di
door divafiary Jan 4, 2012 om 14:44
Geldzaken & recht

Sns bank

ik heb vanaf augustus ongeveer mijn sns betalen omgezet zodat ik rente zau krijgen maar ik snap het niet heb tot nu toe nog geen rente ontvangen wanneer ga ik die dan krijgen ?
en een kwartaal is toch 3 maanden? zau ik het dan toch moeten hebben ?

691 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

bk
door bkkjourney - Jan 4, 2012 om 15:07
44 Antwoorden / 9 Vragen
0

Ik heb mijn rente bij de SNS bank ook nog niet ontvangen.

fi
door fisbel - Jan 4, 2012 om 15:16
851 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ofu echt heeft op rente gedurende het derde kwartaal 2011 kan ik niet beoordelen. Rentebijschrijvingen betalingsrekening SNS worden steeds per 5e na het kwartal bijgescheven. Nog even geduld dus wat betreft de rentebijschrijving 4e kwartaal 2011. Dat wordt mogen: 5 januari.

tot15karakters
door tot15karakters - Jan 4, 2012 om 15:38
2189 Antwoorden / 14 Vragen
0

Als je rood sta betaal je, als Credit krijg je rente en dat word aan het einde geboekt.
Ook ASN bank doet het op die manier en als je tekort saldo had krijg je meestal een verrekening van te betalen en ontvangen rente.

ev
door evav - Jan 12, 2012 om 14:26
19 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=divafiary schreef op woensdag 4 jan 2012, 14:44]ik heb vanaf augustus ongeveer mijn sns betalen omgezet zodat ik rente zau krijgen maar ik snap het niet heb tot nu toe nog geen rente ontvangen wanneer ga ik die dan krijgen ?
en een kwartaal is toch 3 maanden? zau ik het dan toch moeten hebben ?

Een kwartaal is idd 3 maanden, dus die rente zou er al moeten zijn. is dat ook het geval of zit u nog steeds te wachten op uw geld???

snsbank webcare
door snsbank webcare - Jan 13, 2012 om 11:23
54 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste divafiary,

Het klopt inderdaad dat je met SNS Betalen rente krijgt. Tot een saldo van
€ 5.000 krijg je 1,25% rente op jaarbasis, die elk kwartaal wordt uitgekeerd. We zijn erg benieuwd of je de rente inmiddels hebt ontvangen? Als dit niet zo is, mag je je gegevens sturen naar webcare@sns.nl. We zoeken dan graag voor je uit waarom je het nog niet hebt ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Tineke
SNS Bank Webcare

ev
door evav - Jan 13, 2012 om 12:00
19 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=divafiary schreef op woensdag 4 jan 2012, 14:44]ik heb vanaf augustus ongeveer mijn sns betalen omgezet zodat ik rente zau krijgen maar ik snap het niet heb tot nu toe nog geen rente ontvangen wanneer ga ik die dan krijgen ?
en een kwartaal is toch 3 maanden? zau ik het dan toch moeten hebben ?

Je kan je ervaringen ook delen op . zo kunnen mensen elkaars ervaringen gebruiken om bepaalde keuzes te maken.

ev
door evav - Jan 13, 2012 om 12:04
19 Antwoorden / 0 Vragen
0

Sorry, de link ging niet helemaal goed.

sns spaarrekening ervaringen

Succes!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer