duif2
door duif2 Aug 26, 2011 om 10:28
Geldzaken & recht

Teqport levert niet

Op 8-8 met een Groupon bon 20 t-shirts besteld bij Teqport.
Na een bevestiging dat de bestelling is ontvangen, niets meer gehoord.
Ze reageren niet op mails, en verder kan ik geen telefoonnummer vinden.
Groupon helpt me ook niet verder, dus heeft iemand een idee hoe ik dit aan kan pakken?

1966 18 Rapporteer

duif2
door duif2 - Aug 26, 2011 om 10:46
371 Antwoorden / 116 Vragen

Nog even ter aanvulling.
Er is wel een telefoonnummer in Duitsland, maar ik spreek geen duits.
Teqport heeft ook een adres in Waalwijk, maar daar vind ik geen nummer van.

ik
door ikkenietweet - Aug 26, 2011 om 11:26
16 Antwoorden / 3 Vragen

Mijn ervaringen zijn heel anders.
Ook bij mij werd een artikel niet geleverd.Op mijn e-mail aan Groupon kreeg ik binnen 24 uur antwoord.Zij zouden contact opnemen met Teqport. Vrijwel direct kreeg ik van Teqport uit Engeland een e-mail met het verzoek om mijn gegevens door te geven. Daarna had ik mijn bestelling alsnog vrij snel in huis.
Mijn advies is dus om nogmaals contact op te nemen met Groupon.

duif2
door duif2 - Aug 26, 2011 om 11:38
371 Antwoorden / 116 Vragen

Dat heb ik al gedaan, maar die verwijzen me naar Teqport.
Op een mail van vorige week is niet gereageerd, vanmorgen inderdaad al weer een gestuurd.

ik
door ikkenietweet - Aug 26, 2011 om 12:06
16 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zie nu dat ik geen contact heb gehad met Engeland maar met Duitsland.(in de war gebracht doordat ze in het Engels schreven).Mijn e-mail heb ik gestuurd aan : groupon@teqport.de

duif2
door duif2 - Aug 26, 2011 om 12:18
371 Antwoorden / 116 Vragen

Even voor de duidelijkheid, ik zoek een telefoonnummer(in Nederland).
Mailadressen heb ik genoeg, maar er wordt niet gereageerd.

duif2
door duif2 - Aug 26, 2011 om 12:56
371 Antwoorden / 116 Vragen

Telefoonnummer van bedrijf in Waalwijk gevonden.
Verzorgen alleen de distributie, geven een nummer van Groupon, maar die hebben mij eerder naar de leverancier verwezen.
Vaag gebeuren allemaal.
Ik denk dat ik gewoon opgelicht ben en daar aangifte van ga doen.
Ik weet nu niet meer hoe ik aan info kan komen waar mijn t-shirts nu zijn.

ik
door ikkenietweet - Aug 26, 2011 om 13:07
16 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=duif2 schreef op vrijdag 26 aug 2011, 12:56]Telefoonnummer van bedrijf in Waalwijk gevonden.
Verzorgen alleen de distributie, geven een nummer van Groupon, maar die hebben mij eerder naar de leverancier verwezen.
Vaag gebeuren allemaal.
Ik denk dat ik gewoon opgelicht ben en daar aangifte van ga doen.
Ik weet nu niet meer hoe ik aan info kan komen waar mijn t-shirts nu zijn.

Volgens mij is Groupon geen oplichtersfirma. Bij de hoeveelheid bestellingen die zij krijgen kan er altijd wel wat mis gaan met bezorgen. Stuur gewoon nog een e-mail naar Teqport en doe dat in het Engels. Vermeld daarin duidelijk al je gegevens en vooral ook je vouchercode. Succes.

duif2
door duif2 - Aug 26, 2011 om 13:24
371 Antwoorden / 116 Vragen

Contact gehad met "teqport"in Waalwijk, zijn alleen distributeur, moet contact opnemen met Duistland.
Spreek nog steeds geen Duits en de kosten voor goedkope shirts worden dan wel erg hoog.
Na veel moeite wel contact gehad met Groupon (20 minuten "een ogenblikje geduld"en een pinnige juffrouw die mij van liegen beschuldigde want ik had het helemaal niet op de 8e besteld..., )eindelijk iemand aan de lijn die het gaat nakijken.
Shirts schijnen al bij post.nl aangeboden te zijn.
Ik heb gevraagd om een mail waarin vermeld wanneer ik ze nu wél kan verwachten.
Heb geen zin om nog eens 3 weken te wachten.
Tot ik de shirts in mijn handen heb blijf ik twijfelen over de eerlijkheid van dat bedrijf..

