grandpa
door grandpa Dec 28, 2016 om 14:01
Geldzaken & recht
Vodafone komt afspraak niet na

Heb im augustes gesprek gehad aan de deur, en ik zou in Februari overstappen, omdat ik tot die tijd vast zat aan KPN.
Vandaag nog ff navraag gedaan over emailadres en dergelijke en waneer hun zouden opzeggen voor mij.
Zeggen ze ineens dat er geem overstapservice is aangevraagd, terwijl dat toch wel degelijk gedaan is, daar heb ik getuigen van.
Zij zeggen kan niet want dat moet binnen de 90 dagen, zeg ik ok dan vraag ik hem nu aan.
Zeggen zij weer Kan niet moet binnen de 14 dagen bedenktijd, ja daar word je moe van he.
Maar goed ik zeg dan zeg ik het wel af, en vraag het opnieuw aan.
zegt zij Kan niet dan moet u 390 euro betalen,
Dat is toch te gek voor woorden, zij maken een fout, en ik moet betalen.

536 2 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 28, 2016 om 14:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U moet ook niets aan de deur kopen. Wat staat er in uw contract?

aurora1
door aurora1 - Dec 28, 2016 om 14:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zou dit alles niet telefonisch afhandelen.
Lees anders dit eens door: https://www.consuwijzer.nl/thema/verkoop-buiten-verkoopruimte