gi
door gijssmit Apr 25, 2010 om 21:25
Geldzaken & recht

Staatsloterij

Ik speel ieder maand automatisch mee met de Staatsloterij. Nu blijkt de website van de Staatsloterij tijdelijk niet bereikbaar te zijn voor het opvragen van het lotnummer voor de trekking van 30 april 2010. De enige manier om achter het lotnummer te komen is te bellen naar een 0900 nummer tegen 0.35 ct per minuut. Mijn ervaring met dat soort nummers is dat dit soort gesprekken vaak minimaal 5-10 minuten duurt, dus tel uit je winst. Ik vind dit onacceptabel. Heeft iemand advies?

1322 11 Rapporteer

soepkiep
door soepkiep - Apr 25, 2010 om 22:28
529 Antwoorden / 75 Vragen

070 3021500 is het alternatieve nummer van de staatsloterij

stacey
door stacey - Apr 25, 2010 om 22:29
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=gijssmit schreef op zondag 25 apr 2010, 21:25]Nu blijkt de website van de Staatsloterij tijdelijk niet bereikbaar te zijn voor het opvragen van het lotnummer voor de trekking van 30 april 2010. Heeft iemand advies?

Ik zou zeggen even geduld dan, dat miljoen dat je gewonnen hebt loopt echt niet weg.............. ;-)

birdies
door birdies - Apr 25, 2010 om 22:35
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.........dat miljoen dat je gewonnen hebt loopt echt niet weg.............

Wordt bij automatisch mee spelen, gewoon op je rekening gestort.

gi
door gijssmit - Apr 25, 2010 om 22:48
31 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=soepkiep schreef op zondag 25 apr 2010, 22:28]070 3021500 is het alternatieve nummer van de staatsloterij

Dank je wel voor de snelle reactie. Dit is tenminste een antwoord op mijn vraag.

gi
door gijssmit - Apr 25, 2010 om 22:48
31 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=stacey schreef op zondag 25 apr 2010, 22:29][quote=gijssmit schreef op zondag 25 apr 2010, 21:25]Nu blijkt de website van de Staatsloterij tijdelijk niet bereikbaar te zijn voor het opvragen van het lotnummer voor de trekking van 30 april 2010. Heeft iemand advies?

Ik zou zeggen even geduld dan, dat miljoen dat je gewonnen hebt loopt echt niet weg.............. ;-)

Dit soort antwoorden zijn onnozel en verspilde moeite. Reageer dan niet.

gi
door gijssmit - Apr 25, 2010 om 22:49
31 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=birdies schreef op zondag 25 apr 2010, 22:35].........dat miljoen dat je gewonnen hebt loopt echt niet weg.............

Wordt bij automatisch mee spelen, gewoon op je rekening gestort.

Dit soort antwoorden zijn onnozel en verspilde moeite. Reageer dan niet.

stacey
door stacey - Apr 25, 2010 om 22:52
10352 Antwoorden / 12 Vragen

-- tijdelijk niet bereikbaar te zijn voor het opvragen van het lotnummer voor de trekking van 30 april 2010 --

Kan wel kloppen trouwens, die moet nog komen............... ;-)

Laatste trekking staat op 10 april, als dat klopt doet site het weer.......... Laatste Trekking
of klopt datum niet ? Geen idee hoe vaak er trekking is .........

stacey
door stacey - Apr 25, 2010 om 22:56
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=gijssmit schreef op zondag 25 apr 2010, 22:48]
Dit soort antwoorden zijn onnozel en verspilde moeite. Reageer dan niet.

Misschien zijn dit soort vragen ook wel onnozel...............
Tijdelijk betekend veelal `even geduld` en dit lijkt me nu ook bepaald geen spoed hebben...............
geduld is een schone zaak, En een beter humeur ook.................

birdies
door birdies - Apr 25, 2010 om 23:00
6104 Antwoorden / 31 Vragen

...........Dit soort antwoorden zijn onnozel en verspilde moeite..........

Ach, mee spelen lijkt mij verspild geld.

fa
door famverwijmer - Apr 26, 2010 om 10:37
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ja ik heb ook al 2 maal moeten inloggen om mijn nummer te bekijken ik vind dit scahndalig dat je nu hiervoor ook nog eens moet gaan betalen ik ga na deze maand ook opzeggen want ik vertrouw deze loterij helemaal niet meer.

kr
door krieties - Apr 26, 2010 om 16:16
442 Antwoorden / 0 Vragen

Advies is: gewoon niet meespelen, zonde van het geld. Je maakt je druk over telefoonkosten en niet over de inleggelden. Ik snap het niet. Op allerlei manieren proberen ze nog meer geld binnen te krijgen, net als bij die dievenbende van de postloterij. Wees toch eens wijzer.