Pi
door Piet34 Feb 29, 2016 om 09:52
Geldzaken & recht

Waar is het aangifteprogramma inkomstenbelasting 2015 op site belastingdienst??

Vorig jaar stond (en staat nog steeds) het aangifteprogramma inkomstenbelasing 2014 op: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aangifteprogramma_2014

Dit jaar kan ik het aangifteprogramma inkomstenbelasting 2015 niet vinden. De link http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aangifteprogramma_2015 werkt niet!

Kan er iemand beter zoeken dan ik? Alvast hartelijk bedankt!

5658 4 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Feb 29, 2016 om 09:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Aangifteprogramma 2015 is vanaf 1/3 beschikbaar, maar alleen online of met de app via inloggen met DigiD.

Wilt u belastingaangifte doen over 2015?

Dat kan helaas nog niet. U kunt pas vanaf dinsdag 1 maart aangifte doen.

Dat kan dit jaar op 2 manieren: op Mijn Belastingdienst en met de app Aangifte 2015.

freya
door freya - Feb 29, 2016 om 09:58
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Het is ook logisch dat je het niet kunt vinden, want het komt er ook niet.....

Vanaf 1 maart kun je de aangifte 'online' doen of met de aangifte-app.

ha
door halex Mar 1, 2016 om 21:20
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Inderdaad.

tijger1
door tijger1 - Feb 29, 2016 om 10:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nog even een dagje geduld. We hebben van het jaar een dag extra. Morgen kunt u de voori gevulde downloaden. Zal dan wel storm lopen. :-)

Cookies
door Cookies Feb 29, 2016 om 10:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zal dan wel storm lopen. :-) Wil iedereen zo graag betalen dan?

tijger1
door tijger1 Feb 29, 2016 om 10:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, terugontvangen.:-) heb al een stapel klaar, kunnen ze zo weg. :-)
De belastingdienst heeft aan Elsevier dringend verzocht aub geen aangiften in te zenden vóór 1 maart, dus ik heb me daar maar aangehouden. Zijn zeker bezig de achterstanden weg te het werken,

ki
door kikkervisje - Mar 1, 2016 om 18:23
5 Antwoorden / 0 Vragen

Allemaal een papieren aangiftebiljet aanvragen! Kijken hoe snel het programma dan weer terug komt..

ha
door halex Mar 1, 2016 om 21:19
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Wat een goed advies! (voor iedereen die langer wil wachten, niet wil kunne schuiven met aftrekposten tussen fiscaal partners en een grotere kans op invulfouten wil)