pi
door piekie1 Mar 25, 2014 om 20:44
Geldzaken & recht

Telefoon abonnement

Even meer duidelijkheid over mij.in juli 2010 heb ik getekend voor schuldhulpverlening.precies na 2 jaar is het door mijn schuld vroegtijdig beëindigd. Juli 2012.Waarop ik telefonisch ben benaderd door de kredietbank, ik kon kiezen, of ik kon mezelf redden of onder bewind. Natuurlijk heb ik met tegenzin voor het laatste gekozen. Begin januari 2013 is het uitgesproken door de kantonrechter met ook nog eens een geestelijke toestand waarbij ik niet ten volle. ...Allemaal door de ggz.Er werd me zelfs niet om mijn permissie gevraagd om mijn medische gegevens aan derden te geven. Terwijl ik nooit opgenomen geweest ben en van een behandeling ook niet. Mijn medicijnen had ik al jaren van de huisarts. Begin januari 2013 is het uitgesproken door de kantonrechter. Ik was er niet bij. Nu zijn we een dik jaar verder. Nog steeds geen schuldsanering of minnelijk traject. Wel derden beslag op,mijn wao uitkering. Mijn bewindvoerster heeft blijkbaar nog niet eens een brief gestuurd naar de beslaglegging. Ook heb ik weinig contact met haar. Ondanks alles is ze met een mobiele abonnement akkoord gegaan. Nu ik weer helder bij geest ben na een depressie en deze zaak bestuurdeer komt bij mij steeds meer de vraag of de ggz wel eerlijk is geweest. Ben helemaal alleen, geen kinderen geen partner en familie bijna ook niet. Nog geen telefoontje krijg ik van hun, gewoon ff vragen hoe het is.Integendeel mijn vorige bezoek aan de psychiater heeft tussen neus en lippen mij een nieuwe ziekte gegeven. Borderline.Geen behandeling niks. Alleen het was alles of het was niks bij mij.Ik heb mijn begeleidster ruim 1 maand geleden nog een sms gestuurd of ze me kon bellen. Heb er geen reactie op gehad. Nu neem ik alles met een korreltje zout met hun diagnoses. Ik ben van plan om een second opinie aan te vragen. Want een Borderline is niet niks, en ook nog geen contact zoeken met mij.maar even terug komen op mijn vraag of een bewindvoerster mij een mobiele abonnement mag geven op mijn aanrading.vergeef mij als ik iets over het hoofd heb gezien. Want ik ben boos bent op de ggz en wil eigenlijk geen contact meer met hun.Het kost me alleen maar geld maar echte Hulp heb ik nooit gehad. Dus het zal toch wel een beetje meevallen met hun diagnoses, anders zochten ze wel contact met mij. Natuurlijk stel ik de huisarts op de hoogte van alles.

428 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2014 om 21:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

DUBBELPOST

Klik hier.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer