tj
door tjakkie Feb 3, 2004 om 21:22
Geldzaken & recht

Sparen bleken schulden

wij hebben in 2001 een contract met groeivermogen gesloten om elke maand toen 150,-- nu euro 68,07 te sparen gedurende 5 jaar. Na 5 jaar hadden we een aardig spaarbedrag. Nu blijken we schulden te hebben. Hier is aandacht aan besteed in kassa. MIjn vraag is wat kan je hieraan doen hoe kom je hier onderuit en krijg je je geld terug.

629 4 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:34
504 Antwoorden / 8 Vragen

Het geld werd dus belegd? De koersen zijn enorm gedaald en daar bent u de dupe van geworden (en vele anderen). Ik heb die uitzending niet gezien, maar als u een maitje stuurt naar Kassa, kunnen zij dat vast wel vertellen. Succes, Gery

el
door elfje - Apr 25, 2004 om 17:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb ook 5 jaar geleden aandelen groeivermogen gekocht en nu weet ik ook niet hoe ik verder moet want de bank die me dit verkocht heeft wil niet helpen om mijn geld terug te krijgen terwijl er tegen mij is gezegt dat je maar 15% van het gehelen bedrag verliest ik ben dus mislijd door een bank medewerker en die werkt dus niet meer bij die bank.  Wie weet hoe ik verder moet.

ca
door cally - Apr 29, 2004 om 14:43
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik had 2x aandelen Groeivermogen 3/97
FL. 10.000 aan rente in 1 x betaald.
Het liep af in december 2002.
Toen kon ik 1200 Euro bijbetalen, als de aandelen verkocht zouden worden.
Geen geld, dus maandelijks een jaar lang 126 Euro betaald, tot december 2003.
Niet meer op te brengen.
December 2003 rest-schuld 300 euro betaald.
Alles weg.
Nu alles maa goed blijven volgen bij Kassa.
Meer weet ik ook niet.
Sterkte gewenst.

fo
door fonti082 - May 13, 2005 om 11:12