ni
door nikilina Aug 1, 2005 om 15:27
Geldzaken & recht

Wat is een goed alternatief

ik ben van olan mijn koersplan af te kopen. Het vrijgekomen geld wil ik
ergens vastzetten cq beleggen.nu zijn er diverse rekeningen bv rabo
rendemix, sns spaarmix etc. wie heeft hier ervaringen mee en wat is aan
te raden ?

314 1 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 1, 2005 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Afkopen kost.

Wil je als particulier beleggen dan is een aanrader de diverse Fondsen van de diverse Banken. Je verdient niet veel en als je de koersen een beetje blijft volgen verlies je ook nooit te veel.

De gouden tijden zijn voorbij maar wil je zelf een beetje wijzer worden in deze materie dan zou je eens een kijkje moeten nemen bij

BinckBank     (Er zullen ook anderen zijn, weet ik niet)

Deze site heb ik gevonden en is Online beleggen. Daar kan de amateur zelf ook terecht. Leren, winnen en verliezen, maar het leuke er van is dat je het wereldje van de beleggers van dichtbij leert kennen.

Als je er een beetje gevoel voor krijgt en een beetje inzicht, dan kan het met de jaren nog wel eens interessant worden.

Maar onthoudt:

Als je je rijkdom gebruikt, raakt die op. Als je je rijkdom met kennis gebruikt, krijg je er steeds meer van.