hu
door hulkredbone Jan 15, 2018 om 11:24
Geldzaken & recht

Wie heeft er ook een onbekende rekening gehad van

Heb 8 december via email een aanmaning gehad van Best-Tip.nl
Betreft een open staande rekening van 55,00 euro
Gelijktijdig een email van incasso bureau Meijerink uit Wezep.
Heb een email naar beide gestuurd waar dit over gaat.
Geen antwoord van beide partijen.
Zaterdag een bevel van Meijerink  met een verhoging van 53,00 euro.
Weer email gestuurd naar beide, geen reactie.
Gebeld naar Meijerink na drie keer contact, had mever Meijerink aan de lijn.
Ze zegt gooi de brief maaar weg, wij wachten op antwoord van Best-Tip.nl

Allemaal wat vreemd . Wie heeft ook zo iets met deze mensen aan de hand.

3184 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 15, 2018 om 11:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Meijerink stuurt een “bevel”, maar weet niet waar het over gaat?

Blijkbaar  het volgende louche incassobureautje.

Verder maar negeren.

gerbera
door gerbera - Jan 15, 2018 om 11:55
7374 Antwoorden / 14 Vragen

Meijerink beweerd lid te zijn van de Koninklijke Beroepsorganisatie van Gerechtsdeurwaarders. Klik op de link en dien daar een klacht in. https://www.kbvg.nl/879/

diumenge
door diumenge - Jan 15, 2018 om 11:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik zou er niet eens op reageren als ik zeker wist geen schulden te hebben bij die club, wel alles bewaren. Of ze hooguit één keer bellen of mailen en even duidelijk maken dat ik de oproep van de rechtbank met veel vertrouwen tegemoet zou zien.

Pe
door Petrasnippe - Jan 25, 2018 om 16:27
1 Antwoorden / 2 Vragen

hallo ik schijn ook gebeld te zijn op 14-07-2017
en heb twee weken geleden een brief gehad van incasso bureau meijerink
of ik 55.00 nog moet betalen van best-tip reizen
heb gevraagt of ze meer info voor mij hadden en die heb ik vandaag (25-01-2018) per mail van hun gehad
met een geluids fragment met inderdaad mijn stem er op.
maar heb nooit een mail van best-tip gehad met de vouchers
dus mensen kijk uit als iemand je belt over dat je mee hebt gedaan aan een enqeute of zo iets
zeg dat je geen interesse hebt , want anders ben je de LUL.
heb nu vijf dagen om aan het incasso bureau geld over te maken
en ga nog een mail proberen te sturen naar best-tip om te vragen op papier dat ik nu van ze af ben
want ik wil niks meer hier mee temaken te hebben .

petra s

tijger1
door tijger1 Jan 25, 2018 om 18:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hoeft helemaal niets te betalen als u niets getekend hebt teruggestuurd

Dus NIETS betalen.

In het vervolg niet al uw gegevens verstrekken aan jan en alleman aan de telefoon, dan hebt u dat gezeur niet. En hoeft u ook geen schuttingwoorden te gebruiken.

Pk
door Pkt Feb 4, 2018 om 01:41
1 Antwoorden / Vragen

Absoluut niet betalen.  Ze hebben je erin geluisd. Kunnen ze de mail met vouchers tonen? Er zijn nog meer mensen. Op dit forum maar ook op klachten kompas.

Anders met zn allen zaak maken. Dit is oplichting en leuk geprobeerd van Cheap Deals. Maar zolang jij niks gehad hebt en niks getekend heb ben je niks verplicht. Die band opnamen kunnen ze ook verdraaien.  Niks bewijs.

Mi
door Mia Delhij - Jan 31, 2018 om 15:22
1 Antwoorden / Vragen

Hallo,
Ook wij hebben 15 Januari een aanmaning ontvangen, een mail gestuurd naar Meijerink.
Hierop nog geen reactie ontvangen, maar wel vandaag een 2e aanmaning met verhoging.
Nu maar eens gebeld en gevraagd waar dit vandaan komt, hierop gaan we antwoord krijgen zei de beste mevr. Van Meijerink.
Ben me van geen kwaad bewust, en herinner me ook niet dat ik telefonisch iets heb afgesloten.
En dat je dan een half jaar later dit soort brieven gaat krijgen maakt me wel boos. Maar niet bang........
Laat ze maar met bewijzen komen,

Pk
door Pkt Feb 4, 2018 om 01:43
1 Antwoorden / Vragen

Evt met zn allen een zaak maken. Er zijn nog meer mensen.

Ik heb daarin tegen nooit brieven, info of aanmaningen gehad totdat de brief van Meijerink op de mat lag.

Mvg pk

Pk
door Pkt - Feb 4, 2018 om 01:35
1 Antwoorden / Vragen

Ik ben ook begin jan 2018 door Meijerink incasso benaderd. Ik zou nalatig zijn geweest om 55 euro aan hun cliënt: Cheap Deals te betalen.  Ik zou een best tip account hebben. Nooit van gehoord. Ook nooit info of aanmaningen gehad.

Ik heb bezwaar gemaakt bij Meijerink incasso. Dossier is in behandeling.  Duurt al weken.  Vreemd je mag verwachten dat hun cliënt Cheap Deals toch hun bewijzen klaar hebben. Pure oplichting dit. Lees ook klachten kompas. Nog meer mensen dezelfde klacht.  Anders gezamenlijk een zaak maken als dit zich niet oplost.  Mvg Pk

tijger1
door tijger1 - Feb 4, 2018 om 11:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@pkt

U hoeft helemaal geen “zaak” te maken. Als u niets bevestigd hebt, hoeft u uiteraard ook niets te betalen.

Geef in het vervolg niet zo maar uw gegevens aan de telefoon.