duif2
door duif2 - Aug 31, 2011 om 15:27
371 Antwoorden / 116 Vragen

Intussen toch maar met Duitsland gebeld.
Beroerd Engels sprekende dame aan de telefoon die ook niets wist te vertellen, niet wanneer de shirts komen, niet waarom de talloze mails niet beantwoord worden.
Iemand een tip wat ik kan doen?
Ik geloof echt niet meer in de betrouwbaarheid van deze firma.

ro
door rokuchi - Sep 5, 2011 om 14:30
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dezelde probleem met deze t-shirts en ik heb voorlopig 1 mail naar teqport verstuurd en 2 mailtjes naar groupon. Voorlopig nog niets te horen gekregen in deze 2 weken.

Groupon is inderdaad geen oplichtersfirma, maar ze moeten wel kunnen instaan voor hun partners, die zij aanbieden. Mocht deze partner zoveel problemen generen zouden ze ons op de hoogte kunnen stellen hiervan en wellicht kunnen bijstaan om het daad werkelijk geleverd te krijgen.

duif2
door duif2 - Sep 9, 2011 om 00:03
371 Antwoorden / 116 Vragen

nog steeds niets ontvangen en nog steeds geen antwoord.
heb nu contact opgenomen met mijn creditcard bedrijf en ga het geld terughalen.
het zijn echt een stelletje oplichters bij teqport, dat weet ik nu wel zeker.
het zou binnen 12 werkdagen geleverd worden en het is nu 2 x zo lang.

ro
door rokuchi - Sep 9, 2011 om 12:30
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zag ook dat ze trouwens eerder problemen hadden met levering van duracell baterijen. Ik hoop van Groupon, dat ze na deze incidenten stoppen met deze partner. 1 rotte appel kan het flink verpesten.

ro
door rokuchi - Sep 9, 2011 om 14:39
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb net een bericht van groupon ontvangen dat aankomed week de t-shirts geleverd gaat worden.

duif2
door duif2 - Sep 9, 2011 om 15:55
371 Antwoorden / 116 Vragen

Ik heb intussen ontelbare mails gestuurd naat Teqport, in allerlei verschillende talen, maar totaal geen reactie gekregen.
Ik geloof echt niet dat er nog iets komt.
Met Groupon zelf had ik goede ervaringen maar het valt me tegen dat ze me hierin niet kunnen/willen helpen.
Tenslotte zijn zij met Teqport in zee gegaan, ik vind ze dan toch medeverantwoordelijk voor een goede levering.
Zal technisch en wettelijk wel niet, maar omdat ik vertrouwen had in Groupon heb ik die deal besteld.

gu
door guyke123 - Sep 14, 2011 om 12:03
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb deze ook nog niet ontvangen, vandaag groupon gebeld en na vele sorry's beloofd dat ze deze week er zouden zijn, ben benieuwd. groeten uit belgie

duif2
door duif2 - Sep 14, 2011 om 12:23
371 Antwoorden / 116 Vragen

Ik heb de vraag op de facebook pagina van Groupon Nederland gezet.
Dan wordt er ineens wél snel gereageerd.
Nu komen ze ineens deze week en moet ik ze vooral melden wanneer dat toch niet gebeurt.
Is trouwens erg interessant die pagina's van Groupon.
Er zijn echt ontzettend veel klachten over leveringen, niet alleen de t-shirts (meerdere malen genoemd) maar ook allerlei andere artikelen.
Als ik al niet afgeknapt was op groupon dan ben ik het nu helemaal.

duif2
door duif2 - Sep 17, 2011 om 15:46
371 Antwoorden / 116 Vragen

en????? heeft iemand al iets ontvangen?
Ik in ieder geval niet, ga nu proberen mijn geld terug te krijgen

ro
door rokuchi - Sep 21, 2011 om 14:11
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb die van mij vandaag ontvangen. Dus nog steeds 1 week later dan volgens mail.
Maar ik heb het. Hopelijk gaan jullie het ook snel ontvangen.