bv
door bvbutb Jan 2, 2013 om 20:49
Geldzaken & recht

Werk Post.nl

Hallo
Bij deze de vraag ik werk nu via Tempo Team wordt maar soms op een zaterdag in gezet 3 uurtjes post rond brengen voor Post .nl, nu zie dat er bij de Post.nl een baan is voor drie werkdagen, maar nu komt het zolang ik bij Tempo Team in geschreven staan mag ik zelf niet reageren op deze baan, maar moet eerst stoppen bij Tempo Team voor een periode van +/- een half jaar, en mag dan pas op deze baan reageren, maar met de kans dat de baan dan is ingevuld, hoe moet ik nu handelen om toch voor deze baan inaanmerking tekomen, zonder verlies van mijn enige inkomen, je gooit je oude schoenen pas weg als je nieuwe hebt, dus ook met het opzeggen van je werkplaats toch.

Groetjes Bennie

611 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zwemmer
door zwemmer - Jan 2, 2013 om 21:42
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Probeer eens bij het arbeidsburo te weten te komen of zulke functies vaker voorkomen om op te vullen. Ik vermoed dat Tempo Team niet als bemiddelaar voor permanent werk mag optreden. Je zult een ander route moeten bewandelen om bij dat of een soortgelijk baantje uit te komen.

Zwemmer

tijger1
door tijger1 - Jan 2, 2013 om 22:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Als de Post u zou willen hebben, dan kan het uitzendbureau een vergoeding eisen voor het overnemen van hun werknemer. Kijk eens in de reglementen van het uitzendbureau, hoe het daar mee staat.

zwemmer
door zwemmer - Jan 2, 2013 om 23:07
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Daar schiet mij te binnen dat ik tientallen jaren geleden via een uitzendburo bij een grote organisatie als werknemer aangenomen ben toen men daar omhoog zat met de vraag naar personeel. Je bent als uitzendkracht al ingewerkt en dat heeft zo z'n voordelen voor het bedrijf. Informeer eens naar deze mogelijkheid.

jo
door jorisw - Jan 3, 2013 om 12:11
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=zwemmer schreef op woensdag 2 jan 2013, 23:07]Daar schiet mij te binnen dat ik tientallen jaren geleden via een uitzendburo bij een grote organisatie als werknemer aangenomen ben toen men daar omhoog zat met de vraag naar personeel. Je bent als uitzendkracht al ingewerkt en dat heeft zo z'n voordelen voor het bedrijf. Informeer eens naar deze mogelijkheid.

Zo ben ik ook begonnen. Het uitzendbureau had wel als voorwaarde dat ik wel een bepaalde tijd via hun daar had gewerkt. Logisch, want als ze dat niet doen zijn ze een heel goedkoop werving en selectiebureau geworden voor de opdrachtgever.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer