go
door golf1gti Jan 11, 2006 om 22:20
Geldzaken & recht

Wie weet er een oplossing

Geachte dames heren

Voor het volgende uw aandacht:

Sins 2 1/2 maand heb ik met het volgende te maken:

Mijn ouders ziin nu al gescheiden,nu is dat natuurlijk al erg genoeg allemaal voor hun en zowel voor mij.

Nu heb het volgende zich voor gedaan,ik wil samen met mijn vriendin in mijn ouderlijk huis,samen met mijn vader gaan wonen.

Het is er ruim zat,we willen het allemaal,kunnen goed met elkaar overweg,dus waarom niet

Maar eerst een hypotheek adviseur laten langs komen voor het idee van vader zoon

Deze eerste meneer klonk zo vreselijk overtuigend dat we toen maar besloten hebben het proces door te zetten en te gaan verhuizen

We zijn dan ook al ingetrokken sinds november.

Sinds we zijn ingetrokken bij mijn vader gaat het alleen maar bergafwaarts,de eerste overtuigende man werd uiteindelijk de langdurige man en liet het afweten.

En nu naar eigenlijk bijna alle banken en hypothekers gehad te hebben,is er nog steeds niemand die deze vader/zoon relatie wil helpen.

Niemand durft het risico aan omdat ik bij het bkr aangemeld sta waar ik ook al wat aan afbetaald heb,en uit uiterste noodzaak toen destijds heb genomen

Somige denken dat het fraude is omdat ik niet bij me vader sta ingeschreven.

Maar ik heb een huur huis in amsterdam maar daar zit mijn moeder nu dus even in want die kan nu ook nog geen kant op.

Ik sta nu wel daar ingeschreven omdat ik het daar nu nog niet kwijt omdat ik nog steeds geen hypotheek heb gekregen.

En vooral niet te vergeten dat het om een vader zoon relatie gaat dat gaat nu ook allemaal in eens moeilijk.

Nu is echt het punt bijna aangebroken dat ik samen met mijn ''ouwe heer'' de strijdbijl moet begraven.

Is er dan echt niemand die hier iets op weet.

We hebben er echt alles voor over we werken er alle 3 keihard voor nooit iemand kwaad gedaan.

Zijn jullie misschien dan diegene die voor ons een oplossing hebben alsjeblieft ik smeek het u.

Help ons.

Familie Gijtenbeek

453 4 Rapporteer

ijzerbroot
door ijzerbroot - Jan 12, 2006 om 21:44
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste golf1gti,

U woont momenteel in hetzelfde huis als uw vader. Daarnaast is er in Amsterdam een huurhuis welke (op papier) aan u wordt verhuurd, maar waar feitelijk momenteel uw moeder woont.

Waarmee/ waarbij had u dan hulp gewenst? Is het zo dat u -door omstandigheden- eigenlijk niet langer met uw vader onder 1 dak kunt wonen, dat u eigenlijk dus op zoek bent naar "eigen" woonruimte? Vanwege die BKR registratie kunt u dat momenteel eigenlijk wel vergeten...Huren moet nog wel mogelijk zijn.

Kunt u ook niet met uw moeder onder 1 dak, in uw eigen huurwoning, dan zou zij zelf naar eigen woonruimte moeten zoeken...

Ofwel: uw vraag is mij niet helemaal duidelijk, graag wat uitleg.

PS: persoonlijk vind ik het alles behalve slim dat u uw adres en tel.nr heeft vermeld, u kunt de redactie mailen met het verzoek die gegevens weg te halen.

IJzerbroot

go
door golf1gti - Jan 12, 2006 om 21:53
1 Antwoorden / 1 Vragen

in ieder geval alvast bedankt voor het reageren

nee ik wil dolgraag met mijn vader samen wonen,dat doe ik nu al

dit hier is ons stekkie eigenlijk

nee het punt is dat ik dus de hypotheek niet rond krijg samen met mijn vader allebei goede werkers en allebei een goed salaris

maar de een naar de ander wijst het af

nu moet ik dus weer terug naar amsterdam verhuizen en zal het ouderlijk huis verkocht moeten worden

en dat was dus niet de bedoeling

ik mijn vriendin en mijn vader samen in dit huis

mijn vader en ik een hypotheek

mijn moeder ergens anders op haar eigen naam een huur/koop woning

heeft u nog idee'en

ik hoor het graag

pedissekali
door pedissekali - Jan 13, 2006 om 00:32
66 Antwoorden / 14 Vragen

Wellicht is het een goed ideen om bij de hypotheker langs te gaan. Die hebben er belang bij dat je een hypotheek krijgt, en kennen wat meer adresjes.
Succes,
Joost

ijzerbroot
door ijzerbroot - Jan 13, 2006 om 09:25
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste golf1gti,

Bedankt voor de toelichting...

Neem het advies van pedissekali ter harte. Door uw bkr-registratie wordt u zondermeer als financieel risico gezien, maar er zijn hypotheek-verstrekkers die daar onder omstandigheden "anders" mee om gaan. Tussenpersonen kennen die wegen vaak. (De Rabobank heeft hier bv een speciale procedure voor, maar zoals geschreven: dat doen ze alleen in uitzonderlijke situaties en ze bepalen -uiteraard- zelf wat ze zo een uitzonderlijke situatie vinden).

IJzerbroot