door willem3333 Sep 16, 2013 om 21:41
Geldzaken & recht

Wat gebeurt er met mijn sw-funtie ?

ik heb een drukke functie binnen het welzijnswerk in amsterdam. ook fysiek belastend maar ik doe het graag.
het "salaris" is bijna niks maar ik kan het ermee doen.

wat zijn de voornemens met deze functies in 2014?
mijn baas doet wat luchtig, maar ik lig er van wakker.
vandaar mijn vraag : waar kan ik op rekenen in 2014 ?

646 7 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Sep 16, 2013 om 22:17
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Je kunt hier wel voor van alles en nogwat terecht maar zorgen om beleidsmaatregelen in het maatschappelijk werk kunnen niet weggenomen worden. Daarvoor zou ik als ik jou was bijvoorbeeld contact houden met de werkgever en wellicht een vakblad erop bijhouden.

Zwemmer

tijger1
door tijger1 - Sep 16, 2013 om 22:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als we een glazen bol hadden, zouden we daarin kunnen kijken, maar helaas en ook andere voorspellende gaven hebben we niet.

Kijk morgen eerst maar eens naar de "gewone" bezuinigingen die ons te wachten staan. En dan zou ik lid worden van de bond, dan hoort u wellicht wat meer over uw eigen werk.

wi
door willem3333 - Sep 17, 2013 om 10:45
30 Antwoorden / 7 Vragen

pijnlijk is dat "de bond" na een stemronde in het amsterdamse haven gebied, betreffende de collectieve cao in het welzijnswerk toch wijzigingen heeft aangebracht in het pakket, en daarmee de ontslagen id-medewerkers en sw-ers (en dat waren er nog al wat) het sociaal plan door de neus geboord heeft. De bond en de onderhandelaar in kwestie geven bij krities vragen niet thuis.
(zal vandaag nog eens bellen,om ze te prikken).
dat zegt iets over de betrouwbaarheid van de bond en die van de werkgever.

me
door mein33 - Sep 17, 2013 om 11:14
5658 Antwoorden / 28 Vragen

U heeft het over "de bond" in het Amsterdamse havengebied.
Over welke "bond" heeft u hiet hier specifiek en is deze een onderdeel van bv. het FNV of het CNV.

wi
door willem3333 - Sep 18, 2013 om 00:43
30 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=mein33 schreef op dinsdag 17 sep 2013, 11:14]U heeft het over "de bond" in het Amsterdamse havengebied.
Over welke "bond" heeft u hiet hier specifiek en is deze een onderdeel van bv. het FNV of het CNV.

ik heb het over de FNV=abva-kabo specifiek Dhr b hoogendam.
de CNV onderschreef een eerder akkoord dat er 10.000 vaste banen uit voort moesten komen. ondanks het feit dat er slechts 8000 vaste banen uit voort zijn gekomen vond de cnv de intenties voldoende om zich terug te trekken uit de protest lobby.

me
door mein33 - Sep 18, 2013 om 15:42
5658 Antwoorden / 28 Vragen

U zult toch contact moeten opnemen met de ABVA-KABO om uw specifieke vraag beantwoord te krijgen. Mogelijk kan het antwoord uw ongerustheid wegnemen.
U zult op deze site niet de juiste informatie kunnen krijgen.
Ik wens u sterkte en rust toe.

mein33

dearagain
door dearagain - Sep 18, 2013 om 19:14
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*het is onmogelijk om deze "algemene" vraag hier op deze site te beantwoorden