beatrix_1
door beatrix_1 Mar 24, 2010 om 21:17
Geldzaken & recht

V&D Prijzencircus

Vandaag startte het Prijzencircus bij V&D. Wij wilden graag een Macbook kopen, dus meteen om 18.00 uur (start van het Prijzencircus voor "VIP-klanten") naar de dichtstbijzijnde V&D. Wat blijkt? Macbooks zijn niet geleverd, uitsluitend online te bestellen. Hevig teleurgesteld en gefrustreerd terug naar huis, computer aan en naar de website: website onbereikbaar. Dan maar bellen: onze excuses, er is een storing op de website. Maar blijft u vooral proberen. Twee uur later: website is vanwege de grote belangstelling voor het Prijzencircus "minder goed bereikbaar". Probeer het over 10 minuten nog eens.

2557 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 24, 2010 om 21:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

beatrix

Dat is dus de gebruikelijke gang van zaken. Consumenten naar binnen lokken, in de hoop dat ze uit frustratie andere (meest waardeloze) produkten kopen.

Pedro.

ve
door verwijderd - Mar 24, 2010 om 21:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

De mac book aanbieding is pas vanaf morgen in de aanbieding overigens..
van Donderdag 25 t/m Zondag 28 maart.

Dus had je vandaag de volle prijs betaald als ze hem wel hadden.

Maar staat in de folder dat niet alles in elk filiaal verkrijgbaar is en dat je dat kunt controleren of via website kunt bestellen.
Site zal na eerste/ergste stormloop wel weer functioneren, dus af en toe Vanaf Donderdag ! dan maar even checken zou ik zeggen.

ve
door verwijderd - Mar 24, 2010 om 22:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

In de folder staat inderdaad dat de aanbieding pas donderdag ingaat, maar de medewerkster die ons weer huiswaarts stuurde zei: maar u kunt hem vanaf nu al online bestellen hoor! Vandaar.

ve
door verwijderd - Mar 24, 2010 om 22:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

beatrix schreef op woensdag 24 mrt 2010, 22:20: In de folder staat inderdaad dat de aanbieding pas donderdag ingaat, maar de medewerkster die ons weer huiswaarts stuurde zei: maar u kunt hem vanaf nu al online bestellen hoor! Vandaar.

Dat zou kunnen, verwerking/levering zal dan wellicht ook pas vanaf donderdag kunnen.

Veelal met dit soort acties gaat alles even op tilt, maar komt wel weer goed, je hebt nog tijd, anders eventueel even informeren bij andere filialen of het voorradig is als je het daar zou willen halen ipv te bestellen.

ve
door verwijderd - Mar 25, 2010 om 08:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat was nu juist het punt Stacey, De Macbooks waren in geen enkel filiaal geleverd! In de nieuwsbrief die ik ontvangen had, stond ook dat je al woensdagavond online kon bestellen. Nee dus.
Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik ga vandaag nog één poging wagen...

Bedankt voor jullie reacties!

ve
door verwijderd - Mar 25, 2010 om 10:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is het een nieuw model of een oud model?

ve
door verwijderd - Mar 25, 2010 om 14:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

kijk uit! dat jaarlijkse prijzencircus is al jaren grote volksverlakkerij.de meeste artikelen zijn elders veel goedkoper. soms zij de "koopjes"zelfs duurder dan normaal . dat begon ooit met plastik emmers die twee keer zo duur waren geprijsd en toch de deur uit vlogen! dus dacht V&D dat doen we vaker en ook met andere artikelen. twee keer zo duur en dan aanprijzen als een koopje, het werkt altijd! de consument is prijsbewusteloos, al jaren (Of nooit anders geweest)

ve
door verwijderd - Mar 25, 2010 om 16:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kon zo op de site terecht, heb hem nog net niet gekocht voor je: macbook

ve
door verwijderd - Mar 25, 2010 om 16:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op donderdag 25 mrt 2010, 16:52: Kon zo op de site terecht, heb hem nog net niet gekocht voor je: macbook

Even kijken dacht ik:

Vanwege de grote belangstelling voor het Prijzencircus is vd.nl op dit moment minder goed bereikbaar.
Onze Excuses hiervoor. Wij adviseren om het over 10 minuten nogmaals te proberen.

ve
door verwijderd - Mar 25, 2010 om 17:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

@dehond: even de pagina vernieuwen

ve
door verwijderd - Mar 25, 2010 om 17:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op donderdag 25 mrt 2010, 17:01: @dehond: even de pagina vernieuwen

Ook dat helpt niet. Trouwens wel prima tip!

ve
door verwijderd - Mar 25, 2010 om 17:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik krijg een blanco pagina: de webpagina kan niet worden weergegeven.

ve
door verwijderd - Mar 25, 2010 om 17:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vreemd, zojuist weer opnieuw naar de site gegaan zonder problemen.

ve
door verwijderd - Mar 25, 2010 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gisteravond kwam ik er ook niet op, kreeg de mededeling die hierboven beschreven is: wegens grote belangstelling bla bla bla.