sp
door spika Dec 28, 2011 om 11:05
Geldzaken & recht

WW met of zonder toeslag

Hallo Allemal.

Mijn jaarcontract is over 2 maanden voorbij.Misschien dat ik een vast contract krijg maar dat weet ik nog niet.Dus over een paar weken ga ik vast WW aanvragen.Mijn vraag is :

Wordt mijn WW met of zonder mijn nacht- en avondtoeslagen berekend?

gr.R.P

628 4 Rapporteer

ro
door ron530 - Dec 28, 2011 om 11:55
4084 Antwoorden / 17 Vragen

"onder loon worden ook alle vaste onderdelen gerekend, zoals vakantiegeld, een eindejaarsuitkering, een 13e maand en ploegentoeslag. Spaarloon, pensioenpremie en onkostenvergoeding tellen niet mee."

Waarom vraagt u de werkgever niet even of het contract verlengd wordt?

valerius-2
door valerius-2 - Dec 28, 2011 om 12:13
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Al u inkomen van die u daar ontvangen heeft en waar er looninhouding op toegepast is worden voor de W W als inkomen geboekt.

mahadma
door mahadma - Dec 28, 2011 om 12:16
11552 Antwoorden / 51 Vragen

De duur van de WW is wel afhankelijk van het arbeidsverleden.

sp
door spika - Dec 28, 2011 om 13:11
6 Antwoorden / 9 Vragen

Allemaal bedankt , dus kan ik zonder zorgen de WW in aangezien ik
een redelijk loon over hou.Ik heb een arbeidsverleden vanaf 1989.
1 van mijn collega's heeft ook een jaarcontract gehad in oktober en dat
werd pas toegezegd 1 week van te voren.Als ik de manager zie dan zal ik
het hem vragen.( Denk dat ik te horen krijg "weet ik nog niet" ).Ik kan wel weer
terug komen maar dan voor het uitzendbureau ( heb ik al 3,5 gedaan en nu dan een jaar contract).Dus het is in vaste dienst of een half jaar er tussen uit.

gr.R.P.