re
door resel Oct 13, 2017 om 12:59
Geldzaken & recht

Staatsloterij betaalt niet

Waarschuwing aan iedereen die automatisch meespeelt met staatloterij: ik krijg al zes maanden geen prijzen meer gestord op mijn automatische straatje vijfjes. Vroeger kon ik er op vertrouwen dat de prijzen (elke maand minimaal een tientje) automatisch op mijn rekening kwamen. Dit is van de één op de andere dag gestopt. Het inhouden van de inleg NIET natuurlijk want dat vergeet de nederlandse loterij niet!!
Blijkbaar is het overgaan van staatsloterij naar nederlandse loterij ook slecht voor de betrouwbaarheid! Ik mis 101 euro en bij navraag gaan ze pas over tien dagen kijken waar t aan ligt!!!  U raadt mijn advies al, kijk goed je prijzen na en wegwezen daar!

4431 2 Rapporteer

Topantwoord

ro
door ron503 - Oct 13, 2017 om 13:16
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Als u een account heeft aangemaakt dan kan het zijn dat uw gewonnen geld in uw digitale portomonnee (wallet) staat. "Afhankelijk van de instelling in je account wordt dit gestort op je bankrekening of in je wallet. Je kunt dit zien onder Wallet" U kunt het gewonnen bedrag naar uw rekening overschrijven en daarna de instellingen wijzigen zodat het gewonnen bedrag rechtstreeks naar uw rekening wordt overgemaakt. Ik speel niet eens mee maar nieuwsgierig als ik ben heb ik even de website bezocht en bij meestgestelde vragen staat e.e.a. zeer helder beschreven.

tenormin
door tenormin Oct 13, 2017 om 13:25
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Ik werd ook nieuwsgierig. ;-))

gerbera
door gerbera Oct 13, 2017 om 15:28
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Ts heeft blijkbaar nog nooit van de wallet(jes) gehoord;-))

re
door resel Oct 13, 2017 om 16:03
6 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb dus geen account met een gevulde "wallet" en hier ook nooit om gevraagd. Dit bleek ook niet het geval en het ligt aan" Rijswijk" voor zoveel dat wat zegt, volgens medewerker

re
door resel - Oct 13, 2017 om 16:33
6 Antwoorden / 6 Vragen

Betaling van prijzen en incasseren abonnement zijn verschillende rek.nrs geworden met ander logo. Dit was voorheen gelijk. Vandaar dat bankierprogamma laatste zes mnd betaling niet liet zien maar er wel was!
Dus ik blijf lid!

tenormin
door tenormin Oct 13, 2017 om 17:00
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Fijn dat @ron503 licht in de duisternis heeft gebracht.