Po
door Pontiac Aug 24, 2017 om 16:19
Geldzaken & recht

Waar zijn mijn vragen en antwoorden gebleven

er zijn diverse vragen met de antwoorden verdwenen die ik hier geplaats cq ontvangen heb . Komt dat doordat vara en bnn samen zijn gegaan want ik moest ook een nieuw wachtwoord aanmaken omdat ik uitgelogd zou zijn wat dus niet zo was en hebben meerdere personen hier daar last van /mee gehad
BVD pontiac

1105 8 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Aug 24, 2017 om 16:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Stond toch rechts op de site die toelichting? Dat ze een nieuwe naam hebben en dat iedereen even opnieuw moet inloggen.

Ik weet niet wat u kwijt bent, maar mis m.i. niets.

marita5
door marita5 - Aug 24, 2017 om 16:22
11516 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Pontiac ,

Hier zijn uw vragen , staan bij uw profiel ., als u klikt op uw profiel ziet u uw vragen / antwoorden reacties e.d.

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/gesteld_door/Pontiac

Ik heb er geen last van gehad , ik moest opnieuw inloggen ,  dat was alles .

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Aug 24, 2017 om 16:25
7365 Antwoorden / 14 Vragen

Dat opnieuw inloggen stond vermeld op de inlogpagina. Dat er vragen verdwenen zijn klopt ook. Had div. reactie's op mijn bericht pensioenfonds. Maar vette pech, de hele vraag is weg.

Po
door Pontiac - Aug 24, 2017 om 16:28
131 Antwoorden / 5 Vragen

Lieve marita5 , tussen de 7 juli en 44 augustus heb ik minimaal 4 vragen gesteld oa waar komt het gezegde :dweilen met de kraan open vandaan , is dus pleite snapje

marita5
door marita5 Aug 24, 2017 om 16:32
11516 Antwoorden / 15 Vragen

Oh sorry dat is juist , de vraag dweilen met de kraan open is inderdaad weg , 44 augustus bestaat dit ;-)) als ik klik op mijn avatar op uw vraag dweilen met de kraan open , krijg ik pagina niet gevonden . Het kan zijn dat de redactie deze vraag gezien heeft als geen consumentenvraag en daarom verwijderd heeft .

emcede
door emcede Aug 25, 2017 om 07:54
960 Antwoorden / 4 Vragen

Oh wat een ramp!

Po
door Pontiac Aug 25, 2017 om 09:48
131 Antwoorden / 5 Vragen

Fijn dat U met me meeleeft , emcede zat ik net op te wachten !

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Aug 24, 2017 om 16:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je hoefde geen nieuw wachtwoord te maken, alleen opnieuw in te inloggen. Je vraag over dweilen met de kraan open, is inderdaad met de noorderzon vertrokken.

zoekster1
door zoekster1 Aug 24, 2017 om 17:17
1583 Antwoorden / 3 Vragen

En dat was juist zo'n belangrijke vraag!

Cookies
door Cookies Aug 24, 2017 om 17:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Helaas, als sneeuw voor de zon verdwenen (om maar in hetzelfde jargon te blijven).

tenormin
door tenormin - Aug 24, 2017 om 16:54
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Heb niets van toelichting gezien op de site maar zag wel dat mijn profiel pleite, was, dus alleen opnieuw inloggen. En @pontiac, denk ook dat dweilen met de kraan open 'weggespoeld' met het water door de redactie. Never mind. Komen we overheen.

marita5
door marita5 - Aug 24, 2017 om 17:02
11516 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin ,

Dit was de toelichting , staat naast het vak waar u moet inloggen ,

Beste bezoeker,

VARA en BNN zijn vanaf vandaag één: BNNVARA. De domeinnaam kassa.vara.nl verandert daarom in kassa.bnnvara.nl. Hierdoor kan het voorkomen dat registreren en inloggen via Facebook en Twitter tijdelijk niet lukt. Daarnaast zullen alle bestaande gebruikers opnieuw moeten inloggen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Redactie Kassa

tenormin
door tenormin Aug 24, 2017 om 17:34
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Dank je wel, zoals gewoonlijk ;-)) niet opgemerkt. Ja, zie nu inderdaad bnnvara. Los daarvan; ze waren toch allang samen? @marita5

tijger1
door tijger1 Aug 24, 2017 om 17:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@tenormin. Maar nu ook hier op het forum.

edrick3
door edrick3 - Aug 24, 2017 om 18:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zie nu pas vraag.
JA@! Daar heb ik last van (gehad).
Zie mijn vraag: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/url-van-deze-site