mi
door minouche May 21, 2004 om 18:30
Geldzaken & recht

UPC standaardtarief amsterdam toch verhoogd!

Tot mijn verbazing zag ik op mijn rekeningoverzicht van mei dat bij UPC toch het standaardpakket radio/tv verhoogd was naar 11,84 .

Terwijl ik had begrepen dat UPC het kort geding verloren had met Amsterdam en het bedrag bij 9,55 zou blijven.

Het was inderdaad door UPC in februari weer teruggezet naar het bedrag van 9,55, maar nu opeens toch weer naar het bovenstaand verhoging toe?? Ik heb geen brief gehad hierover van UPC.

Heb ik iets gemist of zo, of zijn ze weer bezig bij UPC?

Wie weet wat meer hiervan???

gr. m. van adrichem

355 3 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - May 21, 2004 om 19:31
763 Antwoorden / 1 Vragen

Nee hoor u heeft niets gemist, dit schijnt bij de kabelaars de normaalste zaak van de wereld te zijn, en dan hebben we het nog niet eens over de kwaliteit en het aantal zenders we krijgen er ook niets voor terug, op dit moment voeren de SP en de consumentenbond al actie tegen de verhoogde kabeltarieven maar even afwachten wat hiervan terecht komt, over de actie van de consumentenbond kunt u nog een stukje vinden in consumentennieuws op pag.2.  groeten

mi
door minouche - May 21, 2004 om 19:36
5 Antwoorden / 6 Vragen

bedankt. Maar ik had upc ook zelf gemaild en ze mailde terug dat er dus sinds 1 mei een overeenkomst was gekomen met Amsterdam. En daarvoor dus de verhoging en dat in oktober het tarief zelfs verhoogd wordt naar 15,20 !!!!!! Belachelijk......toch.........al die abonnementstariefen zijn duurder dat dat jij eigenlijk verbruikt.

Maar goed, ik heb Kassa ook gemaild of ze toch weer is een uitzending eraan willen wijden, want het loopt weer de spuitgaten uit.

bedankt voor info en afwachten op kassa !!!!!!!!!!

ee
door eeyore - May 21, 2004 om 19:37
23 Antwoorden / 1 Vragen

Wat u toch gemist heeft is het nieuws hierover: UPC mag de tarieven verhogen van 4,50 naar 11,84 op 1 mei, en in oktober mag dat nog eens naar 12,77!!

Onredelijk? Zeker!!

Groet,

Joyce.