Jean Festraets.
door Jean Festraets. Dec 21, 2018 om 17:10
Geldzaken & recht

Waarom laat Europa toe dat consumenten de kosten moeten betalen van producentPRO

Beste Kassa,
Europa laat zo goed als alles produceren en op de markt brengen van producten dewelke volgens de erbij horende uitleg, dikwijls gelogen : NIET verwezen kunnen worden en alzo: Euro's verloren hebben. Daarom zou EUROPA het " LIEGEN MOETEN VERBIEDEN" en wie dit niet nakomt: een degelijke straf opleggen en verplichten dat product op hun kosten, direct van de markt te halen. Ook de mensen die er nadelige gevolgen van hebben opgelopen: verplicht blijvend vergoeden, tot deze benadeling ( in somige gevallen: lichamelijk, geestelijk ) volledig verdwenen is, ook al is dit levenslang niet te herstellen.
Dit vanaf de eerste dag, tot aan de Gerechts uitspraak die soms jaren en jaren lang kan duren, om vanaf dan: de eind Gerechts uitspraak is uitgesproken en deze vanaf dan moet nageleefd worden. Met vriendelijke groeten. Jean.F.
     NB:Europa zou de Gerechts einduitslagen tijden: drastich moeten inkorten tot 1/10é tijdsduur van heden, door genoeg GERECHTSpersoneel aan te werven, de Advokaten het allergrootste werk te doen verrichten en in maximaal zes bladzijden duidelijk samen vattend  in te dienen, Gerechts uitspraak zalen : 24 op 24 uur te benutten: waar dit mogelijk is en dit gedurende vijf of  desnoods: zes dagen lang: tot de jarenlange achterstanden zijn ingehaald tot normale tijden.Met vriendelijke groeten: Jean F.

712 8 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Dec 21, 2018 om 17:14
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Jean, probeer het nog eens. En nu in leesbaar Nederlands. Bedankt.

Nb. Dit zegt mij al genoeg: twitter.com/festraets_jean

Misschien maar een hobby zoeken?

edrick3
door edrick3 Dec 21, 2018 om 17:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@diumenge: lijkt me dat TS al een hobby heeft. ;-)

tenormin
door tenormin Dec 21, 2018 om 18:34
16847 Antwoorden / 108 Vragen

@edrick3, +10

ne
door neodutchio - Dec 21, 2018 om 17:15
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Kunt u het ook in begrijpelijk Nederlands neerzetten, of ligt dat aan mij?
Wat laat Europa produceren en wat is er gelogen aan wat Europa doet? Waarom moet Europa het liegen van Europa laten verbieden? En wat voor geestelijk schade kan je oplopen na een leugen van een product dat Europa op de markt brengt?

jo
door jorisw - Dec 21, 2018 om 17:16
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Even ontnuchteren en dan nog een keer opschrijven.

tenormin
door tenormin Dec 21, 2018 om 17:49
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Liever niet. ;-)

tenormin
door tenormin - Dec 21, 2018 om 17:49
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Tweet, tweet..... Jean.

ma
door marnix1 Dec 21, 2018 om 18:06
256 Antwoorden / 22 Vragen

best wel grof

tenormin
door tenormin Dec 21, 2018 om 18:16
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Hoezo, omdat ik tweet, twee...Jean schrijf, @ marnix1? Vind mijn taalgebruik absoluut niet grof; taalgebruik van Jean daarentegen is en.... nogal zweverig?

ma
door marnix1 Dec 21, 2018 om 18:42
256 Antwoorden / 22 Vragen

wat bedoel je dan?

tenormin
door tenormin Dec 21, 2018 om 19:14
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Als ik wil chatten met iemand @marnix1, dan doe ik dat met iemand waar ik wel iets tegen te zeggen heb. Chatten in de goede zin van het woord. Heb je trouwens de link van @diumenge wel gelezen?
En verder: stoor mij niet meer.

ma
door marnix1 Dec 22, 2018 om 08:05
256 Antwoorden / 22 Vragen

huh, je zegt niets onoirbaars te hebben gezegd,
vraag ik opheldering, dan kruip je in je narrige schulp,
mooi!

sjjoppy
door sjjoppy Dec 22, 2018 om 08:28
7210 Antwoorden / 3 Vragen

@marnix1 +10

tenormin
door tenormin Dec 22, 2018 om 12:38
16847 Antwoorden / 108 Vragen

@shoppie +10.

tijger1
door tijger1 - Dec 21, 2018 om 18:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gaat het verder wel goed met u?

Ter informatie. Europa produceert helemaal niets.

Cookies
door Cookies - Dec 21, 2018 om 18:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik ben het volkomen met je eens!

me
door mein33 - Dec 22, 2018 om 12:57
5658 Antwoorden / 28 Vragen

drastich moeten inkorten tot 1/10é tijdsduur ,

Helemaal mee eens, verder geen speld tussen te krijgen, niet dat ik dat al zou willen. ;-))

gerbera
door gerbera - Dec 22, 2018 om 14:09
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Ik heb zelfs met mijn monitor geschud in de hoop dat de zinnen op de juiste volgorde komen en het een begrijpelijk verhaal zou worden. Maar helaas mag ik ff niet snappen waar uw verhaal over gaat want wat laat Europa produceren en op de markt brengen?