go
door gouden spetters May 1, 2012 om 20:04
Geldzaken & recht

Shag

ik weet niet of het aan mij ligt maar ik heb niets vernomen van een prijs verhoging van de shag
maar vorige week shag gehaald (samsom 40 gram) voor de prijs van 5,60
ga nu een pakje halen en nu werd de prijs aangeslagen van 7,90
heb ik zitten slapen of klopt er iets niet hoor het graag gr arie

9527 29 Rapporteer

dc
door dcz - May 1, 2012 om 20:24
439 Antwoorden / 1 Vragen

Dn heb je o.a een pakje van 50 gram gekocht. En verder is het natuurlijk veel te ingewikkeld om het aan de peukenboer te vragen?

go
door gouden spetters - May 1, 2012 om 20:31
6 Antwoorden / 1 Vragen

heb ook niets vernomen dat de inhoud in een keer veranderd is want overal was het tegenwoordig een pakje samsom van 40 gr ???

dc
door dcz - May 1, 2012 om 20:34
439 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn ook pakjes van 50 gram.....zucht..
Ga morgen naar je peukenboer en stel je vraag, hoe moeilijk kan dat zijn?!

Cookies
door Cookies - May 1, 2012 om 20:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De prijs staat toch ook op de verpakking? Kan ook verkeerd aangeslagen zijn. De prijzen zijn overigens wel per 1/4 omhoog gegaan, shag is 20 cent duurder geworden.

De prijs van een pakje van 19 sigaretten gaat bij Philip Morris, bekend van merken als Marlboro en Chesterfield, met 20 cent omhoog. Goed nieuws of niet?
Na een klein rekensommetje blijkt dat een pakje Marlboro (19 stuks) 5,40 euro gaat kosten. Voor Pall Mall betaal je straks 4,80 euro. De nieuwe prijzen gaan vanaf 1 april in. Geen grapje.

Onbetaalbaar...
Ook de shagrokers moeten bloeden: de goedkopere merken worden 20 cent duurder, bij Drum en Van Nelle blijft de verhoging beperkt tot een dubbeltje.

Meer verdienen
Waarom de prijzen weer omhoog gaan? Volgens Philip Morris komt dat door de hogere tabaksprijzen en hogere arbeidskosten. Maar winkelier en fabrikant gaan ook meer verdienen aan een pakje peuken.

Bron: rtl.nl

Cookies
door Cookies - May 1, 2012 om 20:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=dcz schreef op dinsdag 1 mei 2012, 20:34]Er zijn ook pakjes van 50 gram.....zucht..

Dan zou 7,90 nog veel te veel zijn.

valerius-2
door valerius-2 - May 1, 2012 om 20:53
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Minder gaan roken het zelfde bedrag er aan uit geven dan hebben ze aan u geen meerdere opbrengst.

poltol
door poltol - May 1, 2012 om 21:01
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

WAKKER worden.

prijs van rookwar per 1 APRIL

Vr.gr. poltol

Cookies
door Cookies - May 1, 2012 om 21:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=poltol schreef op dinsdag 1 mei 2012, 21:01]Hallo,

WAKKER worden.

Vr.gr. poltol

Jij ook.;-)

Cookies
door Cookies - May 1, 2012 om 21:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@poltol: overigens klopt die prijs van 7,90 echt niet! 20 cent maakt geen 7,90 euro.

poltol
door poltol - May 1, 2012 om 21:07
3885 Antwoorden / 22 Vragen

nieuwe prijs

U was nog goedkoop uit, ga maar vlug nog wat extra halen.

Vr.gr. poltol

go
door gouden spetters - May 1, 2012 om 21:12
6 Antwoorden / 1 Vragen

leuk en veel humor maar even serieus bij de supermarkt werd de prijs gescand en die was echt 7,90 heb ze niet genomen en betaalde bij de buurman 5,60 voor 40 gram ???? daarom was mijn vraag is alles zoveel duurder geworden want als ik de prijs omreken naar 50 gram dan kom ik nog maar aan de 7 euro

dc
door dcz - May 1, 2012 om 21:13
439 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 1 mei 2012, 20:48][quote=dcz schreef op dinsdag 1 mei 2012, 20:34]Er zijn ook pakjes van 50 gram.....zucht..

Dan zou 7,90 nog veel te veel zijn.

I know....aansteker erbij soms?

dc
door dcz - May 1, 2012 om 21:21
439 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=poltol schreef op dinsdag 1 mei 2012, 21:07]nieuwe prijs

U was nog goedkoop uit, ga maar vlug nog wat extra halen.

Vr.gr. poltol

Nou...dat zijn exportprijzen, dat betaal je niet bij de peukenboer....
Je info is m.i. niet correct.

