ra
door rayfie Feb 9, 2004 om 19:08
Geldzaken & recht

Werken bij Millennium Direct

Hallo,
Ik werk bij M.D.Veldhoven.Nu is mijn vraag:Kan ik op basis van Uw uitzending dd 31-01-2004 ontslag nemen met behoud van mijn uitkeringsrecht?Met vriendelijke groet anoniem

361 2 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:37
504 Antwoorden / 8 Vragen

Op deze vraag kun je zo maar geen antwoord verwachten, het zo slimmer zijn u te laten voorlichten door een medewerker van het arbeidsbureau in uw omgeving.
Daar werken mensen met meer kennis van dit soort zaken en kunnen u ook beter begeleiden in de eventuele nasleep van zo'n zaak.
Chroom niet en ga er eens naar toe, ze worden er immers voor betaald :-)
Groeten: Gery

lancelot
door lancelot - Apr 16, 2004 om 12:37
8 Antwoorden / 3 Vragen

Ontslag nemen betekent in de regel dat men geen recht kan doen gelden op een werkloosheidsuitkering. Uiteraard blijft er in voorkomende gevallen recht bestaan op een bijstandsuitkering.