la
door lapto Dec 10, 2009 om 17:16
Geldzaken & recht

Yellowbrick

Beste mensen

Misschien voor veel mensen is het parkeren via Yellowbrick nog totaal onbekend maar deze manier van parkeren is al een aantal jaar in onze woonplaats mogelijk.
Kort samengevat gaat het bij deze manier om parkeren per minuut maar dit is in veel plaatsen nog niet mogelijk.

Ik ben al 3,5 tot 4 jaar lid en parkeer hier dus ook regelmatig mee. Het is een geweldige manier want 2 keer in de maand wordt er via een automatische incasso het geparkeerde bedrag af ge schreven.

Ideaal zou je zeggen echter heeft dit bedrijf een zeer onbeschofte manier wanneer er door ( voor mij ) onbekende omstandigheden geen incasso plaats heeft kunnen vinden.
In mijn geval gaat het per keer om een bedrag van ongeveer 2 of 3 euro dus het is niet een heel opvallend bedrag wat er zo nu en dan afgeschreven wordt.
Echter als men in de meeste gevallen een keer vergeten ben te betalen of een incasso heeft niet plaats kunnen vinden krijg je altijd een waarschuwing. DIT IS NIET BIJ DIT BEDRIJF HET GEVAL.

Hier wordt door middel van een mail bericht gegeven dat je PER DIRECT afgesloten bent omdat je niet betaald heb.

Nu gaat het mij niet op die euro's die ik moet betalen want daar hebben ze gewoon recht op. ( heb ik ook direct betaald )
Maar je wordt zo onbeschoft behandelt als er geen betaling heeft plaats gevonden en meteen afgesloten.
En ik kan u vertellen dat het zeer vervelend is dat als je een afspraak heb en je ben nergens van op de hoogte dat je dan maar 2 euro in de parkeermeter moet doen voor 10 minuten hooguit parkeren.

Ik heb met het bedrijf contact gehad via mail ( gister ) en vandaag telefonisch maar ook hier wordt je niet veel wijzer van. Je krijg te horen dat het wel de bedoeling is dat je een waarschuwing zou krijgen maar ze kunnen dit alleen na een aantal werkdagen terug draaien.
Ook schepen ze je af dat dit allemaal automatische gebeurt en dat ze hier niets aan kunnen doen.

En dit zeggen ze tegen een klant die al ruim 3,5 tot 4 jaar lid is van deze dienst en die nooit problemen heeft gehad met betalen.
Ik vraag me af wat ze zouden zeggen tegen een klant die een week gebruik maak van deze dienst.

Greetings Lapto

1110 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 10, 2009 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat krijg je nu als je een bummer bent in de computer en er mensen achter zitten die helemaal geen gevoel hebben om iets op telossen.
Groet Valerius

ve
door verwijderd - Dec 10, 2009 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vindt het nog mee vallen.
Je kunt dan nog een kaartje kopen totdat je voldaan hebt.

Als je vergeet om te betalen op een parkeerplaats krijg je een boete, das pas naar.

ve
door verwijderd - Dec 10, 2009 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

zoals ik al aan geef gaat het me niet om het betalen want dat moet je toch.
Ik vind deze manier van werken van hun alleen buitengewoon onbeschoft.

Greetings Lapto

ve
door verwijderd - Dec 11, 2009 om 12:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, dat klopt is niet netjes.
Maar ze hebben wel hun zin gehad, jij betaalde direct.