ke
door kees1952 Feb 5, 2018 om 17:52
Geldzaken & recht

TELECOMBEDRIJVEN VRAGEN nog steeds ABSURDE BEDRAGEN BUITEN DE BUNDEL

simpel is een bedrijf wat je eerst oplicht en daarna zegt wat je vergeten bent te doen als nieuwe klant. ik ben nu een maand bij simpel.nl naar aanleiding van de flitsende tv reclame over verdubbelaar en om goedkoper te bellen. al de eerste maand flikken ze mij een kunstje door me maar liefst VIJFTIG EURO over de bundel van 12,50 te laten bellen voor tarieven die fors opgefokt zijn. Naar aanleiding daarvan heb ik een mail gestuurd en krijg steeds dat ik over de bundel heen gebeld heb en dat ik het moet betalen. nu achteraf komen ze ermee dat ik een limiet had kunnen instellen waardoor ik niet boven de 12,50 had kunnen uitkomen. dus eerst flikken ze een kunstje en dan komen ze met de oplossing. ik waarschuw iedereen voor SIMPEL.NL want als ze dit in de eerste maand al doen heeft niemand in de gaten dat hem/ haar een kunstje geflikt wordt en dat er veel onodig geld uit zijn zak geklopt wordt wat makkelijk door simpel voorkomen had kunnen worden door o.a. het zemden van een email aan nieuwe klanten waar op te letten en hoe simpel werkt. bovendien als iemand 12,50 als bundel neemt kan simpel uitrekenen dat ie niet veel geld ter beschikking heeft en zeker geen VIJFTIG EURO over zijn bunel wil bellen. bovendien is de techniek er om een waarschuwings SMS te zenden waarin gewaarschuwd wordt dat je nog 100 belminuten over hebt (maar dat is niet lucratief waarschijnlijk. eerst een klant TILLEN voor VIJFTIG EURO brengt geld in het laatje, vooral als je veel klanten zo een keer kunt pakken

DE OPLOSSING


kwijtschelding van dit absurde bedrag en voortaan een email naar nieuwe klanten hoe simpel werkt zodat nieuwe klanten weten hoe en wat

316 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Feb 5, 2018 om 17:53
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Ah, we gaan ook nog even lekker dubbelposten?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer