
Wehkamp blijft gebruik maken van een misleidende formulering van "de garantie-termijn".
Het "Webcare-team" probeert de indruk te wekken je serieus te nemen, maar negeert je uiteindelijk volledig, om van de reguliere klantenservice (te stom om voor de duvel te dansen) maar niet te spreken.
[quote=ruiterwr schreef op dinsdag 12 feb 2013, 20:16]Wehkamp blijft gebruik maken van een misleidende formulering van "de garantie-termijn".
Nee hoor.
Er bestaat namelijk geen bepaling die aangeeft dat de verkopende partij en fabrikant een minimale periode aan garantie MOETEN geven.
Garantie is een gunst, geen recht.
Dus als Wehkamp één jaar garantie verstrekt, zijn de daarmee totaal niet in overtreding.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer