bv
door bvbutb Jan 2, 2013 om 20:49
Geldzaken & recht

Werk Post.nl

Hallo
Bij deze de vraag ik werk nu via Tempo Team wordt maar soms op een zaterdag in gezet 3 uurtjes post rond brengen voor Post .nl, nu zie dat er bij de Post.nl een baan is voor drie werkdagen, maar nu komt het zolang ik bij Tempo Team in geschreven staan mag ik zelf niet reageren op deze baan, maar moet eerst stoppen bij Tempo Team voor een periode van +/- een half jaar, en mag dan pas op deze baan reageren, maar met de kans dat de baan dan is ingevuld, hoe moet ik nu handelen om toch voor deze baan inaanmerking tekomen, zonder verlies van mijn enige inkomen, je gooit je oude schoenen pas weg als je nieuwe hebt, dus ook met het opzeggen van je werkplaats toch.

Groetjes Bennie

611 4 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Jan 2, 2013 om 21:42
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Probeer eens bij het arbeidsburo te weten te komen of zulke functies vaker voorkomen om op te vullen. Ik vermoed dat Tempo Team niet als bemiddelaar voor permanent werk mag optreden. Je zult een ander route moeten bewandelen om bij dat of een soortgelijk baantje uit te komen.

Zwemmer

tijger1
door tijger1 - Jan 2, 2013 om 22:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als de Post u zou willen hebben, dan kan het uitzendbureau een vergoeding eisen voor het overnemen van hun werknemer. Kijk eens in de reglementen van het uitzendbureau, hoe het daar mee staat.

zwemmer
door zwemmer - Jan 2, 2013 om 23:07
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Daar schiet mij te binnen dat ik tientallen jaren geleden via een uitzendburo bij een grote organisatie als werknemer aangenomen ben toen men daar omhoog zat met de vraag naar personeel. Je bent als uitzendkracht al ingewerkt en dat heeft zo z'n voordelen voor het bedrijf. Informeer eens naar deze mogelijkheid.

jo
door jorisw - Jan 3, 2013 om 12:11
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zwemmer schreef op woensdag 2 jan 2013, 23:07]Daar schiet mij te binnen dat ik tientallen jaren geleden via een uitzendburo bij een grote organisatie als werknemer aangenomen ben toen men daar omhoog zat met de vraag naar personeel. Je bent als uitzendkracht al ingewerkt en dat heeft zo z'n voordelen voor het bedrijf. Informeer eens naar deze mogelijkheid.

Zo ben ik ook begonnen. Het uitzendbureau had wel als voorwaarde dat ik wel een bepaalde tijd via hun daar had gewerkt. Logisch, want als ze dat niet doen zijn ze een heel goedkoop werving en selectiebureau geworden voor de opdrachtgever.