m.a.romers
door m.a.romers Nov 2, 2010 om 19:29
Geldzaken & recht

Telegraafaktie Palestra

Ik heb laatst (september 2010) een aanbiedingsabonnement op de Telegraaf genomen. Hierbij kreeg ik een bon voor 2 personen voor bij Welnesscentrum Palestra te Braamt (bij Doetinchem), inclusief seizoenssaunabehandeling en bij afscheid een kado ter waarde van 75,- euro. De sauna en extra behandeling waren prima in orde maar het kado ter waarde van 75 euro bleek een potje scrubzout te zijn. Klopte echt niet, maar de dame achter de balie vond dat ik dat anders moest lezen!!!!!!!!!??????????

Zijn er nog meer mensen die met die kadobon bij Palestra zijn geweest en die in plaats van het kado ter waarde van 75 euro, ook een potje scrubzout meekregen?

1024 10 Rapporteer

abarth
door abarth - Nov 2, 2010 om 19:37
845 Antwoorden / 19 Vragen

Ik denk dat de hele aanbieding een waarde van 75 euro had en dat u na afloop nog een leuke attentie zou krijgen.
Als u hierover nadenkt klinkt dit volgens mij ook wel logisch.

Dat het er ongelukkig heeft gestaan betekend voor mij niet dat u alsnog recht heeft op een kado ter waarde van 75 euro.

Zulke mooie aanbiedingen bestaan niet en moet u maar met een korreltje Scrubzout nemen.

sonjaatje
door sonjaatje - Nov 2, 2010 om 19:42
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien zitten er gouddeeltjes in het scrubzout :-)

m.a.romers
door m.a.romers - Nov 2, 2010 om 20:24
2 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Abart,

Er staat letterlijk op de waardechequue:

gratis saunadagkaart voor 2 personen
inclusief sauna seizoenssessie en een afscheidspresentje ter waarde van 75,- euro.

Nu ben ik wel van de leeftijd dat je in dit land al een keer of drie analfabeet bent gemaakt, maar mijn nederlands is toch nog wel goed genoeg om te lezen wat hier staat.

m.a.romers
door m.a.romers - Nov 2, 2010 om 20:26
2 Antwoorden / 1 Vragen

Wie weet Sonjaatje, ik heb het nog niet gebruikt. Maar nu je het zegt, mijn vrouw begint de laatste tijd wel een mooi kleurtje te krijgen ;-)

edrick3
door edrick3 - Nov 2, 2010 om 20:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo m.a.romers,

Zoals abarth ook al aangeeft: er staat gewoon dat u een aantal zaken cadeau krijgt met een totale waarde van € 75,-
U verwacht toch niet echt dat u bij een abonnement op de Telegraaf een saunabezoek + extra behandeling én nog eens een cadeau van € 75 krijgt.
Beetje logisch nadenken zou wel helpen.
Niet al te inhalig willen zijn.

Met vr.gr.

elenay
door elenay - Nov 2, 2010 om 20:30
1031 Antwoorden / 142 Vragen

De suanakaart is gratis de toegang niet, slim bedacht en sneu
voor u en een potje zoutscrub voor 75 euro...haha, ik maak mijn scrub ook van zout en doe daar amandelolie en wat patchouli in....zal ik dat dan ook maar gaan verkopen voor 75 euro?

En de dame achter de balie was vast blond....of niet?

stacey
door stacey - Nov 2, 2010 om 21:32
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--gratis saunadagkaart voor 2 personen
inclusief sauna seizoenssessie en een afscheidspresentje
--
(ter waarde van 75,- euro.)

Je dacht toch niet ook nog een `presentje` van 75 euro te krijgen bovenop het Complete Arangement (=incl. het kadootje......) met een Totale waarde van al 75 euro.........

Presentje is een aardigheidje en een aardigheidje (=klein geschenk) is niet al te duur, het moet ook wel een aardigheidje blijven.........anders hadden ze wel neergezet met mooi/luxe/duur kado ofzo

me
door menneke - Nov 3, 2010 om 00:11
77 Antwoorden / 24 Vragen

Dat heb je er nou van als je een abo neemt op de krant van "Wakker Nederland":
deze krant is zelf het " wakkerst" in het lokken van mensen en u bent er ingetrapt!

am
door amelissen - Nov 3, 2010 om 10:58
77 Antwoorden / 1 Vragen

Hmmm, ik ken de sauna in Braamt niet, maar entrée voor 1 persoon is bij de sauna waar ik altijd naar toe ga 25 Euro, zonder enige behandeling.
Wat diverse mensen hiervoor al zeggen, ga ik er vanuit dat het 75 Euro voor het gehele arrangement is, inclusief dat cadeautje, het potje scrubzout/

U geeft aan dat de sauna en extra behandeling prima waren en u geeft niet aan dat u om het kado moest vragen, dus denk dat dit echt juist is.

abarth
door abarth - Nov 3, 2010 om 21:59
845 Antwoorden / 19 Vragen

@ m a romers.
Het staat er inderdaad ongelukkig maar zoals Stacey het uitlegt moet je het lezen.

Anders zou u ook 3 maanden gedurende de seizoens sessie van de sauna gebruik mogen maken ;-)