Cookies
door Cookies - May 1, 2012 om 21:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......daarom was mijn vraag is alles zoveel duurder geworden......

20 cent dus voor een pakje Samsom. Prijs v.d. super is echt fout.

dc
door dcz - May 1, 2012 om 21:30
439 Antwoorden / 1 Vragen

Is een site waar expats hun Hollandse waar kunnen bestellen....vandaar de hoge prijzen.

melomaan
door melomaan - May 1, 2012 om 22:03
157 Antwoorden / 1 Vragen

Ik vermoed dat het een pakje van 55 gram is:
hier
met een dubbeltje verhoging erop ivm 1 april

se
door seelen - May 4, 2012 om 12:27
5 Antwoorden / 1 Vragen

ik zou er geen zinnig woord over kunnen zeggen,ik heb voor 10á 12jaar terug een c v a gehadentoen zii de specialist tegen mij dat ik niet meer mocht roken, m. vr. gr. ,
mseelen

dc
door dcz - May 4, 2012 om 21:13
439 Antwoorden / 1 Vragen

@seelen:
Misschien een heel domme vraag vanwege het weekend maar...waarom reageer je dan?

se
door seelen - May 5, 2012 om 14:41
5 Antwoorden / 1 Vragen

omdat ik graag mee wil discusiëren,dat verhoogd de waarde van de discussie vind ik ?,
m.vr. gr.

m seelen

dc
door dcz - May 5, 2012 om 17:58
439 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=seelen schreef op zaterdag 5 mei 2012, 14:41]omdat ik graag mee wil discusiëren,dat verhoogd de waarde van de discussie vind ik ?,
m.vr. gr.

m seelen
Dit topic gaat over de prijs van tabak. Niet over hoe slecht roken is, dat weet iedere roker.
Uw bijdrage verhoogt de waarde van dit topic (en geen discussie) niet....

go
door gouden spetters - May 5, 2012 om 19:26
6 Antwoorden / 1 Vragen

ik ben het uit aan het zoeken geweest het blijkt dat de supermatkt pakjes verkoopt van 55 gram (wist niet dat die er waren ) maar allemaal bedankt voor de reacties gr arie

dc
door dcz - May 5, 2012 om 19:38
439 Antwoorden / 1 Vragen

Dat werd hier op 1 mei al gepost......zie je dat roken slecht is, onder meer voor je korte termijngeheugen:)

go
door gouden spetters - May 5, 2012 om 20:00
6 Antwoorden / 1 Vragen

erg leuk zeker een komiek in wording rook al 40 jaar niet dus je slaat gewoon de plank mis en een nutteloze opmerking

dc
door dcz - May 5, 2012 om 20:16
439 Antwoorden / 1 Vragen

Ik verwijs slechts naar jouw opmerking....na de posting van 1 mei is die pas nutteloos...en slaan op planken laat ik graag over aan timmermannen met een zwaar shaggie tussen de lipjes...
Prettige wedstrijd verder,.

go
door gouden spetters - May 5, 2012 om 21:36
6 Antwoorden / 1 Vragen

ik wist niets van een verehoging en heb daar mee allen maar gevraagd of iemand iets hiervan wist en dan hoop je op een paar nuttige antwoorden maar niet van die wijsneuzen die niets fatsoenlijks te meloden hebben en allen van die domme opmerkingen over het roken maken haha daar had ik niet om gevraagd

dc
door dcz - May 5, 2012 om 21:45
439 Antwoorden / 1 Vragen

Gaap...hiermee is weer eens aangetoond dat roken je hersens aantast.
Die nuttige antwoorden zijn je 4 dagen geleden al gegeven..jammer dat je dat pas op 5 mei opvalt en dan doet of je neus bloedt...
By the way..zijn de leestekens ook in rook opgegegaan?

go
door gouden spetters - May 5, 2012 om 22:40
6 Antwoorden / 1 Vragen

er waren allen maar vermoedens niemand wist met zekerheid iets te zeggen en ik heb 3 weken gerookt en dat 40 jaar geleden je hebt zeker niets anders te doen dan dom te reageren gaap gaap gaap

po
door posthuma - Feb 1, 2013 om 23:40
15 Antwoorden / 9 Vragen

België veel goedkoper.... zelfs Belgische exportsites gevonden, zoek op shag prijzen

jo
door jorisw - Feb 2, 2013 om 11:38
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=posthuma schreef op vrijdag 1 feb 2013, 23:40]België veel goedkoper.... zelfs Belgische exportsites gevonden, zoek op shag prijzen

Dit onderwerp is al bijna een jaar oud. Waarschijnlijk heeft TS al een longziekte of een andere aandoening van het roken....