HA
door HAN SOLO Jul 2, 2023 om 14:02
Geldzaken & recht

Veel ongewenste mail vriendenloterij , hoe kom ik er vanaf

ben geen lid van vriendenloterij , wel postcode loterij.
krijg veel ongewenste mail , vooral gok reclame,  ik denk mijn email doorverkocht wordt , magcdat zomaar ?

7586 10 Rapporteer
borg queen
door borg queen - Jul 2, 2023 om 14:08
127 Antwoorden / 2 Vragen

Al hier mee geprobeerd?

https://www.vriendenloterij.nl/klantenservice/uitschrijven

marita5
door marita5 - Jul 2, 2023 om 14:11
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Han Solo,

Vul dit formulier in , klik op de rode regel .

https://www.vriendenloterij.nl/klantenservice/uitschrijven

Veelgestelde Vragen ,

Hoe kan ik mij afmelden voor reclamepost?

Wilt u geen geadresseerde reclamepost en/of e-mail ontvangen van de VriendenLoterij?

  • U kunt via dit formulier aangeven dat u liever geen reclamepost VriendenLoterij wilt ontvangen.

Houdt u er alstublieft wel rekening mee dat u de komende zes weken mogelijk nog reclame ontvangt. Dit komt doordat sommige post en e-mails al ruim van tevoren zijn voorbereid.

Wilt u ook geen ongeadresseerde reclamepost meer ontvangen? Dit kunt u voorkomen door een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus te plakken.

Gr
door Grunn1 Jul 2, 2023 om 14:54
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Dit is het leuke van wat ze tegenwoordig doen ongeadresseerde geadresseerde post. "Aan de bewoners van" en dan adres. Deze post valt onder geen van beiden wat ze hierboven zeggen. Het is geen geadresseerde post aangezien er geen naam op staat maar ook geen ongeadresseerde post die tegen gehouden wordt door zo'n stikker.

Franske1958
door Franske1958 - Jul 2, 2023 om 14:54
426 Antwoorden / 2 Vragen

Ik ben zowel lid van de vrienden loterij en ook van de postcodeloterij, maar krijg hooguit 2 mailtjes per maand van hun.
Een mailje dat er over een paar dagen weer een trekking is en wat de prijzen daar zijn en heel af en toe een mailtje dat
ik een klein prijsje heb gewonnen. Om dat nou veel ongewenste mail te noemen?

john devries
door john devries Jul 3, 2023 om 12:17
218 Antwoorden / Vragen

Dat is logisch als je al lid ben ,TS is geen lid en dus proberen ze hem/haar via al die ongewenste e-mail lid te maken

mahadma
door mahadma - Jul 2, 2023 om 15:23
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Als ze niet luisteren stuur ik a een verhuisbericht  dat debewoners met onbekende bestemming zijn verhuisd. In geval van hardnekkige zaken meld ik mezelf overleden .....  dat helpt 100%

sira
door sira - Jul 2, 2023 om 15:35
2337 Antwoorden / 24 Vragen

Komt de mail echt van de Vriendenloterij? Heeft u soms ergens bij een programma het vinkje "aanmelden voor de e-mailservice van Vriendeloterij" gezet?
Als er onderaan in de mail "afmelden" staat, hou dan eerst de muisaanwijzer daarop (niet klikken) en kijk wat u ziet in de link, waarschijnlijk zou er moeten staan "afmelden e-mailservice vriendenloterij", mits het van de Vriendenloterij afkomstig is.

Ni
door Nico van de Water - Jul 3, 2023 om 10:43
2 Antwoorden / 3 Vragen

Na het (schriftelijk) opzeggen van de Postcodeloterij ontving ik nog máánden post van zowel die loterij als ook de (toen nieuwe) Vriendenloterij. Op een gegeven moment heb ik al die maanden post in een grote envelop gedaan en zonder postzegel naar het adres van de Vriendeloterij gestuurd. Ik heb daarna geen post meer ontvangen. :)

sira
door sira Jul 3, 2023 om 11:30
2337 Antwoorden / 24 Vragen

Het gaat bij de vraagsteller om mail, niet om post.

fikfeeks
door fikfeeks - Jul 3, 2023 om 11:42
16 Antwoorden / 6 Vragen

Gewoon de mail verplaatsen naar ongewenste mail. Dan melden als phisingbericht. Daarna heb je er geen last meer van.

rietteke
door rietteke Jul 3, 2023 om 14:26
15 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb ook verschillende e-mails van jackpot en vriendenloterij en die dingen meisjes van Oekraïne. Heb al regelmatig
Geklikt naar ongewenste email. En pishing. Maar blijf ze krijgen en dan niet een keer per dag maar wel 3x

fikfeeks
door fikfeeks Jul 4, 2023 om 19:01
16 Antwoorden / 6 Vragen

Maar, bij hotmail dan toch, komen ze in de map ongewenste mail. Dus niet meer tussen je gewone mail.
Bij hotmail kun je ook bij de gewone mail de afzender blokkeren.

marijke77
door marijke77 - Jul 3, 2023 om 15:31
158 Antwoorden / 3 Vragen

Ik ben lid van allebei, krijg bijna nooit mail van hen.

Vr
door Vreemdebir - Jul 10, 2023 om 20:27
2 Antwoorden / Vragen

Beste Han ik ben wekelijks bezig om gemiddeld 1000 ongevraagde gok e-mailtjes te verwijderen en ze komen uit alle delen van de wereld zelfs onleesbare debieloos, maar ik weet ook helaas de oplossing niet, vandaag heb ik er dik 200 verwijderd pppfffff stront ziek wordt je ervan ik zal proberen een paar schermafdrukken hierbij mee te sturen.

Franske1958
door Franske1958 - Jul 11, 2023 om 11:30
426 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb al bij diverse mensen gezien dat ze gebeld werden door een energieverkoper die ze, om het hier netjes te houden, niet al te vriendelijk te woord hebben gestaan. Om vervolgens na een aantal weken overspoelt te worden door dit soort spam.  Kennelijk een "cadeautje"  van dat callcenter vanwege dat "vriendelijk" gesprek dat ze via de telefoon hadden.